Ja dat hadden wij ookquote:Op maandag 17 juni 2013 00:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, het klonk alsof je de hele dag niets anders deed dan zuipen.Wij hadden een bonte avond. Met de hele klas op het podium met een zelfgemaakt liedje met danspasjes.
ja was een wedstrijdje, eerst bier atten, dan naar een bak met meel een pingpongballetje in je mond pakken en dan doorgevenquote:
HIJ IS LUEKquote:Op maandag 17 juni 2013 00:54 schreef arachide. het volgende:
EN IK EVEN KEIVEEL MOEITE DOEN OM MOOIE SLOTJES TE VERZINNEN, KRIJG IK ER GEEN WAARDERING VOOR
*waardeert*quote:Op maandag 17 juni 2013 00:54 schreef arachide. het volgende:
EN IK EVEN KEIVEEL MOEITE DOEN OM MOOIE SLOTJES TE VERZINNEN, KRIJG IK ER GEEN WAARDERING VOOR
Wij waren tweede geworden van de achttien groepen.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja dat hadden wij ookOp zo'n gruwelijk slecht nummer, weet alleen niet meer welke
Door jouw dance-skills zeker?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wij waren tweede geworden van de achttien groepen.
waarom mag ik geen adoratietopic maken dat verdient drabitquote:Op maandag 17 juni 2013 00:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die was net zo lief als die kut was
quote:Op maandag 17 juni 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja was een wedstrijdje, eerst bier atten, dan naar een bak met meel een pingpongballetje in je mond pakken en dan doorgeven
Om 9 uur op je lege maag hequote:
Jazeker, of groepen tegen elkaar, teringhard let it be schreeuwen enzoquote:Op maandag 17 juni 2013 00:55 schreef arachide. het volgende:
Wat!? Karaoke wedstrijden met intreeweek?EVEN SERIEUS?!
Ik moet meedoen. Ik hou van karaoke
Paint mijquote:Op maandag 17 juni 2013 00:56 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wil painten maar ik weet niet wat, help jongens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |