abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127890353
quote:
14s.gif Op maandag 17 juni 2013 01:45 schreef Benhur het volgende:

[..]

Gelukkig zal dat nooit gebeuren want de dag dat deze leider geen steun meer ontvangt kunnen we Turkije wel als verloren beschouwen.
Klopt. Erdogan geniet niet alleen steun van meer dan 60% Turken. Nee hij geniet steun van veel moslims over de hele wereld vanwege zijn leiderschapstijl.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  maandag 17 juni 2013 @ 01:51:30 #152
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_127890404
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 01:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zullen altijd partijen met discontent zijn, dus eigenlijk ben je voor iemand die niet kan bestaan?
Je kunt niet iedereen tevreden stellen, die illusie heb ik ook niet. Maar Erdogan maakt er helemaal een potje van.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_127890445
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 01:48 schreef Meki het volgende:

[..]

Klopt. Erdogan geniet niet alleen steun van meer dan 60% Turken. Nee hij geniet steun van veel moslims over de hele wereld vanwege zijn leiderschapstijl.
hij geniet vooral van zichzelf heb ik het idee.
pi_127890573
ERDOGAN OVER DE EU EN DE MEDIA !!
HAHAHAHAHA WAT EEN HELD !!
pi_127890583
quote:
3s.gif Op maandag 17 juni 2013 01:55 schreef Beathoven het volgende:

[..]

hij geniet vooral van zichzelf heb ik het idee.
Zeker niet , Moslims wereldwijd zien hem als leider !!
alleen domme gehersenspoelde hippies en media schapen zijn tegen Erdogan
  maandag 17 juni 2013 @ 02:10:31 #156
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_127890617
Ik ga stuk om Halk TV trouwens _O-

Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_127890660
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 02:06 schreef PSV1990- het volgende:
ERDOGAN OVER DE EU EN DE MEDIA !!
HAHAHAHAHA WAT EEN HELD !!
je maakt zelf deel uit van die EU

quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 02:06 schreef PSV1990- het volgende:

[..]

Zeker niet , Moslims wereldwijd zien hem als leider !!
alleen domme gehersenspoelde hippies en media schapen zijn tegen Erdogan
Deze leider laat duizenden moslims / z'n eigen volk het ziekenhuis inslaan of erger
en de grootste massa-media is hier pro Erdogan.

[ Bericht 21% gewijzigd door Beathoven op 17-06-2013 02:25:23 ]
pi_127890738
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 02:16 schreef Beathoven het volgende:

[..]

je maakt zelf deel uit van die EU

[..]

Deze leider laat duizenden moslims / z'n eigen volk het ziekenhuis inslaan of erger
en de grootste massa-media is hier pro Erdogan.
Ja maar hij heeft over de elite leiders van de EU..

En terecht ze konden vrij demonstreren de eerste dagen maar als je 2 weken blijft hangen en van alles gaat vernielen dan vraag je er zelf om , moet je naderhand niet huilie huilie doen.
pi_127890778
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 02:27 schreef PSV1990- het volgende:

[..]

Ja maar hij heeft over de elite leiders van de EU..
Je maakt er zelf deel vanuit en hij lacht jou daar ook bij uit.

quote:
En terecht ze konden vrij demonstreren de eerste dagen maar als je 2 weken blijft hangen en van alles gaat vernielen dan vraag je er zelf om , moet je naderhand niet huilie huilie doen.
Je leider laat meer dan 3000 moslims het ziekenhuis en een paar 't graf inslaan.
  maandag 17 juni 2013 @ 06:51:55 #161
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_127891254
Word er al gestaakt?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 17 juni 2013 @ 08:42:58 #162
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127892003
quote:
10s.gif Op maandag 17 juni 2013 01:23 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Ze hebben stadsbussen gebruikt i.p.v particulier vervoer. Het mag niks kosten hè:

[ afbeelding ]

En alles wat naar zijn speech gaat heeft voorrang op het overige verkeer, wel zo democratisch:

[ afbeelding ]

O ja, zeker een miljoen aanhangers....

[ afbeelding ]
Jouw photoshop posts worden zo hard achterhaald steeds _O-.
pi_127892328
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 08:17 schreef PSV1990- het volgende:
rotzooi die loopt te demonstreren bij het taksim-plein zijn ongelovige kemalisten en alavietjes .

Hopen dat et vandaag rustiger wordt voor ze anders rubberen kogels gebruiken !!
Als de Marokkaanse regering berbers het ziekenhuis in trapt en slaat dan wil ik je nog weleens horen.
  maandag 17 juni 2013 @ 09:12:50 #164
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_127892404
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 06:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Word er al gestaakt?
Dat zou mooi zijn :Y
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_127892405
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 09:08 schreef PSV1990- het volgende:

[..]

Als je er zelf om vraagt.....
Je staat in t zelfde kastje waar je de kemalisten en alevieten in plaatst. Misschien nog wel lager. Je voelt je geen Nederlander en je bent geen berber.. dus uitschot .. dus opruimen. Volgens je eigen logica.

Je bent geen haar beter.

[ Bericht 0% gewijzigd door Frutsel op 17-06-2013 11:50:04 ]
pi_127892514
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 01:01 schreef Benhur het volgende:

[..]

Heel makkelijk. Meer politie op straat. Deze relschoppers vormen een serieuze bedreiging voor de turkse staat.

Gevoed door buitenlandse informanten en kanalen nemen zij de vorm aan van terroristische sekteleden.

Het is in het belang van een gezond en sterk Turkije dat deze illegale opstanden zo snel mogelijk neer worden geslagen ( wat ook gebeurd ) en de stichters vervolgd worden voor hun daden.

Verder moeten de politieke partijen die zich schuldig maken door het land te willen destabiliseren middels meedoen aan deze illegale praktijken ontbonden worden van de regering. Hierna moet er een onafhankelijk commissie worden opgericht die hun misdaden aan het licht brengt over een tijdspan van 50 jaar. Dan zijn we van de corrupte kliek af die CHP, MHP en BDP heten.

De relschoppers zelf moeten naar detentiekampen worden gestuurd en hun ouders verliezen de voogd over hun kinderen omdat ze gefaald hebben kroost groot te brengen die een groot, sterk en trots Turkije onwaardig zijn. Zij mogen allemaal gedeporteerd worden naar de syrische grens om daar als knalvee te dienen waardoor de echte Turken voor hun natie kunnen dienen.
Ben jij, toen je geboren werd, op je hoofd gevallen ofzo?? Wat is dit nou weer? :')
  maandag 17 juni 2013 @ 09:28:38 #167
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_127892652
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 01:01 schreef Benhur het volgende:

[..]

Heel makkelijk. Meer politie op straat. Deze relschoppers vormen een serieuze bedreiging voor de turkse staat.
Als de Turkse staat zich gedraagt als een onderdrukkend totalitair systeem, zijn grootschalige demonstraties idd een gevaar voor die staat.
quote:
Gevoed door buitenlandse informanten en kanalen
"Hé, in andere landen is het beter." "Hé, Arabische lente. "
quote:
nemen zij de vorm aan van terroristische sekteleden.
Turken zijn shape shifters? Maar als nou alle sekten staan te demonstreren, hoe.....?
quote:
Het is in het belang van een gezond en sterk Turkije dat deze illegale opstanden zo snel mogelijk neer worden geslagen ( wat ook gebeurd ) en de stichters vervolgd worden voor hun daden.
Een opstand is altijd illegaal volgens de machthebbers, dat is dus geen argument. Als het regime verliest, worden de "opstandelingen" niet vervolgt. De winnaar heeft altijd gelijk.
quote:
Verder moeten de politieke partijen die zich schuldig maken door het land te willen destabiliseren middels meedoen aan deze illegale praktijken ontbonden worden van de regering. Hierna moet er een onafhankelijk commissie worden opgericht die hun misdaden aan het licht brengt over een tijdspan van 50 jaar. Dan zijn we van de corrupte kliek af die CHP, MHP en BDP heten.
En ondertussen zorgen de demonstranten voor de corrupte kliek van Erdogan. Opgeruimd staat netjes.
quote:
De relschoppers zelf moeten naar detentiekampen worden gestuurd en hun ouders verliezen de voogd over hun kinderen omdat ze gefaald hebben kroost groot te brengen die een groot, sterk en trots Turkije onwaardig zijn. Zij mogen allemaal gedeporteerd worden naar de syrische grens om daar als knalvee te dienen waardoor de echte Turken voor hun natie kunnen dienen.
Dus de politie ga je opsluiten, burgers moeten vechten in Syrië, dan hou je alleen militairen en corrupte politici over als "echte" Turken.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 17 juni 2013 @ 09:29:47 #168
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_127892675
pi_127892889
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 23:11 schreef Da.Rock het volgende:

[..]

Hoe worden de slachtoffers van de aanslag in 93 in Sivas benoemd? Waarom is het benoemen daar niet vreemd en nu opeens wel?
dat was een gerichte actie, niet te vergelijken, dit was gewoon op straat
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_127893077
quote:
rotzooi die loopt te demonstreren bij het taksim-plein zijn ongelovige kemalisten en alavietjes .

Hopen dat et vandaag rustiger wordt voor ze anders rubberen kogels gebruiken !!
Verder kan ik me prima in deze visie van je vinden. Ik ben t volledig met je eens dat de Nederlandse politie ook hard mag inslaan op die jonge nep-Nederlanders / nep-Berbers / cultuur-wezen die de straten in Nederland terroriseren en zichzelf profileren als moslim terwijl ze nog nooit een koran hebben gelezen en vrouwen en ouderen lastig vallen met woorden waar ze direct voor in de hel zouden komen. Aanpakken die ratten.

De jongeren hier staan ergens voor, ze staan voor mensenrechten en democratie, ze zijn goed opgeleid en staan voor de toekomst van hun kinderen. Ze maken gebruik van t recht om te protesteren. Het straattuig in Nederland staat alleen voor verveling. Ze hebben geen enkel doel met de acties behalve zichzelf bezighouden en "dat" moet worden aangepakt. En als ze wel ergens voor staan.. vertel het en dan kunnen we t oplossen. Maar ze weten t zelf niet eens, hoe moeten wij t dan weten.

Je past je wensen hier waar je je inhumaan opstelt alleen toe op "andere" groepen en in dit geval Turken, daarmee wil je je eigen tekortkomingen compenseren waar je te lui voor bent om er ook maar een poot voor uit te steken om deze halve criminelen op t goede pad te helpen.

Je bent fan van Psv zo te zien en toevallig is het wel een Nederlands- Turkse kickbokser die in Eindhoven deze berbers omschoolt en ze discipline bijbrengt. Dat laat "jij" afweten en met jou veel soortgelijke nederlanders die drukker bezig zijn met (in je eigen woorden) "huilie huilie" over welk labeltje ze krijgen opgeplakt als er een misdadiger in t nieuws komt. Deze Turk maakt betere mensen van dat straattuig en jij wenst groepen in Turkije de tering, je mag zelf ook weleens wat bijscholing krijgen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Beathoven op 17-06-2013 10:13:47 ]
  maandag 17 juni 2013 @ 09:54:44 #171
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_127893078
en live , zijn dit voor of tegenstanders die nu de straat opgaan
http://www.dha.com.tr/dhayayin/
There is only one religion
  maandag 17 juni 2013 @ 09:58:25 #172
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_127893136
en nu zitten ze (de politie) zelf te luieren in het park, lol
  maandag 17 juni 2013 @ 10:01:01 #173
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_127893180
What do Turkey, Greece, Bosnia, Bulgaria and Brazil have in common?

quote:
In a word, what we are witnessing is what Leonidas Oikonomakis and I have called the resonance of resistance: social struggles in one place in the world transcending their local boundaries and inspiring protesters elsewhere to take matters into their own hands and defy their governments in order to bring about genuine freedom, social justice and real democracy. The resonance of these struggles across national, ethnic and religious boundaries tells us that three decades of neoliberal peace since the End of History were not really “peace” at all; they were merely the temporary victory of other side in a hidden global class war.

Now that has come to an end. A new Left has risen, inspired by a fresh autonomous spirit that has long since cleansed itself of the stale ideological legacies and collective self-delusions that animated the political conflicts of the Cold War and beyond. One chant of the protesters in Sao Paulo revealed it all: “Peace is over, Turkey is here!” And so are Bulgaria, Bosnia and Greece — as well as Tunisia, Egypt, Spain, Chile, Mexico, Québec and every other place in the world where the people have risen up in the global struggle for real democracy.

The ominous bottom-line for those in power is simple: we are everywhere. And this global occupation thing? It’s only just getting started.
pi_127893668
Lokale update: De tentenkampen in Eskisehir zijn door de politie in de nacht verwijderd. De politie heeft 30 demonstranten opgepakt en grotere protestacties worden nu voorbereid. Ik probeer mn buren te bereiken die daar ook zaten. In de voorgaande dagen liepen er 30.000 a 50.000 man per nacht hier naast de paar honderd kampeerders.

Wordt tijd dat ze hier ook maar eens wat gemeentewerkers overtuigen om mee te protesteren (deel van Erdogans aanhang van gisteren).
  maandag 17 juni 2013 @ 10:34:12 #175
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_127893936
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 10:23 schreef Beathoven het volgende:
Lokale update: De tentenkampen in Eskisehir zijn door de politie in de nacht verwijderd. De politie heeft 30 demonstranten opgepakt en grotere protestacties worden nu voorbereid. Ik probeer mn buren te bereiken die daar ook zaten. In de voorgaande dagen liepen er 30.000 a 50.000 man per nacht hier naast de paar honderd kampeerders.

Wordt tijd dat ze hier ook maar eens wat gemeentewerkers overtuigen om mee te protesteren (deel van Erdogans aanhang van gisteren).
kijk hier is naar , massa's de straat op , hoe recent dit is weet ik niet
De fluitjes zijn nieuw voor mij in de onrust aldaar
  maandag 17 juni 2013 @ 10:50:13 #176
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_127894291
'Honderden arrestaties in Istanbul'
http://www.telegraaf.nl/b(...)_in_Istanbul___.html

Twee grote vakcentrales, DISK en KESK, hebben voor maandag een grote staking afgekondigd uit protest tegen de 'agressieve aanpak' door de autoriteiten. Hoeveel mensen het werk zullen neerleggen, is nog onbekend.
http://www.volkskrant.nl/(...)ije-houden-aan.dhtml

die staking lijkt een succes , massa's de straat op
pi_127894332
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 09:54 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Verder kan ik me prima in deze visie van je vinden. Ik ben t volledig met je eens dat de Nederlandse politie ook hard mag inslaan op die jonge nep-Nederlanders / nep-Berbers / cultuur-wezen die de straten in Nederland terroriseren en zichzelf profileren als moslim terwijl ze nog nooit een koran hebben gelezen en vrouwen en ouderen lastig vallen met woorden waar ze direct voor in de hel zouden komen. Aanpakken die ratten.

De jongeren hier staan ergens voor, ze staan voor mensenrechten en democratie, ze zijn goed opgeleid en staan voor de toekomst van hun kinderen. Ze maken gebruik van t recht om te protesteren. Het straattuig in Nederland staat alleen voor verveling. Ze hebben geen enkel doel met de acties behalve zichzelf bezighouden en "dat" moet worden aangepakt. En als ze wel ergens voor staan.. vertel het en dan kunnen we t oplossen. Maar ze weten t zelf niet eens, hoe moeten wij t dan weten.

Je past je wensen hier waar je je inhumaan opstelt alleen toe op "andere" groepen en in dit geval Turken, daarmee wil je je eigen tekortkomingen compenseren waar je te lui voor bent om er ook maar een poot voor uit te steken om deze halve criminelen op t goede pad te helpen.

Je bent fan van Psv zo te zien en toevallig is het wel een Nederlands- Turkse kickbokser die in Eindhoven deze berbers omschoolt en ze discipline bijbrengt. Dat laat "jij" afweten en met jou veel soortgelijke nederlanders die drukker bezig zijn met (in je eigen woorden) "huilie huilie" over welk labeltje ze krijgen opgeplakt als er een misdadiger in t nieuws komt. Deze Turk maakt betere mensen van dat straattuig en jij wenst groepen in Turkije de tering, je mag zelf ook weleens wat bijscholing krijgen.
Mooi stukje, maar PSV is hier om op te fokken.
pi_127894403
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 10:34 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

kijk hier is naar , massa's de straat op , hoe recent dit is weet ik niet
De fluitjes zijn nieuw voor mij in de onrust aldaar
Ik zie het. :)

Worden er nog wel meer de komende dagen.Het is examentijd en velen kunnen er nu niet bijzijn tijdens de examenuren, maar het schijnt na een paar dagen afgelopen te zijn en dan worden de straten vermoedelijk 'nog' voller.

Wat mijn stad betreft.. ook studenten uit andere steden stonden hier met tentjes omdat ze in deze stad studeren maar als die terugkeren naar hun eigen stad (kan b.v. ook istanbul of ankara zijn) dan "groeit" het protest in andere steden. Eskisehir wordt iig sowieso leger zoals ieder jaar rond deze tijd. Het wordt hier iig geen hoofd-toneel van verandering als deze er zou komen.

Ik zat tot 12 uur in het tentenkamp met de buren gisteren, het was een gemoedelijke sfeer zoals altijd, maar ik besloot naar huis te gaan omdat ik nog wat werk moest afronden gisternacht.
  maandag 17 juni 2013 @ 10:58:29 #179
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_127894487
Opstootjes tussen pro erdogan en anti vinden nu ook plaats
pi_127894600
Verschillende vakbonden hebben voor vandaag een staking aangekondigd, waaronder de vakbonden van dokters, engineers en tandartsen. In totaal zou het gaan om een groep van 800.000 stakers.

De Turkse Interior Minister Muammer Guler heeft verklaard dat de staking illegaal is en dat de politie kan optreden tegen mensen die er aan deelnemen.
pi_127894629
quote:
ongelovige kemalisten en alavietjes .
Dat is precies de reden waarom jij niets in Nederland te zoeken hebt en waarom het te hopen is dat deze protesten zullen voorkomen dat gelijkdenkenden geen kans krijgen om Turkije in een tweede Iran te veranderen waar vrijheid een onbekend begrip is.

Echt bizar hoe je zo in termen als 'ongelovigen' kunt denken als je in Nederland bent opgegroeid. Wat doe je hier eigenlijk nog? Is Saudi-Arabië geen beter oord voor jou?
  maandag 17 juni 2013 @ 11:05:38 #182
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_127894699
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 11:02 schreef aerdt het volgende:
Verschillende vakbonden hebben voor vandaag een staking aangekondigd, waaronder de vakbonden van dokters, engineers en tandartsen. In totaal zou het gaan om een groep van 800.000 stakers.

De Turkse Interior Minister Muammer Guler heeft verklaard dat de staking illegaal is en dat de politie kan optreden tegen mensen die er aan deelnemen.
politie is aanwezig maar grijpt tot nu toe niet in , alleen bij opstootjes, voorzover mijn waarnemingen.
pi_127894795
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 11:05 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

politie is aanwezig maar grijpt tot nu toe niet in , alleen bij opstootjes, voorzover mijn waarnemingen.
Het betekent niet alleen dat er nu ingegrepen kan worden, maar ook dat ze later vervolgd kunnen worden.
  maandag 17 juni 2013 @ 11:18:55 #184
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_127895105
Soms snap ik die tv zender niet ( DHA) zenden eerst beelden van overdag uit , maar nu herhalen ze een en hetzelfde filmpje van waarschijnlijk vannacht of vanmorgen, dit terwijl er van alles gebeurt.
:?
  maandag 17 juni 2013 @ 11:19:51 #185
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_127895142
Iemand een linkje naar net 2 van DHA?
pi_127895154
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_127895251
quote:
Ik begrijp het wel van die agent.
pi_127895310
Mooie woorden van deze mevrouw.
http://m.hurriyet.com.tr/haber#!id=23524281
pi_127895417
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 11:25 schreef De_Guidance het volgende:
Mooie Turkse woorden.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_127895480
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 11:25 schreef De_Guidance het volgende:
Mooi idd. Ik proef wanhoop in haar tekst.
pi_127895651
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 11:34 schreef PSV1990- het volgende:
En heb al 25 x gezegd dat Moslims wereldwijd Erdogan als hun leider zien...
Frappant, want de Marokkanen die ik spreek niet. :')
pi_127895662
quote:
Ik rot helemaal nergens op en hou me bezig met me broeders en zusters in Turkije .
Wat wil je doen schatje?
Als ik jou was zou ik de cyberJihad stoppen en gewoon een paar Kuffar opblazen op Taksim. Net zoals in Syrie zeg maar. Wie niet horen wil moet voelen! Allahu Akbar!!!
pi_127895669
quote:
9s.gif Op maandag 17 juni 2013 11:28 schreef waht het volgende:

[..]

Mooie Turkse woorden.
Een oude statige dame uit de hoogtijdagen van de Turkse cinema in de jaren '70.

Ze wijst de premier op zijn stijl en woorden en het gevaar wat daarmee gepaard gaat. Dat het makkelijk is de groepen in Turkije tegen elkaar op te zetten en te verdelen maar moeilijk om de boel bijelkaar te houden. Ze zegt dat de mensen in Turkije met elkaar willen leven en geen ander land hebben om te kunnen leven. En ze vindt dat hij (Erdogan) door "bepaalde mensen" op het verkeerde been wordt gezet. Dit alles op een moederlijke niet-haatvolle toon
pi_127895702
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 11:35 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik de cyberJihad stoppen en gewoon een paar Kuffar opblazen op Taksim. Net zoals in Syrie zeg maar. Wie niet horen wil moet voelen! Allahu Akbar!!!
Doe eens normaal.
  maandag 17 juni 2013 @ 11:37:58 #195
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_127895757
quote:
als leider van Turkije of leider van alle moslims?
pi_127895786
quote:
Jij denk echt in 'wij' (de moslims) en 'zij' (de kaffers) termen. Nogmaals de vraag, waarom woon je in Nederland als zulke haatvolle gevoelens koestert tegen andersdenkenden en geen waarde hecht aan vrijheid. Het lijkt mij dat je dan een bloedhekel hebt aan Nederland. Of is het meer stoere praat?
pi_127895859
Kan het niet ontopic? Laat m lekker trollen.
pi_127896041
Volgens mij is onze PSV'er even helemaal weg. ;)
pi_127896070
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 11:46 schreef De_Guidance het volgende:
Volgens mij is onze PSV'er even helemaal weg. ;)
AIVD aan zijn deur ;)
  maandag 17 juni 2013 @ 11:47:34 #200
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_127896071
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 11:43 schreef Beathoven het volgende:
mijn reactie is door iemand verwijderd. anyway
sorry er werd geklaagt , laten we de moderator nu ff niet afbranden ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')