Jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:26 schreef Coelho het volgende:
Zouden we hem nu met z'n afslag op 17 voor het eerst vandaag op TV gaan zien?
Ja, toch? Ik zag hem iig op de website.quote:
Kijk je ook via nl.vipboxeu.co?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:32 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Ja, toch? Ik zag hem iig op de website.
Goed warm daar, trouwens. Kan me voorstellen dat het morgen in de ochtend niet ongunstig voor Joost gaat zijn.
Netjes hoor.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:30 schreef Coelho het volgende:
Luiten eindigt de dag op -4, T12 na een bogey op 7 en een birdie op 9.
9.11 ...hopelijk geen slecht voorteken?twitter:joostluiten twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 03:41:24Solid round of golf today 68 (-4). Tee time tomorrow 9.11 reageer retweet
Het is voor mij scorebord journalistiek, maar ik denk echt dat Joost niet heel veel strakker kan spelen dan gisteren. Geen fairway echt gemist, geen drieputts, alle korte puts gewoon geraakt, geen scrambles.... Goed, als hij ze iets dichter op de vlag kan spelen, zullen er iets meer eerste puts ingaan, maar volgens mij gingen er ook zeker op de tweede 9 veel puts wel lekker van 15ft in.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:48 schreef Coelho het volgende:
Morgen iets scherper met zijn ijzers hopelijk. Bijna alle par 4's landen tussen de 15 en 25ft. Dat zijn wel stuk voor stuk mogelijkheden, maar met zoveel slope op de greens hoop je toch dichterbij te liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |