*AFwezigquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
X vond mij zo aanwezig vorige keer, ik durf niet meer.
BLAME HIM
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:28 schreef Ayca het volgende:
Ahh laat maar zitten, volgens mn vader is er een groot winkelcentrum met gratis Wi-Fi. Ga daar wel mn avonden slijten.
Goede vraag.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:31 schreef xminator het volgende:
Waarom is er eigenlijk zo een lage aanwezigheid:? Er zouden toch juist meer mensen komen?
Waarom niet uitgaan, chille, shoppen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:28 schreef Ayca het volgende:
Ahh laat maar zitten, volgens mn vader is er een groot winkelcentrum met gratis Wi-Fi. Ga daar wel mn avonden slijten.
Haha.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:34 schreef xminator het volgende:
Sylv jij moet gewoon harder pushen anders komen die luie allochtonen niet.
houd er rekening mee dat je je toestel in Turkije moet registreren, wat naar het schijnt niet meer zo makkelijk en goedkoop is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:24 schreef Ayca het volgende:
Samsung s3.
Hero had ik in bad laten vallen ( met Xperia Z is dit geen probleem meer![]()
) en desire z heeft gebroken scherm en kan niet normaal opladen.
http://www.mcks.gov.tr/tr/HaberDetay.php?Key=49quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:38 schreef xaban06 het volgende:
[..]
houd er rekening mee dat je je toestel in Turkije moet registreren, wat naar het schijnt niet meer zo makkelijk en goedkoop is.
Heeft niet met jou te maken, maar met hun luiheid.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Haha.
Misschien moet iemand anders het maar organiseren, men wil gewoon niet naar mijn meets komen.
Mwah voor een maandje is dat niet echt nodig hoor, heb vorig jaar een maand probleemloos kunnen internetten en bellen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:38 schreef xaban06 het volgende:
[..]
houd er rekening mee dat je je toestel in Turkije moet registreren, wat naar het schijnt niet meer zo makkelijk en goedkoop is.
Met een Turkse SIM?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Heeft niet met jou te maken, maar met hun luiheid.
[..]
Mwah voor een maandje is dat niet echt nodig hoor, heb vorig jaar een maand probleemloos kunnen internetten en bellen.
Jupquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:46 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Met een Turkse SIM?
http://www.mcks.gov.tr/tr/HaberDetay.php?Key=52
Schijnt ook online te kunnen.
Klopt dat wel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Bij de ene persoon wordt de telefoon na een week al geblokkeerd, bij de andere pas na anderhalve maand. Kwestie van geluk hebben.
Kan beidequote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:35 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waarom niet uitgaan, chille, shoppen.
Inmiddels vrijgelaten, heb mijn SIM-kaart vanaf vandaag veranderd, ben niet meer bereikbaar voor henquote:
Dan ben ik het haasje...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:30 schreef PlayingWithFire het volgende:
Jongens feestje bij zarGon, kledingcode: bunny.
Dat pun.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |