respectquote:Op maandag 17 juni 2013 13:40 schreef Dimachaerus het volgende:
ze zat me dips te mirren, had oogcontact toen via spiegel toen ze sqts deed.
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:13 schreef seto het volgende:
indd
helemaal als ze daarna ook nog letterlijk een gym gaan slope
Ehm, nou, ik ben blij dat ik geen 100 kg weegquote:Op maandag 17 juni 2013 13:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Is 1x je BW squatten goed ?
Vandaag gymchick v an 1.85 damn wat een lichaam , ze zat me dips te mirren, had oogcontact toen via spiegel toen ze sqts deed.
Geweldig.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja hier deze gast, helemaal stijf van de cobra PWO. En die neemt de teksten iets te letterlijk, begint gewoon echt de gym te slopen.
Ik zou Body en Fitshop aansprakelijk stellen.
1x BW is echt bijna niks. Dat kan bijna iedereen binnen een maand.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Is 1x je BW squatten goed ?
Vandaag gymchick v an 1.85 damn wat een lichaam , ze zat me dips te mirren, had oogcontact toen via spiegel toen ze sqts deed.
Ik deed het in twee weken. 100 kilo, hopsakee.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:09 schreef Agentperry het volgende:
[..]
1x BW is echt bijna niks. Dat kan bijna iedereen binnen een maand.
Heeft ook zieke gains gemaakt zeker? Zal na een jaartje wel bij CarbonC in de buurt zijn gekomen.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:22 schreef seto het volgende:
vriend van me deed 3x BW squat bij zijn eerste training
maar hij gebruikte wel WTF-stack
Hahah nice!quote:Op maandag 17 juni 2013 13:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja hier deze gast, helemaal stijf van de cobra PWO. En die neemt de teksten iets te letterlijk, begint gewoon echt de gym te slopen.
Ik kon mijn eerste training na mijn 1,5 jaar break meteen bw squaten. Maar dat was maar 85kg.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik deed het in twee weken. 100 kilo, hopsakee.
jazeker vriendquote:Op maandag 17 juni 2013 14:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heeft ook zieke gains gemaakt zeker? Zal na een jaartje wel bij CarbonC in de buurt zijn gekomen.
Heb een dm ban. Maar goede dm, bedankt voor de toekomstplannenquote:Op maandag 17 juni 2013 14:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geen idee, ben op dit moment hier aan het afstuderen, dus krijg gewoon een vergoeding + reiskosten. Hoeveel ik daarna ga verdienen hebben we het nog niet over gehad. Maar het is sowieso modaal en vaak ook wel hoger wat je krijgt.
Bedankt en geen probleem. Wel in het verkeerde topic zie ikquote:Op maandag 17 juni 2013 15:02 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Heb een dm ban. Maar goede dm, bedankt voor de toekomstplannen
Planet Fitnessquote:Op maandag 17 juni 2013 13:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zo:quote:Op maandag 17 juni 2013 15:00 schreef RaymondK het volgende:
HOly crap. Hoe ziet die d'r uit als ze staat?
Zoveel verschil, echt niet normaal man.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:22 schreef seto het volgende:
vriend van me deed 3x BW squat bij zijn eerste training
maar hij gebruikte wel WTF-stack
Leuk voor een keer, maar die apensnoet zou me snel vervelen.quote:
That's racist.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Leuk voor een keer, maar die apensnoet zou me snel vervelen.
Jammer van dat kuthoofd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |