Wel mooi dat een vriend van me gelijk zei "Oh, dat zijn zeker FOK!kersquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 11:38 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wel mooi dat een vriend van me gelijk zei "Oh, dat zijn zeker FOK!kers?", so so herkenbaar
!
Hahaha gvd.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:38 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wel mooi dat een vriend van me gelijk zei "Oh, dat zijn zeker FOK!kers?", so so herkenbaar
!
30quote:Op maandag 17 juni 2013 11:36 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ze heeft misbruik van me gemaakt toen ik bijna 30 bier achter de kiezen had.
quote:Op maandag 17 juni 2013 11:38 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
!
Retard of niet, mij herkennen ze nooit als FOK! erquote:Op maandag 17 juni 2013 11:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha gvd.Is toch om je kapot te schamen. Er zal maar zo'n retard bijzitten als Nootjes, leg dat maar eens uit.
Hardop gelachen, opa naast me kijkt me raar aan.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha gvd.Is toch om je kapot te schamen. Er zal maar zo'n retard bijzitten als Nootjes, leg dat maar eens uit.
Wel van die plastic bekerunits, dat scheelt.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
30geef een Muis 4 bier en hij ligt de rest van de avond op de grond.
[..]![]()
__!!
Drankspel met Panzerquote:Op maandag 17 juni 2013 11:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
30geef een Muis 4 bier en hij ligt de rest van de avond op de grond.
[..]![]()
__!!
Geef opa een kusje van me.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:42 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hardop gelachen, opa naast me kijkt me raar aan.
Random opa in de trein hè, niet mijn eigen.quote:
Twee zoete witte wijn en hij is out.quote:
Jij ook.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Twee zoete witte wijn en hij is out.
Ja, je punt?!quote:Op maandag 17 juni 2013 11:45 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Random opa in de trein hè, niet mijn eigen.
Tik op je kaak kun je krijgen.quote:
Hard geworden van de gedachte aan jou die busy gaat met random oudjes in de treinquote:
quote:
En is Bobby nu je nieuwe bff?quote:Op maandag 17 juni 2013 11:47 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hard geworden van de gedachte aan jou die busy gaat met random oudjes in de trein.
Wanneer gaan wij meeten dan :$quote:Op maandag 17 juni 2013 11:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké.quote:
Zal je hoofd tussen m'n dijen klemmen en met een dildo op je reet petsen.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij meeten dan :$
Ga ik je slaan omdat je zo onaardig doet ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |