Heb jij mij meegekregen in TC met mijn cowboyhoed? Of is dit gewoon toevallig?quote:
quote:
Heey!quote:
smoresquote:
Je kan honden sowieso niet opvoeden, ze blijven een eigen wil houden.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:39 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Herders moet je gewoon heel consequent opvoeden. Veel mensen voeden die beesten gewoon heel fout op, wel zonde. Ze moeten gewoon weten wie bovenaan staat in de rangorde, je ziet ook vaak mensen die zich voort laten trekken door hun hond enzo
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ehhh, sarcasme hoeft geen grap te zijn
Ik moest om half 7 wakker worden voor een ontbijt op bedquote:
Dat is toeval want ik kon met mijn mobiel de TC niet inquote:Op zondag 16 juni 2013 22:40 schreef Drabit het volgende:
[..]
Heb jij mij meegekregen in TC met mijn cowboyhoed? Of is dit gewoon toevallig?
Oh wacht, ik snap hem!
Ik ook niet maar een berner sennen is zo knuffelbaaaaarquote:Op zondag 16 juni 2013 22:38 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Stralen mij te veel boerderijhond uit. Wil een hond die kracht uitstraalt
Vind labradors etc ook niks.
smores of dat apparaat?quote:
Ook niet slim wat hij naar die hond doet though. Sowieso dat je altijd op moeten letten dat anderen geen domme dingen bij je hond doen.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Je kan honden sowieso niet opvoeden, ze blijven een eigen wil houden.
Je kan zeggen wat je wilt, maar ik denk dat politiehonden wel op "de juiste manier" worden opgevoed, maar het heeft totaal geen zin.
[..]
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:42 schreef supersof het volgende:
Bedankt voor de waardering van mijn agenda. Ik heb het aan hem doorgegeven en hij is zeer gevleid.
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:42 schreef supersof het volgende:
Bedankt voor de waardering van mijn agenda. Ik heb het aan hem doorgegeven en hij is zeer gevleid.
Oh ,maar Heeey cowgirlquote:Op zondag 16 juni 2013 22:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is toeval want ik kon met mijn mobiel de TC niet inhaha
[..]
Ik ook niet maar een berner sennen is zo knuffelbaaaaar![]()
Vriendin van mij haar vader heeft een politie hond thuis. Zo'n een van dat plaatje volgens mij. Die is nu oud en kan nu wel behoorlijk van zich af bijten
Hoe gaat ie?quote:
hoe doet gij dat?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:42 schreef supersof het volgende:
liefde voor alles van jou is vanzelfsprkenendquote:Op zondag 16 juni 2013 22:42 schreef supersof het volgende:
ga maar slapen mientje. Het is al tijd voor jou.quote:
Hele dag bij m'n opa geweestquote:
redelijk, met jou?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:43 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oh ,maar Heeey cowgirl
[..]
Hoe gaat ie?
Maarrrrrrrrrrr.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ga maar slapen mientje. Het is al tijd voor jou.
marshmallowsquote:Op zondag 16 juni 2013 22:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Allebei, maar vooral dat apparaat. Maakt het makkelijker.
Howdiequote:Op zondag 16 juni 2013 22:43 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oh ,maar Heeey cowgirl
[..]
Hoe gaat ie?
zo, wat een goeie grap johquote:Hoe wij Nederlanders het zeggen, en hoe Belgen het zeggen;
Nedelanders : yolo " you live only once "
Belgen: glen " gij leeft eenmaal"
HAHAHAHAHA
Nou, ik schreef op de speciale bladzijde, en toen schreef hij terug naar mij. Net zoals bij Harry Potter.quote:
Dat is het waard!quote:
Precies, waarom zou je dan een hond willen hebben? Als je altijd maar op je hoede moet zijn dat je gezicht er niet af wordt gegeten?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:42 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ook niet slim wat hij naar die hond doet though. Sowieso dat je altijd op moeten letten dat anderen geen domme dingen bij je hond doen.
omg jerquote:Op zondag 16 juni 2013 22:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
liefde voor alles van jou is vanzelfsprkenend
hoeveel kostte dat :Squote:Op zondag 16 juni 2013 22:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou, ik schreef op de speciale bladzijde, en toen schreef hij terug naar mij. Net zoals bij Harry Potter.
heh watquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |