quote:
Hoezo danquote:
dat ondanks dat ik mijn baan kwijt ben ik het beter heb dan vele anderen die rond moeten komen met niksquote:Op maandag 17 juni 2013 11:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoezo dan
Wat het weer betreft: ik sta dit weekend in een tent op een festival dus beter blijft het een beetje droog
Waarover?quote:
Het heeft geen zin om je daar schuldig over te voelen, ik zou eerder blij zijn dat je goed rond kunt komen toch?quote:Op maandag 17 juni 2013 11:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dat ondanks dat ik mijn baan kwijt ben ik het beter heb dan vele anderen die rond moeten komen met niks
Ik voel me er gewoon schuldig over.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om je daar schuldig over te voelen, ik zou eerder blij zijn dat je goed rond kunt komen toch?
Als het zondag maar droog is...dan sta ik een dag buitenquote:Op maandag 17 juni 2013 11:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoezo dan
Wat het weer betreft: ik sta dit weekend in een tent op een festival dus beter blijft het een beetje droog
Times are a-changingquote:Op maandag 17 juni 2013 11:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een Etcie die helemaal verbouwereerd was van zichzelf dat ze een rokje droeg
Zolang je niet gaat zeggen 'maar je hebt tenminste een baan' als iemand anders over zijn baan klaagt, geloof me, you're good to go. (Ik ken zo iemand. Ik vind het echt een non-argurment)quote:Op maandag 17 juni 2013 11:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik voel me er gewoon schuldig over.
Ik krijg alles, anderen niks.
Jij krijgt/hebt Lotusss, voel je je daar schuldig over?quote:Op maandag 17 juni 2013 11:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je kunt andere mensen gaan helpen/ vrijwilligerswerk gaan doen.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mja ik snap het wel maar je schiet er niks mee op om het leed van anderen op je schouders te nemen, vooral als je zelf al slecht in je vel zit. Geniet er gewoon lekker vanquote:Op maandag 17 juni 2013 11:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zullen we gewoon het hele weekend goed weer doen? Dan hebben we er beiden profijt vanquote:Op maandag 17 juni 2013 11:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als het zondag maar droog is...dan sta ik een dag buiten
Sowieso kan ik heel slecht tegen mensen die alleen maar klagenquote:Op maandag 17 juni 2013 12:03 schreef Soempie het volgende:
Volgens mij heb ik dat ook weleens tegen iemand gezegd.Maargoed, volgens mij was dat tegen iemand die echt om alles klaagt.
Maar je schuldig voelen omdat je het beter hebt vind ik vreemd. Ik kan het wel rot vinden voor iemand anders, maar ik heb er geen schuldgevoel over. Je doet het ze toch niet aan?
wil je daar misschien even over klagen?quote:Op maandag 17 juni 2013 12:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sowieso kan ik heel slecht tegen mensen die alleen maar klagen
Open er een topic overquote:Op maandag 17 juni 2013 12:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wil je daar misschien even over klagen?
quote:Op maandag 17 juni 2013 12:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wil je daar misschien even over klagen?
Dat je zei 'je hebt tenminste een baan'? Soms snap ik het wel hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 12:03 schreef Soempie het volgende:
Volgens mij heb ik dat ook weleens tegen iemand gezegd.Maargoed, volgens mij was dat tegen iemand die echt om alles klaagt.
Ook dat jaquote:Op maandag 17 juni 2013 12:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jij krijgt/hebt Lotusss, voel je je daar schuldig over?
Dat ga ik dus ook doen, bij de lokale voetbal vereniging.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:02 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Je kunt andere mensen gaan helpen/ vrijwilligerswerk gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |