Oh ja.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, maar je betaalt dan wel "afsluitkosten"...
@zarGon: ayca wil geen mobiel internet. Zo'n prepaid oplossing met een dongeltje zou wel een leuk alternatief zijn.

Danke, maar dat is niet wat ik zoek iddquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:40 schreef zarGon het volgende:
Even snel gekeken op de website van Turkcell...
Kwam uit op http://www.turkcell.com.t(...)/genel.aspx#pre-paid.
Yeni Cepten İnternet Paketleri » 4 GB / 40 TL » FAQ:
[..]
4 GB voor 16 euro. Goedkoop! Heb je wel een Hazr Kart nodig. Vergeet niet om je mobiel te activeren voor/in Turkije.

Hoeveel is dat dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
@zarGon: ayca wil geen mobiel internet. Zo'n prepaid oplossing met een dongeltje zou wel een leuk alternatief zijn.

Dat is toch ook gewoon mobiel internetquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]

Een jaar of twee geleden heeft mijn broer 1 maand gebruik gemaakt van een ADSL-abonnement in Turkije. Afgezien van de aansluitkosten en abonnementskosten (dûh) moest hij nog iets van 160TL aan "afsluitkosten" betalen.quote:
Beweer ik het tegendeel dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat is toch ook gewoon mobiel internet

Ga gewoon genieten van je vakantie.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:03 schreef Ayca het volgende:
Mweh.. 160 vind ik te duur. Even kijken naar zo'n dongel dan. En anders hopen dat iemand onbeveiligd Wi-Fi heeft

Heb niets binnenquote:

quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Heb niets binnen. Maar ik was het ook niet van plan dit keer.

Als Jfm niet komt, dan kom ik ook nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]

Hero? Desire Z?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:21 schreef Ayca het volgende:
Hmm 5 personen via 1 hotspot.. Denk niet dat het zo geweldig werkt dan
En kan ik mijn oude mobiel hiervoor gebruiken? Dacht dat dat niet kon, 2 jaar geleden laten registeren maar daarna niks meer mee gedaan.

quote:
snorries & lobbiesquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Als Jfm niet komt, dan kom ik ook niet

quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:24 schreef Ayca het volgende:
Samsung s3.
Hero had ik in bad laten vallen ( met Xperia Z is dit geen probleem meer![]()
) en desire z heeft gebroken scherm en kan niet normaal opladen.

X vond mij zo aanwezig vorige keer, ik durf niet meer.quote:

Heb jij geen DM van me ontvangen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |