Waar heb je een code voor nodig dan?quote:
Die ken ik nietquote:Op maandag 17 juni 2013 21:43 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Ik heb zijn muziek spelende poppen al een aantal afleveringen niet gezien, staan die ook nog altijd op hun plek?
omdat upc en ziggo willen dat je inlogtquote:Op maandag 17 juni 2013 21:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waar heb je een code voor nodig dan?
mijn moeke vindt dat ik te laat ga slapen dus moet ik naar bed want ze is erachter dat ik vannacht niet geslapen hebquote:Op maandag 17 juni 2013 21:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waar heb je een code voor nodig dan?
Ik zag het al jaquote:Op maandag 17 juni 2013 21:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
omdat upc en ziggo willen dat je inlogt
alleen die blonde met dat een hond in zijn aars wil neukenquote:
uhm.. je bent 10?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:43 schreef blow... het volgende:
[..]
mijn moeke vindt dat ik te laat ga slapen dus moet ik naar bed want ze is erachter dat ik vannacht niet geslapen heb
Was volgens mij in zijn eerste aflevering. Die datingsadviseur van hem zegt een paar keer dat hij ze weg moet doen, belt hem er zelfs voor op, maar dat weigert hij steedsquote:
wat danquote:Op maandag 17 juni 2013 21:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
uhm.. volgens mij doe jij dan iets verkeerd
Avithal niks voor jouquote:Op maandag 17 juni 2013 21:42 schreef De-Dwerg het volgende:
Jasper, Avithal en Marc zal even de foto opzoeken
Hmmm.. kan het me zo niet herinneren, maar wist idd dat hij wat dingen wel weg moest doen.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:45 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Was volgens mij in zijn eerste aflevering. Die datingsadviseur van hem zegt een paar keer dat hij ze weg moet doen, belt hem er zelfs voor op, maar dat weigert hij steeds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |