Ja dat hadden wij ookquote:Op maandag 17 juni 2013 00:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, het klonk alsof je de hele dag niets anders deed dan zuipen.Wij hadden een bonte avond. Met de hele klas op het podium met een zelfgemaakt liedje met danspasjes.
ja was een wedstrijdje, eerst bier atten, dan naar een bak met meel een pingpongballetje in je mond pakken en dan doorgevenquote:
HIJ IS LUEKquote:Op maandag 17 juni 2013 00:54 schreef arachide. het volgende:
EN IK EVEN KEIVEEL MOEITE DOEN OM MOOIE SLOTJES TE VERZINNEN, KRIJG IK ER GEEN WAARDERING VOOR
*waardeert*quote:Op maandag 17 juni 2013 00:54 schreef arachide. het volgende:
EN IK EVEN KEIVEEL MOEITE DOEN OM MOOIE SLOTJES TE VERZINNEN, KRIJG IK ER GEEN WAARDERING VOOR
Wij waren tweede geworden van de achttien groepen.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja dat hadden wij ookOp zo'n gruwelijk slecht nummer, weet alleen niet meer welke
Door jouw dance-skills zeker?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wij waren tweede geworden van de achttien groepen.
waarom mag ik geen adoratietopic maken dat verdient drabitquote:Op maandag 17 juni 2013 00:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die was net zo lief als die kut was
quote:Op maandag 17 juni 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja was een wedstrijdje, eerst bier atten, dan naar een bak met meel een pingpongballetje in je mond pakken en dan doorgeven
Om 9 uur op je lege maag hequote:
Jazeker, of groepen tegen elkaar, teringhard let it be schreeuwen enzoquote:Op maandag 17 juni 2013 00:55 schreef arachide. het volgende:
Wat!? Karaoke wedstrijden met intreeweek?EVEN SERIEUS?!
Ik moet meedoen. Ik hou van karaoke
Paint mijquote:Op maandag 17 juni 2013 00:56 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wil painten maar ik weet niet wat, help jongens!
Iedereen verdient een adoratietopicquote:Op maandag 17 juni 2013 00:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
waarom mag ik geen adoratietopic maken dat verdient drabit
Achja, ik stond op een dag op en toen gingen we ergens heen, werd het opeens zwart voor m'n ogenquote:Op maandag 17 juni 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om 9 uur op je lege maag heToen was ik wel echt kotsmisselijk
Hoelang duurde je intro dan? bij mij maar een weekendje.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Achja, ik stond op een dag op en toen gingen we ergens heen, werd het opeens zwart voor m'n ogenEn dan niet een paar seconden, nee een paar minuten. Dat is best beangstigend om mee te maken
jij moet meedoen. Wanneer is die week? Als het voor de mijne is ga ik meequote:Op maandag 17 juni 2013 00:55 schreef arachide. het volgende:
Wat!? Karaoke wedstrijden met intreeweek?EVEN SERIEUS?!
Ik moet meedoen. Ik hou van karaoke
Slaap lekkurquote:Op maandag 17 juni 2013 00:57 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik ga ook naar bed, morgenvroeg naar de tandarts.
Volle week bij mijquote:Op maandag 17 juni 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoelang duurde je intro dan? bij mij maar een weekendje.
Een weekquote:Op maandag 17 juni 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoelang duurde je intro dan? bij mij maar een weekendje.
wat lieeeevvvvvquote:Op maandag 17 juni 2013 00:56 schreef msacras het volgende:
Nu ga ik slapen.
* msacras zweeft op roze wolkjes naar haar bed
Doei!
quote:
Ja ik ben dan ook de dagen van de stad zelf niet geweestquote:
Idem hier.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Ja ik ben dan ook de dagen van de stad zelf niet geweestalleen van opleiding
Dan is het best langquote:Op maandag 17 juni 2013 00:59 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Maar was desalniettemin een week.
Ik schreeuwen? Ik doe daadwerkelijk een harde poging. Ik kick op de reactiequote:Op maandag 17 juni 2013 00:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jazeker, of groepen tegen elkaar, teringhard let it be schreeuwen enzo
Dat is pas een goeie indrukquote:Op maandag 17 juni 2013 00:59 schreef Ezell het volgende:
Op de introweek van een huisgenootje (zit in de organisatie) was verleden jaar een jongen die naakt op het podium stond en per ongeluk met zijn gezicht naar de kant van de juryleden. Die juryleden waren docenten.
Slaapsequote:Op maandag 17 juni 2013 00:56 schreef msacras het volgende:
Nu ga ik slapen.
* msacras zweeft op roze wolkjes naar haar bed
Doei!
quote:Op maandag 17 juni 2013 00:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik schreeuwen? Ik doe daadwerkelijk een harde poging. Ik kick op de reactieHoe beter ik mijn best doe, hoe beter de reactie, hoe groter de kick
Mja, schijnt sowieso een introweek te zijn met veel naakt. En da's een opleiding met heel veel jongens.quote:
Niks voor jou ookquote:Op maandag 17 juni 2013 01:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, schijnt sowieso een introweek te zijn met veel naakt. En da's een opleiding met heel veel jongens.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op maandag 17 juni 2013 01:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:
O zo.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JaMaar ik bedoel die feestjes enzo, zijn niet echt iets voor jou
Inderdaad. Zo leer je elkaar ook wel goed kennenquote:Op maandag 17 juni 2013 01:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
O zo.Mja, ik was wel ontzettend blij dat mijn introweek enigzins normaal was.
Was ook gewoon heel gezellig.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo leer je elkaar ook wel goed kennen
quote:Op maandag 17 juni 2013 01:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
hoi, dit heb ik voor jou gemaakt
[ afbeelding ]
omgquote:Op maandag 17 juni 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
En niet zoals een klasgenootje van mij dronken aan me vraagt om te voelen of haar borsten wel groot genoeg zijn![]()
![]()
Ik moest zo lachenquote:
naisquote:Op maandag 17 juni 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
En niet zoals een klasgenootje van mij dronken aan me vraagt om te voelen of haar borsten wel groot genoeg zijn![]()
![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 01:05 schreef Ezell het volgende:
Het gedrag van sommige mensen als ze wat op hebben.
Jij gaat ook wel mee stappen in Arnhem toch?quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 01:06 schreef Ezell het volgende:
Ik snap trouwens echt niet waarom mensen zo veel zuipen.
misschienquote:Op maandag 17 juni 2013 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij gaat ook wel mee stappen in Arnhem toch?
Dan worden ze losser, durven ze meer, leggen ze beter contact, vergeten problemen, vinden ze gezelliger.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:06 schreef Ezell het volgende:
Ik snap trouwens echt niet waarom mensen zo veel zuipen.
Maakt niet uit tochquote:
Alsnog: er is een verschil tussen zuipen en te veel zuipen.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:07 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dan worden ze losser, durven ze meer, leggen ze beter contact, vergeten problemen, vinden ze gezelliger.
Ja inderdaadquote:Op maandag 17 juni 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maakt niet uit tochMaar moeten ff leuk groepje mee
sorryquote:Op maandag 17 juni 2013 01:05 schreef Ezell het volgende:
Het gedrag van sommige mensen als ze wat op hebben.
Je hebt gelijk!quote:Op maandag 17 juni 2013 01:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alsnog: er is een verschil tussen zuipen en te veel zuipen.
Naja, je hebt vervelend dronken en grappig dronken. Ik weet men grenzen wel hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 01:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alsnog: er is een verschil tussen zuipen en te veel zuipen.
Panna? Wa's da?quote:
Mja, genoeg mensen die zich er niet aan houden hoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja, je hebt vervelend dronken en grappig dronken. Ik weet men grenzen wel hoor
Nee snap ik. Ligt er ook wel beetje aan hoe je erop reageert, sommige die agressief er van worden enzo, ja laat die maar lekker een colaatje meer drinkenquote:Op maandag 17 juni 2013 01:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Panna? Wa's da?
[..]
Mja, genoeg mensen die zich er niet aan houden hoor.
Een naam ;@quote:Op maandag 17 juni 2013 01:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Panna? Wa's da?
[..]
Mja, genoeg mensen die zich er niet aan houden hoor.
Ik ook, ben er maar 1 keer overheen gegaan.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja, je hebt vervelend dronken en grappig dronken. Ik weet men grenzen wel hoor
ik ook, maar toen was het alsnog niet vervelend. Ja vervelend voor mij de dag ernaquote:Op maandag 17 juni 2013 01:10 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik ook, ben er maar 1 keer overheen gegaan.
Mja, ik erger aan mensen als ze zich dan ineens heel anders of overdreven reageren. Mja, ik ben dan ook wel beetje een mensenhater.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee snap ik. Ligt er ook wel beetje aan hoe je erop reageert, sommige die agressief er van worden enzo, ja laat die maar lekker een colaatje meer drinken
quote:Op maandag 17 juni 2013 01:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ookal ben je weg :/
www.tinychat.com/testjecamdudequote:Op maandag 17 juni 2013 01:11 schreef arachide. het volgende:
kunnen we TC doen? Ik wil mijn laptop zo graag testne
/jngscquote:Op maandag 17 juni 2013 01:11 schreef arachide. het volgende:
kunnen we TC doen? Ik wil mijn laptop zo graag testne
Ik lees mij via mobiel xdquote:Op maandag 17 juni 2013 01:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ookal ben je weg :/
Bij mij was ik gewoon erg verdoofd en ik praatte erg veel. Daarna luchtje scheppen en met een lege maag weer naar binnen gegaan. Zover komt het niet meer.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik ook, maar toen was het alsnog niet vervelend. Ja vervelend voor mij de dag erna
Die nacht was echt Hangover-episch. Zal ik niet snel vergeten
Volgens mij irriteer jij je best snel aan mensen jaquote:Op maandag 17 juni 2013 01:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, ik erger aan mensen als ze zich dan ineens heel anders of overdreven reageren. Mja, ik ben dan ook wel beetje een mensenhater.
Dat klinkt niet zo erg. Ik ging cheeseburgers stelenquote:Op maandag 17 juni 2013 01:13 schreef Drabit het volgende:
[..]
Bij mij was ik gewoon erg verdoofd en ik praatte erg veel. Daarna luchtje scheppen en met een lege maag weer naar binnen gegaan. Zover komt het niet meer.
Nee was niet erg, maar gezien mijn leeftijd toch wel een beetje denk ik. Hahaha, is wel spannenderquote:Op maandag 17 juni 2013 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat klinkt niet zo erg. Ik ging cheeseburgers stelenOh god
Het is niet zo dat ik dan als een chagrijnig wicht in de hoek ga zitten hoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij irriteer jij je best snel aan mensen ja
Mwah, spannend niet echt hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 01:14 schreef Drabit het volgende:
[..]
Nee was niet erg, maar gezien mijn leeftijd toch wel een beetje denk ik. Hahaha, is wel spannender
ezellquote:Op maandag 17 juni 2013 01:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik dan als een chagrijnig wicht in de hoek ga zitten hoor.Ik negeer dat gedrag dan gewoon, ben daar inmiddels ben goed in.
quote:Op maandag 17 juni 2013 01:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
hoi, dit heb ik voor jou gemaaktEn ook voor LB omdat grotere fan.
[ afbeelding ]
Nee nee dat zeg ik ook niet hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 01:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik dan als een chagrijnig wicht in de hoek ga zitten hoor.Ik negeer dat gedrag dan gewoon, ben daar inmiddels best goed in.
16, maar dat vind ik zelf jong om al zoveel te drinken.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, spannend niet echt hoorIk liep keirustig door de Mac zonder betaald te hebben
Geniaal domme kassamuts
![]()
Hoe oud was je dan?
linkquote:Op maandag 17 juni 2013 01:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik cam vanuit mijn bed kom checken
quote:
Sowieso handig om het goed te kunnen.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee nee dat zeg ik ook niet hoor![]()
Wel goed dat je het negeert, negatieve energie allezz
Hm, aan de andere kant wel. Aan de andere kant is het juist leeftijd om uit te proberen en is het raarder om op je 30ste ofzo nog zoveel te zuipenquote:Op maandag 17 juni 2013 01:16 schreef Drabit het volgende:
[..]
16, maar dat vind ik zelf jong om al zoveel te drinken.
Count me inquote:
Zit ook weer iets in, maar het is slimmer als ik eerst school af maakquote:Op maandag 17 juni 2013 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, aan de andere kant wel. Aan de andere kant is het juist leeftijd om uit te proberen en is het raarder om op je 30ste ofzo nog zoveel te zuipenDaar vind ik het eigenlijk triester bij
Gewoon Panna doen bij Pannaquote:
Mwah, niet zo streng zijnquote:Op maandag 17 juni 2013 01:18 schreef Drabit het volgende:
[..]
Zit ook weer iets in, maar het is slimmer als ik eerst school af maak
HALLO!!!quote:Op maandag 17 juni 2013 01:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Iemand hier ervaring met het verkopen van zijn/haar studieboeken? Ik heb gehoord dat bol.com de beste site is om ze kwijt te raken, maar als jullie nog tips hebben hoor ik het graag.
Goedemorgen trouwens.
Goed dat je het zegt, ik moet ze ook nog verkopenquote:Op maandag 17 juni 2013 01:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Iemand hier ervaring met het verkopen van zijn/haar studieboeken? Ik heb gehoord dat bol.com de beste site is om ze kwijt te raken, maar als jullie nog tips hebben hoor ik het graag.
Goedemorgen trouwens.
Marktplaats! Hoef je een deel van het geld niet aan Bol over te dragen.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Goedemorgen trouwens.
Mausjequote:Op maandag 17 juni 2013 01:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Goedemorgen trouwens.
Ja, hoi.quote:
Altijd mooi meegenomen, levert je makkelijk een goede 200 euro op denk ik.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik moet ze ook nog verkopen
En Bol is wel goeie site, en marktplaats natuurlijk.
Moet dat dan bij bol? Wat een oplichters zeg.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Marktplaats! Hoef je een deel van het geld niet aan Bol over te dragen.
TeauTeau bro.quote:
ben je serieus trouwens over Boedapest?quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, niet zo streng zijnDaar is je studententijd ook wel beetje voor
Ik bedoel het niet zoquote:Op maandag 17 juni 2013 01:21 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Nog een ergernis van mij: studentikoos gedrag.
Ik ga na mijn hbo opleiding 1 maand naar Japan.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ben je serieus trouwens over Boedapest?
How u doin matequote:Op maandag 17 juni 2013 01:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja, hoi.
[..]
Altijd mooi meegenomen, levert je makkelijk een goede 200 euro op denk ik.
[..]
Moet dat dan bij bol?
TeauTeau bro.
Dat van ik ben student, dus #yolo is gewoonquote:Op maandag 17 juni 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet zomaar kom op
Studenten hebben altijd wel feestjes
Interraillenn wil ik echt wel eens ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ben je serieus trouwens over Boedapest?
Tofffquote:Op maandag 17 juni 2013 01:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik ga na mijn hbo opleiding 1 maand naar Japan.
Pretty good aye. Vandaag barbecue gehad bij opa en oma, lekker hele dag vlees staan grillen voor de familiequote:
Ik ook. Mag ik mee in je tas?quote:Op maandag 17 juni 2013 01:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Interraillenn wil ik echt wel eens ja.
Nice!quote:Op maandag 17 juni 2013 01:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Pretty good aye. Vandaag barbecue gehad bij opa en oma, lekker hele dag vlees staan grillen voor de familie
Is leuk hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 01:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Interraillenn wil ik echt wel eens ja.
Ben er al voor aan het sparen hehe. Maar goed, ik wil naar Akihabara man!quote:Op maandag 17 juni 2013 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
TofffJaloerss.. Mijn broertje gaat volgende maand ook naar Tokio
Sowieso. Met jou dan?quote:
Nee maar ik bedoel het ook niet als NIET STUDEREN MAAR ZUIPEHHH HEUJJ BIER EN TIETUHHquote:
Wij gaan eens samenquote:Op maandag 17 juni 2013 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is leuk hoorBen ik altijd wel voor te porren
Naja misschien niet dit jaar meer
Wat is dat?quote:Op maandag 17 juni 2013 01:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ben er al voor aan het sparen hehe. Maar goed, ik wil naar Akihabara man!
[..]
Sowieso. Met jou dan?
Da's niet iets typisch voor studenten.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel het ook niet als NIET STUDEREN MAAR ZUIPEHHH HEUJJ BIER EN TIETUHH
Maar gewoonAf en toe eens een feestje waar je wat meer drinkt, dat heb je nou eenmaal wel als student
![]()
Hoef je natuurlijk niet voor te kiezen.
Prima!quote:Op maandag 17 juni 2013 01:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ben er al voor aan het sparen hehe. Maar goed, ik wil naar Akihabara man!
[..]
Sowieso. Met jou dan?
Als je het volgend jaar vraagt, wil ik serieus meequote:
Ik ook nietquote:Op maandag 17 juni 2013 01:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
pfff, jaloeziewil ik nog graag een keertje doen, maar heb daar het geld niet voor
Bestquote:Op maandag 17 juni 2013 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je het volgend jaar vraagt, wil ik serieus mee
Is dat als meisje alleen niet best gevaarlijk?quote:
Ik zou het serieus misschien nog doen ook.quote:
Niet alleen natuurlijk.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat als meisje alleen niet best gevaarlijk?
Elektronica district, zoooo vet.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is dat?
Als ik geld overheb ga ik in mijn 2 maanden Azie naar de Chinese muur
Kunnen we wel een keer doen ja, zal kijken of ik tijd voor je kan maken met mijn veel te drukke agenda.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Prima!
Kom eenbkeertje meevoetballen hier :
Naja West-Europa kan nog wel, maar Oost zou ik toch al minder veilig voelen als ik jou wasquote:Op maandag 17 juni 2013 01:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zou het serieus misschien nog doen ook.Heb drie weken vrij en niks te doen.
[..]
Niet alleen natuurlijk.
Wanneer gaan we?quote:Op maandag 17 juni 2013 01:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zou het serieus misschien nog doen ook.Heb drie weken vrij en niks te doen.
[..]
Niet alleen natuurlijk.
Is goed! Dm gerust je nummer eens als je wiltquote:Op maandag 17 juni 2013 01:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Elektronica district, zoooo vet.
[..]
Kunnen we wel een keer doen ja, zal kijken of ik tijd voor je kan maken met mijn veel te drukke agenda.
Niet alleen hè. Vind ik niet zo verstandig.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja West-Europa kan nog wel, maar Oost zou ik toch al minder veilig voelen als ik jou was
Begin augustus.quote:
Ga nou maar sparen voor je andere grote tripjes jijquote:Op maandag 17 juni 2013 01:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet alleen hè. Vind ik niet zo verstandig.
[..]
Begin augustus.
Maar is toch goedkoop.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga nou maar sparen voor je andere grote tripjes jij
Zal je zo ff dm'en, 't is een beetje druk op skype momenteel.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Is goed! Dm gerust je nummer eens als je wilt
Prima ;@quote:Op maandag 17 juni 2013 01:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet alleen hè. Vind ik niet zo verstandig.
[..]
Begin augustus.
Over goedkoop gesproken: Zou jij als je mij was je backpack pas kopen als je in Azie bent? Schijnt daar spotgoedkoop te zijn, maar je weet natuurlijk niet of de kwaliteit geweldig isquote:
Dat lijkt me zo gruwelijk vetquote:
is prima, neem je tijdquote:Op maandag 17 juni 2013 01:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zal je zo ff dm'en, 't is een beetje druk op skype momenteel.
Nee. Dat is het belangrijkste voorwerp dat je nodig hebt. Moet je van tevoren gewoon goed regelen.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over goedkoop gesproken: Zou jij als je mij was je backpack pas kopen als je in Azie bent? Schijnt daar spotgoedkoop te zijn, maar je weet natuurlijk niet of de kwaliteit geweldig is
quote:
Doen dan.quote:
Gewoon doen ja!quote:Op maandag 17 juni 2013 01:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee. Dat is het belangrijkste voorwerp dat je nodig hebt. Moet je van tevoren gewoon goed regelen.
[..]
[..]
Doen dan.
Hm, Ik had meteen al een grotere moeten kopenquote:Op maandag 17 juni 2013 01:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee. Dat is het belangrijkste voorwerp dat je nodig hebt. Moet je van tevoren gewoon goed regelen.
[..]
[..]
Doen dan.
Je had toch al een best grote?quote:Op maandag 17 juni 2013 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, Ik had meteen al een grotere moeten kopenIk baal echt van die ik nu heb
40 kilo, maar er zit zo`n stalen plaat aan van de achterkant, die de inhoud van de backpack vooral van binnen heel erg beperkt. Ik heb liever gewoon 1 grote ruime zak ofzo.quote:
Het klinkt fout op zoveel manieren.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
40 kilo, maar er zit zo`n stalen plaat aan van de achterkant, die de inhoud van de backpack vooral van binnen heel erg beperkt. Ik heb liever gewoon 1 grote ruime zak ofzo.
Godver wat klinkt dat slecht
Ezell weet wel wat ik bedoelquote:Op maandag 17 juni 2013 01:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Het klinkt fout op zoveel manieren.
Van de zomer: Team Toto en Ezell vs. onbekend en onbekend.quote:
Bedoel je niet 40 liter? Ik geloof dat ze daarmee inhouden van tassen aangeven.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
40 kilo, maar er zit zo`n stalen plaat aan van de achterkant, die de inhoud van de backpack vooral van binnen heel erg beperkt. Ik heb liever gewoon 1 grote ruime zak ofzo.
Godver wat klinkt dat slecht
Ezell en toto vs fok it en jordyquote:Op maandag 17 juni 2013 01:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Van de zomer: Team Toto en Ezell vs. onbekend en onbekend.
Dat zou echt best tof zijn.
[..]
Bedoel je niet 40 liter? Ik geloof dat ze daarmee inhouden van tassen aangeven.Maar 40 liter is best te doen, lijkt mij. Mijn normale rugzak is ong. 20 liter en die gebruik ik ook als ik een weekje wegga. Past gewoon precies.
Uhu, liter ja natuurlijkquote:Op maandag 17 juni 2013 01:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Van de zomer: Team Toto en Ezell vs. onbekend en onbekend.
Dat zou echt best tof zijn.
[..]
Bedoel je niet 40 liter? Ik geloof dat ze daarmee inhouden van tassen aangeven.Maar 40 liter is best te doen, lijkt mij. Mijn normale rugzak is ong. 20 liter en die gebruik ik ook als ik een weekje wegga. Past gewoon precies.
Dan zijn de winnaar vanaf het begin al duidelijk.quote:
Zoveel ruimte neemt dat niet in hoor. Dat zou ook gewoon nog in die rugzak van mij passen.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, liter ja natuurlijkJa maar ik wil laptop enzo ook erin doen
Ja ik weet: Niet echt backpack benodigdheid, maar ik vind dat voor plannen van mijn reis enzo gewoon vet chill
![]()
En als ik een keer ziek ben of het slecht weer is.
Truequote:Op maandag 17 juni 2013 01:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan zijn de winnaar vanaf het begin al duidelijk.
[..]
Zoveel ruimte neemt dat niet in hoor. Dat zou ook gewoon nog in die rugzak van mij passen.Of neem je Ipad mee.
+ Opladers die best veel ruimte in beslag nemen, kleding voor 2 maanden, toilettas, ipad voor mijn leesvoer.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan zijn de winnaar vanaf het begin al duidelijk.
[..]
Zoveel ruimte neemt dat niet in hoor. Dat zou ook gewoon nog in die rugzak van mij passen.
Ik zou het nog zo doen ook.quote:
Goed inpakken, jwt. Ik sleep elke dag een shitload aan kabels mee naar school en dat neemt nauwelijks ruimte in beslag. Maar kleding ga je waarschijnlijk ook wassen, dus daar hoef je ook weer niet zo heel veel van mee. Een stinkende lading moet je niet hebben.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
+ Opladers die best veel ruimte in beslag nemen, kleding voor 2 maanden, toilettas, ipad voor mijn leesvoer.
Ik ook hoor. Ik ben mafquote:Op maandag 17 juni 2013 01:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zou het nog zo doen ook.
[..]
Goed inpakken, jwt. Ik sleep elke dag een shitload aan kabels mee naar school en dat neemt nauwelijks ruimte in beslag. Maar kleding ga je waarschijnlijk ook wassen, dus daar hoef je ook weer niet zo heel veel van mee.
Nee kloptquote:Op maandag 17 juni 2013 01:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zou het nog zo doen ook.
[..]
Goed inpakken, jwt. Ik sleep elke dag een shitload aan kabels mee naar school en dat neemt nauwelijks ruimte in beslag. Maar kleding ga je waarschijnlijk ook wassen, dus daar hoef je ook weer niet zo heel veel van mee. Een stinkende lading moet je niet hebben.![]()
Als er nou eens een tof plan komt, dan... I'm in.quote:
Uhu. Overpakken is zo kut, maakt niet uit hoe je op vakantie gaat. Zinloos gesjouw.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee kloptEn ik kan ook kleding achterlaten en daar spotgoedkoop in slaan
Nou bedenk watquote:Op maandag 17 juni 2013 01:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als er nou eens een tof plan komt, dan... I'm in.
[..]
Uhu. Overpakken is zo kut, maakt niet uit hoe je op vakantie gaat. Zinloos gesjouw.
Precies.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als er nou eens een tof plan komt, dan... I'm in.
[..]
Uhu. Overpakken is zo kut, maakt niet uit hoe je op vakantie gaat. Zinloos gesjouw.
Geen goed tijdstip voor.quote:
noquote:Op maandag 17 juni 2013 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies.
heb je the trip op mtv gezien?
Was ook een liftwedstrijdquote:
Fok-it, zoek een partner om te liften en ga een liftwedstrijd aan met Toto en mij.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was ook een liftwedstrijdene team startte in het noordelijkste puntje van Europa en moest naar Gibraltar reizen, en andere team andersom
quote:Op maandag 17 juni 2013 01:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
We maken er een soort realityprogramma van. Expeditie Ezell, Toto en Fok-it
Expeditie Ezell wordt mede mogelijk gemaakt door Sultana.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
We maken er een soort realityprogramma van. Expeditie Ezell, Toto en Fok-it
supervetquote:Op maandag 17 juni 2013 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was ook een liftwedstrijdene team startte in het noordelijkste puntje van Europa en moest naar Gibraltar reizen, en andere team andersom
quote:Op maandag 17 juni 2013 01:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Fok-it, zoek een partner om te liften en ga een liftwedstrijd aan met Toto en mij.
[..]![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Expeditie Ezell wordt mede mogelijk gemaakt door Sultana.
Klinkt wel goed
Zelfde startpunt en zelfde eindpunt, sowieso.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:44 schreef Fok-it het volgende:
Ik neem Jordy mee, wij hebben voorsprong want starten in Limburg gr gr
IS TOCH LEUKquote:
hahaquote:
Kom maar op. Van jordy en fok it winnen is nog makkelijker dan winnen van een ongeboren babyquote:Op maandag 17 juni 2013 01:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zelfde startpunt en zelfde eindpunt, sowieso.
[..]
IS TOCH LEUK
quote:Op maandag 17 juni 2013 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hahaDat wordt de naam als het even tegenzit, Fok it
Ezell en toto; utrecht - kaapverdie.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:47 schreef Fok-it het volgende:
Ieder krijgt dan een startbudget: Let`s say 250 euro. en kijken wie daar het verst mee komt. geen gebruik maken van trein vliegtuig of bus, tenzij gratis geregeld
Wij chillen hem gewoon op Central Park omdat Jordy een gay-steward bij de KLM zo versierd dat we gratis meemogenquote:Op maandag 17 juni 2013 01:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ezell en toto; utrecht - kaapverdie.
Fokit en jordy; sittard - maastricht
quote:Op maandag 17 juni 2013 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wij chillen hem gewoon op Central Park omdat Jordy een gay-steward bij de KLM zo versierd dat we gratis meemogen
Ik zie hetquote:Op maandag 17 juni 2013 01:50 schreef Fok-it het volgende:
Die gast van New Kids, is een deelnemer ervan
quote:Op maandag 17 juni 2013 01:52 schreef Fok-it het volgende:
Oke maar even serieus matties,
dit moeten we toch gewoon ff serieus organiserenFucking vet
Ja joh, net voor mijn trip nog even liften door Europaquote:
YOLOquote:Op maandag 17 juni 2013 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja joh, net voor mijn trip nog even liften door Europa
Regel een gratis overnachting in het duurste hotel in Parijsquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 01:56 schreef Fok-it het volgende:
Steel een Schilderij in het Louvre en plaats je eigen foto op de muur![]()
Moeten wel geloofwaardig zijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Regel een gratis overnachting in het duurste hotel in Parijs
Maar 2400 km, valt mee johquote:Op maandag 17 juni 2013 01:56 schreef Toto69 het volgende:
Liften naar Gibraltar lijkt me een tof plan. Gewoon vanaf Utrecht of zo. Bepaald budget voor beide teams en wie er het eerst is wint. En dan elke dag een opdracht moeten doen
Haha, nee moet lukken in een maandje liftenquote:
Die is leukquote:
Makkelijkquote:Op maandag 17 juni 2013 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, nee moet lukken in een maandje liften
de beslissing van wat?quote:Op maandag 17 juni 2013 02:04 schreef Ezell het volgende:
Gewoon twee weken. Een weekje heen en een weekje terug. En daarop de beslissing kiezen.
Iddquote:Op maandag 17 juni 2013 02:04 schreef Ezell het volgende:
Gewoon twee weken. Een weekje heen en een weekje terug. En daarop de beslissing kiezen.
quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]Diegene die het verst komt wint
Dat is het leukst.
Maar diegene mag wel duurste vliegticket terug betalen
Ja of gewoon terug liften weer terug naar Nederland natuurlijkquote:
Meest realistische.quote:Op maandag 17 juni 2013 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja of gewoon terug liften weer terug naar Nederland natuurlijk
Denk dat Jor er wel voor te porren is trouwensquote:
Niet mijn taak.quote:Op maandag 17 juni 2013 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat Jor er wel voor te porren is trouwens
Slaap lekkerquote:Op maandag 17 juni 2013 02:09 schreef Toto69 het volgende:
Nog even facebooken en dan slapentrusten matties
Niet als het aan mij ligtquote:Op maandag 17 juni 2013 02:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet mijn taak.![]()
Maar ja, blijft overigens toch alleen maar bij dromen.
quote:Op maandag 17 juni 2013 02:09 schreef Toto69 het volgende:
Nog even facebooken en dan slapentrusten matties
Oh we wilde het niet big time aanpakken hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 02:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ga achter de schermen overlegge oke?
JNG kunnen we er ook vanaf gooien hoor. Hoeft niet aan FOK! te zijn verbonden. Zonder juist liever. Maar ja, denk toch niet dat het ooit zo ver komt.quote:Op maandag 17 juni 2013 02:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ga achter de schermen overlegge oke?
Leuk toch van die wispelturige ideeënquote:
Ik ook welquote:
Saaijerd,quote:
Oh, jij wordt mijn lift-maatjequote:
we gaan een lift-wedstrijd doen, diegene die in 1 week het verst komt, wintquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
we gaan een lift-wedstrijd doen, diegene die in 1 week het verst komt, wint
hoezo niet eerlijk?quote:
Ezell is een vrouw. Dat telt dubbel voor mannenquote:
Ja je mag geen familie-leden bellen natuurlijkquote:Op maandag 17 juni 2013 02:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
ik heb zo mijn connecties dus ik win dit
Vrienden all over the worldquote:Op maandag 17 juni 2013 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je mag geen familie-leden bellen natuurlijk
Really?quote:
Niet?quote:Op maandag 17 juni 2013 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je mag geen familie-leden bellen natuurlijk
Oh, ik dacht een wedstrijd tussen jou en xcachetquote:Op maandag 17 juni 2013 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ezell is een vrouw. Dat telt dubbel voor mannen
hehequote:
nee Ezell en Toto tegen mij en nog een nader te kiezen liftmaatjequote:Op maandag 17 juni 2013 02:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik dacht een wedstrijd tussen jou en xcachet.
14-f-cavequote:
Ook een hongaar?quote:Op maandag 17 juni 2013 02:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Skype mensen haha. Vrienden van vrienden allez. Nieuw Zeeland tot Londen.
Nieuw Zeelandquote:Op maandag 17 juni 2013 02:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Skype mensen haha. Vrienden van vrienden allez. Nieuw Zeeland tot Londen.
en meer dan 24 uur vliegenquote:
Weet ikquote:Op maandag 17 juni 2013 02:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Er wonen wel meer Hongaren in Hongarije he.
Nee joh, 1 zo`n meisje die Toto kent woont alleen in Hongarijequote:Op maandag 17 juni 2013 02:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Er wonen wel meer Hongaren in Hongarije he.
quote:Op maandag 17 juni 2013 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh, 1 zo`n meisje die Toto kent woont alleen in Hongarije
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |