quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:30 schreef PlayingWithFire het volgende:
Jongens feestje bij zarGon, kledingcode: bunny.
Kan leukerquote:
Hide yo wives, hide yo daughters.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:43 schreef BMTH182 het volgende:
Niet lullig bedoeld ofzo maar waarom hebben turken een apart topic nodig?
Na al die jaren komen er twee korte films in mij op die ik enorm tof vond:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ervaring met dit supplement? Voor mijn gevoel is het beter om een gezond voedingspatroon te hanteren zonder dit spul. Mja, mijn broertje zegt dat hij het wel goed heeft onderzocht. Ligt vast ook aan hoe hij dat spul gaat gebruiken.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:00 schreef Julis het volgende:
Levo, ik heb niet echt verstand van fitness-suplementen ed. En ik lees allemaal verschillende dingen op het internet. Ik heb een vraag.
Ik heb geen ervaring met dit product, maar het is een pre-workout (PWO). Ofwel, een product dat je energie boost tijdens de training. Ik zie dat er onder andere creatine en cafeïne inzit, het zou dus wel enigszins effect kunnen hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ervaring met dit supplement? Voor mijn gevoel is het beter om een gezond voedingspatroon te hanteren zonder dit spul. Mja, mijn broertje zegt dat hij het wel goed heeft onderzocht. Ligt vast ook aan hoe hij dat spul gaat gebruiken.
Maar zolang zijn voeding en training niet op orde is, is het geldverkwisting. PWO's zijn net dat zetje extra, het zijn geen wondermiddelen. De basis moet dus goed zijn.
En als hij creatine wil gebruiken zou ik gewoon voor een apart potje, veel goedkopere creatine monohydraat gaan.
Supplementen gebruiken is gewoon een hype geworden, kan imo niet veel kwaad behalve voor je portemonnee. Wat zijn de doelen van je broertje, hoe lang traint hij etc.?This isn't even my final form.
Als het geen kwaad kan voor zijn gezondheid, vind ik het geen probleemquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met dit product, maar het is een pre-workout (PWO). Ofwel, een product dat je energie boost tijdens de training. Ik zie dat er onder andere creatine en cafeïne inzit, het zou dus wel enigszins effect kunnen hebben.
Maar zolang zijn voeding en training niet op orde is, is het geldverkwisting. PWO's zijn net dat zetje extra, het zijn geen wondermiddelen. De basis moet dus goed zijn.
En als hij creatine wil gebruiken zou ik gewoon voor een apart potje, veel goedkopere creatine monohydraat gaan.
Supplementen gebruiken is gewoon een hype geworden, kan imo niet veel kwaad behalve voor je portemonnee. Wat zijn de doelen van je broertje, hoe lang traint hij etc.?
Holy shit, 20kg in 3 maanden? Dat wil ik ook! Nou ja, met de helft ervan ben ik al tevreden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:17 schreef Julis het volgende:
[..]
Als het geen kwaad kan voor zijn gezondheid, vind ik het geen probleem... Dit is een samenvatting van wat hij tegen mij zei: Na het werken heeft hij energie nodig. Voeding en slapen doet hij daarnaast wel goed. Hij is 20 kilo afgevallen in 3 maanden (bijna elke dag gezwommen en hardgelopen). En nu is hij al een maand bezig met fitness. Zijn doel: pure spiermassa met vetverbranding.
Kan hij net zo goed losse cafeïnepilletjes nemen. Wat maakt het ook uit, als hij effect ondervindt van dit product moet hij het gewoon doen. Ik ben zelf ongevoelig voor cafeïne dus...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:17 schreef Julis het volgende:
[..]
Als het geen kwaad kan voor zijn gezondheid, vind ik het geen probleem... Dit is een samenvatting van wat hij tegen mij zei: Na het werken heeft hij energie nodig. Voeding en slapen doet hij daarnaast wel goed. Hij is 20 kilo afgevallen in 3 maanden (bijna elke dag gezwommen en hardgelopen). En nu is hij al een maand bezig met fitness. Zijn doel: pure spiermassa met vetverbranding.
Dexaprine, daar zat geloof ik eerst DMAA in, is er nu uitgehaald (FDA hèquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:18 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb thuis nog een potje Dexaprine. Eind vorig jaar gekocht om m'n metabolisme een boost te geven. Na een paar dagen ben ik ermee gekapt, want ik kreeg last van hartkloppingen en bij de minste inspanning ging mijn HR richting de 200.![]()
Nee, geen supplementen (met uitzondering van multivitaminen) meer voor mij.
[..]
Holy shit, 20kg in 3 maanden? Dat wil ik ook! Nou ja, met de helft ervan ben ik al tevreden.
Volgens mij is dit het potje zonder DMAA. Volgens mij was ik een maand te laat om nog een potje met DMAA te kopen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dexaprine, daar zat geloof ik eerst DMAA in, is er nu uitgehaald (FDA hè). Dat spul werkte wel goed voor zover ik weet, ook voor vetverbranding. Ik weet niet of jij nog een potje met of zonder DMAA had.
Ik krijg 50.000 IE Vitamine D per maand.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:21 schreef Levolution het volgende:
Ik zweer bij vitamine D, whey en creatine als eerste supplementen voor een sporter (vit D ook voor niet-sporters).
"pure spiermassa met vetverbranding gaat moeilijk worden."Ja, dat leek me ookquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kan hij net zo goed losse cafeïnepilletjes nemen. Wat maakt het ook uit, als hij effect ondervindt van dit product moet hij het gewoon doen. Ik ben zelf ongevoelig voor cafeïne dus...
Maar wat betreft zijn doel: pure spiermassa met vetverbranding gaat moeilijk worden. Er zijn wel technieken die dat beloven (zie leangains), maar in principe moet je boven je onderhoud eten voor respectabele spiermassa en onder je onderhoud eten voor vetverbranding. Tegelijkertijd gaat dus lastig worden.
Ik zweer bij vitamine D, whey en creatine als eerste supplementen voor een sporter (vit D ook voor niet-sporters).
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:32 schreef Julis het volgende:
[..]
Hij gebruikt al whey (ik dacht eerst dat hij zijn kamer wilde verven, maar bleken emmers met whey te zijn).
Dat dus!quote:
Ehh, weet je dat zeker? Hij komt niet echt over als een wijze man.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:51 schreef Julis het volgende:
Hij is wel verstandig genoeg om zelf te bepalen wat goed voor zijn lichaam is natuurlijk.
Hij is wel wijzer dan ik, geloof mequote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat dus!
[..]
Ehh, weet je dat zeker? Hij komt niet echt over als een wijze man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |