dr past vast ook wel een ander slot inquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kappen zijn er inderdaad zo af te halen als het alarm uitgeschakeld is, bijkomend probleem is is dat ze nergens meer contactsloten verkopen voor de benelli 491
Luilak, ga je voorremmen vervangenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dr past vast ook wel een ander slot in
verder zijn mijn remblokken versleten.. en nou wordt de achterrem veel harder belast.. gelukkig rijd de Saxonette ook nog :-) ( en rijd stiekum veel mooier dan die kut rush.. ondanks de lagere snelheid)
nieuwe blokkenset is er al nu nog monterenquote:Op woensdag 5 maart 2014 08:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Luilak, ga je voorremmen vervangen.
Ik kan wel langskomen en je opmonterenquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nieuwe blokkenset is er al nu nog monteren
nah volgende week ofzo es kijkenquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik kan wel langskomen en je opmonteren.
Is goed, spreken we wat voor volgende week afquote:
Deze is voor in een autoquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:57 schreef klawie het volgende:
Jongens een vraagje
wij hebben kymco carry's dat is een beetje het zelfde als de agility 12 inch
Kan je daar deze olie in gooien? http://www.remmenset.nl/castrol-gtx-10w40-5-liter-2500.html#
Das een kwartiertje werk manquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nieuwe blokkenset is er al nu nog monteren
Het is een 4takt het punt is dat we nogal een hoop olie gebruiken en dat tikt de 8 euro per liter nogal aanquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:47 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Deze is voor in een autoJe moet olie hebben voor een 2takt (of 4takt?) bromfiets. Bij een bromfietswinkel hebben ze de goeie flessen gewoon staan
Hoezo gebruik je zoveel olie dan? 8euro per liter is al goedkoopquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:50 schreef klawie het volgende:
[..]
Het is een 4takt het punt is dat we nogal een hoop olie gebruiken en dat tikt de 8 euro per liter nogal aan
Maar kan dat dan ergens goedkoper?
Het gaat nl om pizzabrommers en het zijn er nogal wat vandaarquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:51 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Hoezo gebruik je zoveel olie dan? 8euro per liter is al goedkoop
Dat kan je dan goedkoop krijgen, bij ons kost het 9eu de liter en dat is al goedkoop.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:53 schreef klawie het volgende:
[..]
Het gaat nl om pizzabrommers en het zijn er nogal wat vandaar
Ik die nl ook de auto's en daar kost de olie maar 3,75 per liter vandaar
Ze krijgen 1 keer per 5000km een beurtquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:56 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Dat kan je dan goedkoop krijgen, bij ons kost het 9eu de liter en dat is al goedkoop.
Ik zou geen adres weten voor goedkope brommer olie. Hoe lang zit het er nu in bij de meeste brommers? Hoeveel km?
Tja, olie zou je ook wel eens in de 7,5-10K kunnen doen wil je kosten drukken. Kan wel als je er Castrol in doet. Maar olie is gewoon duurquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:58 schreef klawie het volgende:
[..]
Ze krijgen 1 keer per 5000km een beurt
Ik heb iets gevondenquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:01 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Tja, olie zou je ook wel eens in de 7,5-10K kunnen doen wil je kosten drukken. Kan wel als je er Castrol in doet. Maar olie is gewoon duur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |