abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 17 september 2002 @ 13:02:07 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5842634
Dat ga ik dus doen op vrijdagavond. Maar ik heb nogal last van hoogtevrees, dus ik weet niet of ik er slim aan gedaan heb me te laten strikken.

Kun je gemakkelijk uit die mandjes vallen?
Kun je maar beter niet loodrecht naar beneden kijken?
Of zou ik het sowieso beter niet kunnen doen? Niet dat ik er nog onderuit kan, maar toch.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_5842684
Die van mij is al vier(!) keer uitgesteld vanwege slecht weer.

Misschien aankomende zaterdag.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 17 september 2002 @ 13:05:19 #3
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_5842705
1) je kunt er niet zomaar uitvallen tenzij je op de rand (want die is DIK) van het mandje gaat staan.
2) naar beneden kijken lekker doen! is juist hartstikke mooi volgens mij!
3) mooie manier om een beetje van je hoogtevrees af te komen want je valt echt niet zomaar!

Veel plezier!

Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
pi_5842712
ROFL, dat wordt nog lachen voor je vrienden vrijdag...

Uit zo'n mandje val je niet snel hoor,of je moet iets van 4 meter lang zijn... het zal wel net als vliegen zijn en dan raak je gewend aan de hoogte. Hoogtevrees heb je meestal niet bij zulke extreme hoogtes, maar meer op een gebouw van een paar verdiepingen.

Strijd tegen de Mc Donaldisering van de media
pi_5842724
weleens gedaan, heel erg leuk...het is een hele goeie manier om van je hoogtevrees af te komen
  dinsdag 17 september 2002 @ 13:08:28 #6
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_5842758
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 13:02 schreef Cynix ® het volgende:
Dat ga ik dus doen op vrijdagavond. Maar ik heb nogal last van hoogtevrees, dus ik weet niet of ik er slim aan gedaan heb me te laten strikken.

Of zou ik het sowieso beter niet kunnen doen? Niet dat ik er nog onderuit kan, maar toch.

Nee, je kan tijdens de vlucht niet uit het mandje flikkeren, als de piloot niet kan landen, kan je er wel uitnaaien, maar dat gebeurd niet zo gek vaak.

Naar beneden kijken maakt voor mij niets uit, er gebeurd toch niets.

en je moet het gewoon doen, is best leuk om eens te doen. Ik zou alleen niet al te warme kleren aandoen, want zo koud is het niet daarboven.

"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  † In Memoriam † dinsdag 17 september 2002 @ 13:08:56 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5842767
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 13:04 schreef Strolie75 het volgende:
Die van mij is al vier(!) keer uitgesteld vanwege slecht weer.

Misschien aankomende zaterdag.

Ik hoor ook pas vrijdag om 12:00 uur of het definitief doorgaat.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_5842895
Nog nooit gedaan , maar het lijkt me een mooie ervaring , vooral omdat het daarboven relatief stil is je hebt geen last van wind geluiden aangezien je de zelfde snelheid hebt.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_5843035
quote:

Neem Vleermuis mee, mocht het fout gaan dan kun je nog aan z'n poten wegfladderen

Ff serieus: je heb 1 grote mand die is onderverdeeld in compartimenten. Je staat daar tot boven je middel in. Je kan ook in een compartiment in het midden gaan staan. Dat voelt over het algemeen wat veiliger (ik spreek dan wel over een mand voor een man of 8-10).

Je leest overal dat je geen last zou hebben van hoogtevrees als je in z'on mandje staat. Nou vergeet het maar. Als je last van hoogtevrees hebt, heb je dat ook als je onder zo'n ballon hangt. Voordeel is wel dat je kan vragen of ze wat lager willen gaan varen en niet gelijk op 1,5 kilometer hoogte

[Dit bericht is gewijzigd door katjaschuurman op 17-09-2002 13:31]

ex-Graz stalker
pi_5843152
De landing schijnt niet altijd zachtzinnig te zijn
Zelf nog niet meegemaakt misschien ooit een keer
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
pi_5843172
Zou je aan Kuupke moeten vragen.. Die heeft een ballonvaart gemaakt..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  † In Memoriam † dinsdag 17 september 2002 @ 13:37:54 #12
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5843198
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 13:25 schreef katjaschuurman het volgende:
Je leest overal dat je geen last zou hebben van hoogtevrees als je in z'on mandje staat. Nou vergeet het maar. Als je last van hoogtevrees hebt, heb je dat ook als je onder zo'n ballon hangt.
Klinkt bemoedigend.
pi_5843233
Valt allemaal best mee. Je merkt niet eens dat je omhoog gaat. Dit gaat erg geleidelijk. Verder is het een genot om zo ver weg te kijken.

In het begin is het misschien raar, maar die manden zijn groot genoeg. Je kunt er nooit uitvallen of oets dergelijks. Het is gewoon een super ervaring!!!! Als je kunt doen!!!!

Hier staan een aantal foto's

http://www.hazard.nl/site/foto9.html

dinsdag 17 september 2002 @ 13:42:00 #14
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_5843255
* DaMSWer is benieuwd

Staat zeker nog op mijn : To Do List!, helicopter en vliegtuigje al gehad.

PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
pi_5844642
Hoe zit het dan als je moet plassen, kotsen of kakken ?
...
  dinsdag 17 september 2002 @ 15:14:13 #16
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_5844680
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 15:12 schreef Choller het volgende:
Hoe zit het dan als je moet plassen, kotsen of kakken ?
Gewoon naar beneden Merk jij toch nix van dan
To infinity…and beyond!
pi_5844858
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 13:37 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Klinkt bemoedigend.

Dan heb je dit:

http://krant.telegraaf.nl/krant/vandaag/teksten/bin.vallen.lucht.artikeltekst.html

vandaag nog niet gelezen

ex-Graz stalker
  dinsdag 17 september 2002 @ 15:49:05 #18
18767 MysticMan
geen inspiratie
pi_5845191
Ik zou het echt doen, heel erg mooi. En je kan er echt niet uitvallen want die rand is tot boven je middel. M'n vader heeft ook hoogtevrees maar in dat ding had ie er helemaal geen last van, je hebt ook een vrij stevige ondergrond dus ik denk dat dat wel mee valt.

Landing kan wel vrij hobbelig zijn. Wij zijn toen op de vuilnisbelt geland waar we ook nog vast kwamen te zitten in het prikkeldraad met de mand...

pi_5845524
hoeveel kost zo iets dan
Fuck Feyenoord
pi_5846767
quote:
Dat ga ik dus doen op vrijdagavond.
Get the fuck out of here! Ik ook!

Van waar stijg je op?

pi_5846789
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 16:09 schreef Bobbel-in-me-broek het volgende:
hoeveel kost zo iets dan
Ongeveer ¤ 175, beetje afhankelijk van het bedrijf.
pi_5846990
quote:

Ja. Die dingen zijn van riet en door blinden gevlochten ! Op zich nog niet zo erg maar als ze wat vochtig hebben gestaan begint dat riet behoorlijk te rotten. Voordat je instapt eerst ff ruiken aan het mandje !
quote:
Maakt niet uit. Welke kant je ook opkijkt , JIJ hebt geen flikker te vertellen welke kant hij opgaat. Zeker niet als het gas op is
quote:
Och. Er is er gisteren 1tje bekant voor je deur geland , had het ff aan hun gevraagt ipv hier te komen zeiken
[b]Op donderdag 29 augustus 2002 11:14 schreef calvobbes het volgende:[/b][br]Is dit het nieuwe beleid van Fok? Alle herrieschoppers mod maken en hersenspoelen tot softy....
pi_5847079
ik heb weleens meegemaakt dat een of andere idote voetballer z'n bal onze korf intrapte
we zaten 30m hoog
we are.. slaves to the rave
pi_5847142
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 17:49 schreef cenobite het volgende:
ik heb weleens meegemaakt dat een of andere idote voetballer z'n bal onze korf intrapte
we zaten 30m hoog
Was laatst et nieuws hier ergens op Fok
pi_5847159
Het lijkt mij eigenlijk helemaal niks. De landschappen van Nederland zijn nou niet bepaald mooi te noemen (muv de Veluwe ), er gaat een luchtballonvaarder mee, en het duurt ook nog eens onwijs lang.

Maar veel plezier!

ik ben het mannetje in de chinese kamer
pi_5847176
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 18:00 schreef sefer het volgende:
Het lijkt mij eigenlijk helemaal niks. De landschappen van Nederland zijn nou niet bepaald mooi te noemen (muv de Veluwe ), er gaat een luchtballonvaarder mee, en het duurt ook nog eens onwijs lang.

Maar veel plezier!

maar met je chickie kan het denk ik heel romantisch zijn
we are.. slaves to the rave
  donderdag 19 september 2002 @ 16:58:49 #27
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_5880366
quote:

schop
durf je nog
  † In Memoriam † vrijdag 20 september 2002 @ 10:24:07 #28
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5890700
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 17:21 schreef k_man het volgende:
Get the fuck out of here! Ik ook!

Van waar stijg je op?

Joure (FRL). Het gaat voor 99% zeker door.
  vrijdag 20 september 2002 @ 10:31:11 #29
33309 El_Jefe
WHY??????????????
pi_5890769
kost meestal zo rond de 150 euro pp volgens mijn...
WHY NOT?????????????????????????????????????
  vrijdag 20 september 2002 @ 10:31:47 #30
33309 El_Jefe
WHY??????????????
pi_5890777
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 17:22 schreef k_man het volgende:

[..]

Ongeveer ¤ 175, beetje afhankelijk van het bedrijf.

oeps, nie geleze...sowwie
WHY NOT?????????????????????????????????????
pi_5892072
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 10:24 schreef Cynix ® het volgende:
Joure (FRL). Het gaat voor 99% zeker door.
Aha. Dan is het iig niet dezlefde ballon. Die van mij stijgt op in Amersfoort.

Het weer ziet er wel gunstig uit geloof ik, maar rond 13.00 hoor ik of het door gaat.

pi_5893272
Het gaat door!
  † In Memoriam † vrijdag 20 september 2002 @ 13:23:34 #33
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5893378
Ik heb ze nog niet te pakken gekregen, maar ga er ook maar vanuit dat het doorgaat. Ik rij er gewoon heen en zie wel.

Dus misschien is dit wel mijn laatste post. Ik ben er trots op jullie gekend te hebben. Jullie zijn mijn familie.

pi_5893406
het is echt heel erg tof!
en vragen of ie lekker laag wil vliegen, net over de daken dat is echt lachen, vooral de gezichten van de bewoners (als ze in de tuin staan dan)

Als je geluk hebt duurt de vlucht lang, onze ballon kon niet op tijd landen (vanwege huizen en hoogspanningsmasten) en toen moesten we doorvliegen naar een geschikte plek.. daardoor duurde de vlucht twee keer zo lang als gepland.

Oja, en je zal nat worden aan het eind

So pardon me while I burn and rise above the flame.
  vrijdag 20 september 2002 @ 22:47:37 #35
36631 Elstar
krijg nou de pokken!
pi_5901446
En hoe was de ballonvaart? last van hoogtevrees?

Een collega van mij is crewlid op een ballon en zij heeft heel erg last van hoogtevrees, maar in een ballon heeft ze nergens last van, dit schijnt toch bij meer mensen zo te zijn.

ballonvaren lijkt me wel een geweldige ervaring, ga ik zeker nog een keer doen!

Nill Illigitimi carborundum.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 september 2002 @ 22:49:17 #36
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_5901467
OE!

Ik wil ALLES weten als je terug komt.
E.T. en ik hebben van mijn werkgever een ballonvaart kado gekregen voor ons huwelijk... en ik heb hetzelfde probleem als cynix

vrijdag 20 september 2002 @ 22:51:24 #37
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_5901500
Ik moet er niet aan denken zeg, ik word al angstig als ik in een diep bord kijk.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_5901992
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 22:51 schreef static het volgende:
Ik moet er niet aan denken zeg, ik word al angstig als ik in een diep bord kijk.

Cynix is nog steeds niet terug he..

pi_5907559
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 23:25 schreef beertje_ het volgende:

* k_man wel

Het was erg geslaagd! We kwamen zo ongeveer over mijn huis heen, wat erg leuk was en verder was het ook heel mooi.
Over de historische binnenstad van Amersfoort en daarna verder over bossen en landerijen richting zuiden. Geland ergens in de buurt van Doorn.
Bij ons was er ook iemand mee met hoogtevrees, maar die vond het ook meevallen. Ze zeggen dat je alleen hoogtevrees hebt als er een verbinding is met de aarde. Op een hoog gebouw of een ladder bijvoorbeeld, maar dus niet in een vliegtuig of ballon.

Trouwens wel enorm zitten stressen onderweg naar de opstijgplaats. Ik had toch ruim de tijd genomen om daar vanaf mijn werk heen te rijden, maar niet echt erop gerekend dat om 16.00 al alles vast zou staan. Khad geloof ik zo'n 26 km file in totaal. Met een beetje asociaal rijgedrag (sorry medeweggebruikers) kon ik er nog nét op tijd zijn.

† In Memoriam † zaterdag 21 september 2002 @ 21:06:47 #40
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_5911707
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 23:25 schreef beertje_ het volgende:

die zien we nooit meer... terug

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † zaterdag 21 september 2002 @ 21:31:06 #41
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5911947
Hoi!

Ik het het ook overleefd en het was geweldig!!!
In tegenstelling tot wat sommigen hierboven zeiden, was het een ontzettend klein mandje en kon je er wel degelijk eenvoudig uitlazeren, wat dus gelukkig niet gebeurd is.

We hebben ongeveer 5 kwartier gevlogen en hadden een perfect uitzicht boven de friese watersportgebieden en wat kleine dorpjes. We vlogen afwisselend tussen de 60 en 300 meter hoog en zaten twee keer zelfs nog geen 5 meter hoog. Waarvan één keer ook nog eens boven water, dus dat was ff in de rats zitten.

Zowel het opstijgen als de landing waren spectaculair. De ballon was met een dikke staalkabel vastgemaakt aan een bestelbus. Bij het losmaken van de kabel schoot de ballon met een behoorlijke vaart omhoog. Dat was het enige angstige moment wat ik toch wel even had. Eenmaal op hoogte was het heerlijk relaxt dobberen, waarbij ik zelfs nog enige risico's heb genomen door half uit het mandje hangend foto's te maken. Ik kijk straks wel ff of ik er een paar kan plaatsen, ik heb ze zelf nog niet gezien.

Ook de landing was apart. De ballon kwam na een sleepspoor van een meter of 20 door een weiland stuiterend tot stilstand, waarbij wij (4 personen en de piloot-ballonvaarder) compleet door- en onderelkaar klem lagen in het mandje.

Uiteindelijk is alles goedgekomen en hebben we champagne gedronken, zoals het hoort. Het was al met al een mooie ervaring, die ik niet had willen missen. Een echte aanrader om een keer meegemaakt te hebben. Onnodig te zeggen dat we later ook nog ff professioneel afgepilst hebben, met een heus brevet als bewijs (van het ballonvaren dus, niet van het afpilsen).

pi_5912580
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 21:31 schreef Cynix ® het volgende:

Ook de landing was apart. De ballon kwam na een sleepspoor van een meter of 20 door een weiland stuiterend tot stilstand, waarbij wij (4 personen en de piloot-ballonvaarder) compleet door- en onderelkaar klem lagen in het mandje.

Ik had je nog zo gewaarschuwd
Maar hardstikke mooi dat het zo gegaan is en dat je het nog leuk vond ook
Waar ben je gelandt? Of hoeveel kilometers heb je(en de ballon) ongeveer afgelegd in die tijd?
  † In Memoriam † zaterdag 21 september 2002 @ 23:43:06 #43
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5912800
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 23:10 schreef beertje_ het volgende:
Waar ben je gelandt? Of hoeveel kilometers heb je(en de ballon) ongeveer afgelegd in die tijd?
We stegen op in Joure (FRL) en landden uiteindelijk zo'n 30 kilometer zuidwestelijk daarvan.
  † In Memoriam † zaterdag 21 september 2002 @ 23:44:45 #44
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_5912819
fotooooooooo's !!!!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  zaterdag 21 september 2002 @ 23:52:17 #45
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_5912883
Geen last van je hoogtevrees gehad?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 21 september 2002 @ 23:59:13 #46
15080 static
pi_5912936
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 23:43 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

We stegen op in Joure (FRL) en landden uiteindelijk zo'n 30 kilometer zuidwestelijk daarvan.

Geen alternatief tegen het file-probleem dus.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  † In Memoriam † zondag 22 september 2002 @ 00:07:00 #47
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5913005
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 23:52 schreef E.T. het volgende:
Geen last van je hoogtevrees gehad?
Alleen net voor en tijdens het opstijgen. Dat ding schoot echt omhoog toen de kabel werd losgemaakt.

Ook het kleine mandje maakte me niet echt blij.

pi_5913839
quote:
Bah. Wij hadden juist een hele soepele landing. Het mandje raakte de grond, maakte nog even een hupsje en dat was het dan. Ik heb de piloot wel verteld dat we daarover natuurlijk niet tevreden waren; nu heb ik geen sterke verhalen om te vertellen...

Voor de rest ging het bij ons eigenlijk net als bij jou. Ook ongeveer vijf kwartier gevaren in een klein mandje (6 passagiers) na losgekoppeld te zijn van een Landrover. Wij zijn geloof ik ietsje hoger geweest, tot iets van 450 m of zo. Dat schijnt te moeten als je boven een stad (Amersfoort) bent. Daarna het ritueel met gras en champagne en een certificaat als aandenken.

De foto's kan ik van de week ophalen. Kben wel benieuwd, vooral naar die van mijn eigen huis.

† In Memoriam † zondag 22 september 2002 @ 01:48:38 #49
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5914114
quote:
Op zondag 22 september 2002 01:27 schreef k_man het volgende:
Daarna het ritueel met gras en champagne en een certificaat als aandenken.
Idem.
Zal zo wel ff wat fotootjes selecteren.
pi_5914631
quote:
Op zondag 22 september 2002 01:48 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Idem.
Zal zo wel ff wat fotootjes selecteren.

schiet eens op met die foto's man
pi_5914668
quote:
Hoi!

Ik het het ook overleefd en het was geweldig!!!

Ook de landing was apart. De ballon kwam na een sleepspoor van een meter of 20 door een weiland stuiterend tot stilstand,

Uiteindelijk is alles goedgekomen

Dan heb je geluk gehad dat de boer van t weiland niet met t jachtgeweer erop afgekomen is.

dat kan nl ook nog een complicatie bij de landing vormen.

zondag 22 september 2002 @ 11:04:50 #52
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
  zondag 22 september 2002 @ 11:24:26 #53
14672 Marc_mga
Cherry Blossom Girl
pi_5916015
quote:

Nee je valt er niet uit, opstijgen is misschien een beetje eng voor sommige omdat de mand op de zijkant ligt en je moet er letterlijk in gaan liggen. Je moet wel naar beneden kijken want het is echt supergaaf, je merkt eigelijk niet (ik niet teminste) dat je hoog zit, alles lijkt gewoon superklein

edit: Voor de mensen die nog moeten/willen gaan

† In Memoriam † zondag 22 september 2002 @ 13:20:10 #54
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5916879
Ok, wat fotootjes:

Effe de ballon volblazen. Mijn twee jongste broertjes helpen bereidwillig mee. Let op het kleine mandje waar we met z'n 5-en in moesten.

En...go!

Lekker dobberen.

Een of ander dorpje in Friesland.

De ballon van binnen. Recht omhoog gezien dus vanuit het mandje.

Straks nog wel een paar.

pi_5916919
Mooie foto's!
pi_5916927
CWL!

prrrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
  zondag 22 september 2002 @ 13:29:35 #57
15955 Cybercopje
Now entering Belgie
pi_5916982
Ik heb wel eens een ballonvlucht gemaakt en eng is het niet want je hebt geen contact met de grond en dus hoef je nergens zorgen om te maken.

Was echt iets aparts

It's me..... Cyber
  † In Memoriam † zondag 22 september 2002 @ 14:34:46 #58
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5917775
quote:
Op zondag 22 september 2002 13:23 schreef Raven het volgende:
Mooie foto's!
Dank je.
Nog maar een paar dan, om het af te toppen:

Eenmaal in de lucht kon ik weer een beetje lachen. Beetje hoog boer-met-kiespijn-gehalte, dat wel.

Fries natuurgebied.

Lekker fikken. Dat ding moet wel in de lucht blijven, natuurlijk. De ballon kan theoretisch niet vlam vatten, maar er kunnen wel gaten in smelten. Dat schijnt zelfs niet eens zo'n probleem te zijn, mits het aan de onderkant is.

Veilig geland in the middle of nowhere.

En het bijbehorende ritueel na afloop dus.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 22-09-2002 14:43]

pi_5917791
Gave foto's!!!
En leuke verhalen natuurlijk!

Lijkt me ook nog wel onwijs leuk om een keertje te doen, alleen helaas is geld nog even een issue! Nou ja, komt wel goed!

pi_5918391
Leuke foto's Cynix

Ik zou je haar Groen verven, ziet er veel beter uit zo op die onderste foto

† In Memoriam † zondag 22 september 2002 @ 15:44:33 #61
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5918479
quote:
Op zondag 22 september 2002 15:34 schreef Harrie het volgende:
Leuke foto's Cynix

Ja, het heeft wel iets he? Wel zonde trouwens van die champagne, maar gelukkig heb ik daar toch nog anderhalf glas van binnengekregen.
  zondag 22 september 2002 @ 15:47:09 #62
15080 static
pi_5918502
Keej, een aantal van die foto's heeft me doen besluiten nooit zelf een ballonvaart te gaan doen.
pi_5918505

Volgens mij wordt zo'n ritueel alleen maar verzonnen om die ballonvaarders wat te laten lachen

pi_5918506
Die ballonvaarder lacht zich suf. Weer een stel idioten die in dat "ritueel" trappen
[b]Op donderdag 29 augustus 2002 11:14 schreef calvobbes het volgende:[/b][br]Is dit het nieuwe beleid van Fok? Alle herrieschoppers mod maken en hersenspoelen tot softy....
  † In Memoriam † zondag 22 september 2002 @ 15:59:16 #65
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5918653
quote:
Op zondag 22 september 2002 15:47 schreef static het volgende:
Keej, een aantal van die foto's heeft me doen besluiten nooit zelf een ballonvaart te gaan doen.
Bedoel je de foto's waar ik op sta?

Of meer die foto's van enige hoogte?
Nog één foto:

zondag 22 september 2002 @ 16:36:47 #66
15080 static
pi_5919228
quote:
Op zondag 22 september 2002 15:59 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Bedoel je de foto's waar ik op sta?

Nee, o.a. de tweede foto van de eerste serie.

*ril*

pi_5920678
Hé, ik zie dat jullie het ritueel na afloop wel met vuur hadden. Wij hadden alleen het gras en de champagne. Vuur deden ze niet meer na slechte ervaringen met een vrouw met heel veel haarlak...

Anyway, mijn eigen foto's volgen nog wel, maar dit is er eentje van het opstijgen:

† In Memoriam † zondag 22 september 2002 @ 19:00:34 #68
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5921341
Mooie foto!
  † In Memoriam † zondag 22 september 2002 @ 19:57:46 #69
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_5922155
Gaaf Cynix!!!

werd er ook verteld dat je rekening moest houden met de windrichting als je uit het mandje moest kotsen

Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_5922212
Mooie foto's Cynix!

*duimpje doet*

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  zondag 22 september 2002 @ 20:45:03 #71
14672 Marc_mga
Cherry Blossom Girl
pi_5922996
quote:
Op zondag 22 september 2002 15:34 schreef Harrie het volgende:
Leuke foto's Cynix

dacht ik ook al!
  † In Memoriam † dinsdag 24 september 2002 @ 01:16:12 #72
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_5943588
quote:
Op zondag 22 september 2002 14:34 schreef Cynix ® het volgende:

En het bijbehorende ritueel na afloop dus.

Wie is die meneer aan de rechterkant???

Bekend hoofd..

pi_5981931
Gisteren de foto's opgehaald (eerste rolletje althans). Ziet er erg goed uit! Foto's van mijn huis, foto's van de binnenstad van Amersfoort. Kzal van het weekend wel wat scannen.
  † In Memoriam † zondag 29 september 2002 @ 13:41:13 #74
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_6025173
quote:
Op donderdag 26 september 2002 13:44 schreef k_man het volgende:
Gisteren de foto's opgehaald (eerste rolletje althans). Ziet er erg goed uit! Foto's van mijn huis, foto's van de binnenstad van Amersfoort. Kzal van het weekend wel wat scannen.
*tap* *tap* *tap*
Fotoos!
pi_6042288
quote:
Op zondag 29 september 2002 13:41 schreef Cynix ® het volgende:
*tap* *tap* *tap*
Fotoos!
Binnenin de ballon tijdens het volblazen met lucht:

De binnenstad van Amersfoort:

De buurt waar ik woon:

Een andere ballon:

pi_6054021
*schop*

Hoe vind je de foto's nou Cynix?

† In Memoriam † dinsdag 1 oktober 2002 @ 14:45:02 #77
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_6056774
Mooi!!!

Sorry, ik ben vaak een beetje "hit & run", dan lees ik een topic en vergeet om er later weer terug te komen.

† In Memoriam † dinsdag 1 oktober 2002 @ 14:47:38 #78
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_6056820
Ik geloof trouwens dat ik afgelopen zaterdag nog ergens gegeten heb op die binnenstad-foto, maar ik kan het zo niet precies aanwijzen. Maar dat terzijde.
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 19:21:16 #79
38012 ballooning
http://www.datisgaaf.com/
pi_6354532
'k Ben een beetje laat met een reactie op dit topic, aangezien jullie de ballonvaart al gemaakt hebben, dus hoef ik niets meer te zeggen over hoe eng het dan wel of niet is.
Ik ben ballonvaarder en vaart tussen april en oktober elke dag dat het mooi weer is.
Dat champagneverhaaltje na de ballonvaart is niet helemaal verzonnen, er zit best een kern van waarheid in, maar dat champagne over de hoofden gieten is idd grotendeels voor vermaak

Ik vaar grotendeels vanuit Amersfoort, maar in princiepe door het hele land heen.
Als jullie nog mooie foto's willen zien, kijk dan op http://www.datisgaaf.com en klik dan op Balloonpics...
Rechts staan dan verschillende data....

In het verleden gedane uitspraken bieden geen garantie voor de toekomst...
pi_13215345
mijn baas heeft een ballonvaart gewonnen van een leverancier...
hij kon zelf niet en nu ga ik in zijn plaats!!!
morgen ga ik dus
ik heb er echt superveel zin in zeker na de verhalen die ik in dit topic gelezen heb!!

lijkt me echt spannend!!
we stijgen op in zwolle ... dus ik ben
echt heeeel benieuwd!!

de wereld draait niet om mij.... ik draai om de wereld heen...
pi_13216125
is het trouwens koud daarboven??
de wereld draait niet om mij.... ik draai om de wereld heen...
pi_13224378
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 19:18 schreef drea het volgende:
is het trouwens koud daarboven??
Nee. Qua kleding moet je gewoon aandoen wat je ook aan zou doen als je 's avonds nog een wandeling zou gaan maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')