"NEE!!! dat andere gaatje!! "quote:Op maandag 17 juni 2013 21:38 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Dat gaat nog wat worden bij zijn eerste keer
Ik heb er 4 geteldquote:Op maandag 17 juni 2013 21:38 schreef Stefan het volgende:
Maar er is een Fokker die hieraan meedoet, begreep ik?
niemand leest dat boekquote:Op maandag 17 juni 2013 21:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waar in de bijbel staat dat je niet aan de borsten mag zitten?
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"NEE!!! dat andere gaatje!! "
"sorryMijn coordinatie is nogal slecht
"
Inderdaadquote:Op maandag 17 juni 2013 21:39 schreef Stefan het volgende:
Knijpen in de kont als hoogtepunt van seks
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:39 schreef Stefan het volgende:
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:39 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Met zo'n vriendin zou ik niet zoveel moeite hebben om mijn handen thuis te houden
Nee, maar kontjes van kleine jongetjes wel.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:40 schreef donald_dick het volgende:
maar in de oogkas neuken, mag dat wel?
Heb je de andere deelnemers ontmoet?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:40 schreef De-Dwerg het volgende:
moet bij de christenen gelijk hieraan denken[ [url=http://cdn-www.i-am-bored.com/media/cyn-hap-god-is-watching.jpg]afbeelding[/url] ]
geen idee waar je het over hebtquote:Op maandag 17 juni 2013 21:40 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee nee, ik zag het wel. Wat is er mis met jou? Schrik me dood van dat wijf
Het ziet eruit alsof ze dat meteen na zijn depressieve praatje hebben opgenomenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:40 schreef Cue_ het volgende:
"EEn heel stuk vrolijker" Dat is je ook af te zien marc
heb je ziggo of upcquote:
Jokertjes jawoord is fantastischquote:Op maandag 17 juni 2013 21:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ugh, gaan ze nog steeds door met oh oh cherso
Het is marc.. die verkleed zich niet, heeft alles zo staan zoals het altijd stond..quote:Op maandag 17 juni 2013 21:41 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Het ziet eruit alsof ze dat meteen na zijn depressieve praatje hebben opgenomen
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jokertjes jawoord is fantastisch
Joey
dit jaquote:Op maandag 17 juni 2013 21:41 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Het ziet eruit alsof ze dat meteen na zijn depressieve praatje hebben opgenomen
Joey is gaaf ja.. lijkt wel alsof ie altijd stoned isquote:Op maandag 17 juni 2013 21:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jokertjes jawoord is fantastisch
Joey
vind je het gek dat er mass shootings zijnquote:Op maandag 17 juni 2013 21:39 schreef Stefan het volgende:
haha, de negergrap. lollig jijquote:Op maandag 17 juni 2013 21:41 schreef donald_dick het volgende:
een negerin die nog maagd is op haar 20ste? onmogelijk, die heeft normaal 20 kinderen van 23 vaders
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:40 schreef Cue_ het volgende:
Ondanks dat HIJ alles ziet.. mogen ze er wel gewoon over praten? Is ie doof ofzo?
Mooi?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:42 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik niet. Lieve mooie meid
jammer, met inloggegevens kan je gewoon online kijkenquote:
Hoeft toch niet? Alex is ruimdenkendquote:Op maandag 17 juni 2013 21:42 schreef Stefan het volgende:
Je bent zwanger? Dus je hebt al een vriend
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:42 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik niet. Lieve mooie meid
Ik heb zijn muziek spelende poppen al een aantal afleveringen niet gezien, staan die ook nog altijd op hun plek?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is marc.. die verkleed zich niet, heeft alles zo staan zoals het altijd stond..
Waar heb je een code voor nodig dan?quote:
Die ken ik nietquote:Op maandag 17 juni 2013 21:43 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Ik heb zijn muziek spelende poppen al een aantal afleveringen niet gezien, staan die ook nog altijd op hun plek?
omdat upc en ziggo willen dat je inlogtquote:Op maandag 17 juni 2013 21:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waar heb je een code voor nodig dan?
mijn moeke vindt dat ik te laat ga slapen dus moet ik naar bed want ze is erachter dat ik vannacht niet geslapen hebquote:Op maandag 17 juni 2013 21:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waar heb je een code voor nodig dan?
Ik zag het al jaquote:Op maandag 17 juni 2013 21:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
omdat upc en ziggo willen dat je inlogt
alleen die blonde met dat een hond in zijn aars wil neukenquote:
uhm.. je bent 10?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:43 schreef blow... het volgende:
[..]
mijn moeke vindt dat ik te laat ga slapen dus moet ik naar bed want ze is erachter dat ik vannacht niet geslapen heb
Was volgens mij in zijn eerste aflevering. Die datingsadviseur van hem zegt een paar keer dat hij ze weg moet doen, belt hem er zelfs voor op, maar dat weigert hij steedsquote:
wat danquote:Op maandag 17 juni 2013 21:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
uhm.. volgens mij doe jij dan iets verkeerd
Avithal niks voor jouquote:Op maandag 17 juni 2013 21:42 schreef De-Dwerg het volgende:
Jasper, Avithal en Marc zal even de foto opzoeken
Hmmm.. kan het me zo niet herinneren, maar wist idd dat hij wat dingen wel weg moest doen.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:45 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Was volgens mij in zijn eerste aflevering. Die datingsadviseur van hem zegt een paar keer dat hij ze weg moet doen, belt hem er zelfs voor op, maar dat weigert hij steeds
Opgelost, slotjequote:
Heb bij dr op school gezet, er is niets vies aan haar en ze is juist heel aardigquote:
gewoon een miracle of love pullenquote:
Avithal aardgie meid, niet mijn type val niet op blond.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Avithal niks voor jou?
En hoe is Marcin het echt
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
gewoon een miracle of love pullen
Jasper is ook wel kewlquote:Op maandag 17 juni 2013 21:46 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Avithal aardgie meid, niet mijn type val niet op blond.
En marc kan weinig zeggen, leek me een aardige kerel. Ik heb meer met Jasper gepraat.
Dat is de man die de deelnemers in de spannende slotaflevering allemaal gaat ontmaagdenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:45 schreef Syntix het volgende:
[..]
Die tweede van links is een mongool of wat?
nou is buttfucken niet echt ontmaagden, tochquote:Op maandag 17 juni 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]Die aflevering moeten ze herhalen. Nog nooit zo gelachen.
Hij had al gezegd dat zijn vrienden hem in mij herkendenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jasper is ook wel kewl![]()
Beetje verlegen, maar ach, dat komt ook wl los denk ik.
dat moet wel, want naaien kan je er niet mee,quote:Op maandag 17 juni 2013 21:45 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Heb bij dr op school gezet, er is niets vies aan haar en ze is juist heel aardig
die dikke?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je weet dat De-Dwerg Marcel is he
Geen ideequote:Op maandag 17 juni 2013 21:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nou is buttfucken niet echt ontmaagden, toch![]()
Daarom had ze een bruine pruik opgezet, Marcelquote:Op maandag 17 juni 2013 21:46 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Avithal aardgie meid, niet mijn type val niet op blond.
Je bent veel knapper.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:47 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Hij had al gezegd dat zijn vrienden hem in mij herkenden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |