ROT-TER-DAM HOO-LI-GANS!!!!quote:Op maandag 17 juni 2013 12:30 schreef Caland het volgende:
Hee maar die Maher waarom proberuh wij die niet te kope dan.
Bestuur tege de muur
Scouts liepen weer te slapen toen Neymar werd verkochtquote:Op maandag 17 juni 2013 12:30 schreef Caland het volgende:
Hee maar die Maher waarom proberuh wij die niet te kope dan.
Bestuur tege de muur
Die kk Gudde weer hequote:Op maandag 17 juni 2013 12:33 schreef Caland het volgende:
Het bestuur had gewoon een slimme truc moeten bedenken om Messi te strikken.
Precies, en Singh naar Barça en wij Iniesta erbij. Aangezien dat toch de Noorse Iniesta is, zullen ze het verschil niet merken bij Barçaquote:Op maandag 17 juni 2013 12:33 schreef Caland het volgende:
Het bestuur had gewoon een slimme truc moeten bedenken om Messi te strikken.
Ik zal het doorgeven aan Martin van Geel.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:33 schreef Elan het volgende:
Of je nou miljoenen uitgeeft aan types als Vormer, Goossens of Immers of je koopt 1 kwalitatief echt goede speler die misschien iets duurder is.
Natuurlijk is het een risico maar die gasten die nu steeds gekocht maken je als club ook echt niet sterker.
Sta jij nog in de kroeg? In een land waar het nu 4:10 is en de lichten net aangaan?quote:Op maandag 17 juni 2013 12:33 schreef Elan het volgende:
Of je nou miljoenen uitgeeft aan types als Vormer, Goossens of Immers of je koopt 1 kwalitatief echt goede speler die misschien iets duurder is.
Natuurlijk is het een risico maar die gasten die nu steeds gekocht maken je als club ook echt niet sterker.
Bel hem zelf wel op lig naast zijn vrouw dusss.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan Martin van Geel.
Immers vind ik geen ideale 10, maar is wel van toegevoegde motor gebleken dit seizoen.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:33 schreef Elan het volgende:
Jij hebt niet de verfijnde humor die je wel pretendeert te hebben dus stop met leuk doenquote:Op maandag 17 juni 2013 12:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sta jij nog in de kroeg? In een land waar het nu 4:10 is en de lichten net aangaan?
Vormer en Goossens waren transfervrijquote:Op maandag 17 juni 2013 12:33 schreef Elan het volgende:
Hij is Janmaat ook "vergeten" in z'n post.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:37 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Immers vind ik geen ideale 10, maar is wel van toegevoegde motor gebleken dit seizoen.
Vormer was behoorlijk spelbepalend bij Roda, en heeft het nog niet erg kunnen brengen, maar heeft ook wel veel concurrentie op het middenveld
Goossens is niet echt een buitenspeler, maar vind ik wel van toegevoegde waarde.
Ik ben benieuwd wie je voor het budget van 2 transfervrije spelers, + 900.000 zou aantrekken, maar dat lijkt me nog altijd geen zekerheidje
Janmaat, Mathijsen en Pelle inderdaad, allemaal van significante toegevoegde waardequote:Op maandag 17 juni 2013 12:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij is Janmaat ook "vergeten" in z'n post.
Niveau van een zak aardappels die Elan.
Yup zijn ballenjongens.. spelen de hele dag met ballenquote:Op maandag 17 juni 2013 12:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt?
Doen ze nu vrijwilligerswerk bij Feyenoord??
Janmaat gold als een groot talent is ook een stuk jonger als die andere gasten die ik noemde he. Wat een vergelijking weerquote:Op maandag 17 juni 2013 12:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij is Janmaat ook "vergeten" in z'n post.
Niveau van een zak aardappels die Elan.
Jij hebt het over het aankoopbeleid, en als er een paar spelers zijn die het (nog) niet (helemaal) hebben waargemaakt is dat niet zo vreemd als je met een lege portemonnee winkelt. Als je ipv die drie spelers 1 internationale versterking had gehaald had je bank er ook vreemd uitgezien, met nog een smallere selectiequote:Op maandag 17 juni 2013 12:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Janmaat gold als een groot talent is ook een stuk jonger als die andere gasten die ik noemde he. Wat een vergelijking weer
Er was wel degelijk salarisruimte en ook voor Immers is gewoon een transfersom neergelegd je bent lekker op de hoogte man.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:40 schreef Caland het volgende:
Je complete as kwijtraken, dat moeten opvangen met nagenoeg geen transferbudget, derde worden en alsnog zeiken. Tsja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |