Mijn idee ook!quote:Op maandag 17 juni 2013 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
Wat een apart verhaal
ik heb het gevoel dat hier heel veel is weg gelaten door de vertellers
quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 11:16 schreef Elan het volgende:
Uit angst heeft de familie geen aangifte gedaan.
Hangt er vanaf in welke staat je zit, dat verschilt nogal.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:42 schreef Panzermaus het volgende:
Had je in de US in een dergelijke situatie je persoonlijke vuurwapen mogen gebruiken? Noodweer enzo?
Jup, ergens in de jaren '50 opgericht.quote:
je mag hier wel even heen komen hoor, mag je tegen 1 ventje van 9 een grote bek terug geven , maar ik kan je verzekeren , ga maar ver weg waar ze je niet kunnen vinden anders ben je ten dode op geschrevenquote:
Ik woon zelf ook niet in een mooie buurt. Je kan best op een beschaafde manier met die ouders gaan praten, maar het is natuurlijk makkelijker om te doen alsof elke allochtoon onredelijk is.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:13 schreef RAVW het volgende:
[..]
je mag hier wel even heen komen hoor, mag je tegen 1 ventje van 9 een grote bek terug geven , maar ik kan je verzekeren , ga maar ver weg waar ze je niet kunnen vinden anders ben je ten dode op geschreven
laatst hier nog 1 even op zijn vingers getikt door een ouder persoon , binnen no time half noord Afrika voor de deur en geloof me dat wil je echt niet voor je deur hebben staan , vriendjes met je buren ben je dan niet meer hoor want die kijken wel uit , en de politie ? ja die rijden even langs om te kijken of er geen ledematen rond vliegen maar voor de rest ...
nee overall zitten onredelijke mensen bijquote:Op maandag 17 juni 2013 17:15 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik woon zelf ook niet in een mooie buurt. Je kan best op een beschaafde manier met die ouders gaan praten, maar het is natuurlijk makkelijker om te doen alsof elke allochtoon onredelijk is.
Een pack duitse herders kopen, uithongeren en op dat uitschot afsturen. Geen een rechter die je daarvoor kan veroordelen.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:13 schreef RAVW het volgende:
[..]
je mag hier wel even heen komen hoor, mag je tegen 1 ventje van 9 een grote bek terug geven , maar ik kan je verzekeren , ga maar ver weg waar ze je niet kunnen vinden anders ben je ten dode op geschreven
laatst hier nog 1 even op zijn vingers getikt door een ouder persoon , binnen no time half noord Afrika voor de deur en geloof me dat wil je echt niet voor je deur hebben staan , vriendjes met je buren ben je dan niet meer hoor want die kijken wel uit , en de politie ? ja die rijden even langs om te kijken of er geen ledematen rond vliegen maar voor de rest ...
In Florida ook volgens mij.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:17 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Hangt er vanaf in welke staat je zit, dat verschilt nogal.
In Zuid Afrika mag je iemand al doodschieten als hij ongevraagd je erf op komt.
Natuurlijk kan een rechter je daar wel voor veroordelen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 04:12 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Een pack duitse herders kopen, uithongeren en op dat uitschot afsturen. Geen een rechter die je daarvoor kan veroordelen.
Maar goed dat dat in Nederland niet kan.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:42 schreef Panzermaus het volgende:
Had je in de US in een dergelijke situatie je persoonlijke vuurwapen mogen gebruiken? Noodweer enzo?
Hoezo ? Denk je dat als dat wel mag er in Nederland de meeste doden door vuurwapens in de hele wereld gaan vallen ofzo?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:29 schreef wuuht het volgende:
[..]
Maar goed dat dat in Nederland niet kan.
ja wel dierenmishandeling je mag geen herders uithongerenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 04:12 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Een pack duitse herders kopen, uithongeren en op dat uitschot afsturen. Geen een rechter die je daarvoor kan veroordelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |