Opgelost, slotjequote:
Heb bij dr op school gezet, er is niets vies aan haar en ze is juist heel aardigquote:
gewoon een miracle of love pullenquote:
Avithal aardgie meid, niet mijn type val niet op blond.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Avithal niks voor jou?
En hoe is Marcin het echt
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
gewoon een miracle of love pullen
Jasper is ook wel kewlquote:Op maandag 17 juni 2013 21:46 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Avithal aardgie meid, niet mijn type val niet op blond.
En marc kan weinig zeggen, leek me een aardige kerel. Ik heb meer met Jasper gepraat.
Dat is de man die de deelnemers in de spannende slotaflevering allemaal gaat ontmaagdenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:45 schreef Syntix het volgende:
[..]
Die tweede van links is een mongool of wat?
nou is buttfucken niet echt ontmaagden, tochquote:Op maandag 17 juni 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]Die aflevering moeten ze herhalen. Nog nooit zo gelachen.
Hij had al gezegd dat zijn vrienden hem in mij herkendenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jasper is ook wel kewl![]()
Beetje verlegen, maar ach, dat komt ook wl los denk ik.
dat moet wel, want naaien kan je er niet mee,quote:Op maandag 17 juni 2013 21:45 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Heb bij dr op school gezet, er is niets vies aan haar en ze is juist heel aardig
die dikke?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je weet dat De-Dwerg Marcel is he
Geen ideequote:Op maandag 17 juni 2013 21:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nou is buttfucken niet echt ontmaagden, toch![]()
Daarom had ze een bruine pruik opgezet, Marcelquote:Op maandag 17 juni 2013 21:46 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Avithal aardgie meid, niet mijn type val niet op blond.
Je bent veel knapper.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:47 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Hij had al gezegd dat zijn vrienden hem in mij herkenden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |