He niet zo he! Er waren dikke opstanden en protestmarsen op Antartica jonguh!quote:Op zondag 16 juni 2013 20:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Toen de protesten oversloegen van Gezi park richting regering. Dat was op vrijdagavond. De ochtend erop waren tenten in brand gestoken door de politie om de boel te ontruimen. Dat leidde tot grotere protesten. Sindsdien sloeg de vlam in de pan. De regering heeft geprobeerd dit stil te houden, alleen Ulusal Kanal berichte erover, terwijl overige zenders doodleuk documentaires afspeelden of op een andere manier mooi weer speelden.
Als je in Taksim bent is dat betrouwbaarder dan ... waar zat je toen eigenlijk? Kennelijk werk jij bij Turkcell om een overbelasting te kunnen constaterenquote:
Donderdag avond was ik zelf ook in Taksim.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Toen de protesten oversloegen van Gezi park richting regering. Dat was op vrijdagavond. De ochtend erop waren tenten in brand gestoken door de politie om de boel te ontruimen. Dat leidde tot grotere protesten. Sindsdien sloeg de vlam in de pan. De regering heeft geprobeerd dit stil te houden, alleen Ulusal Kanal berichte erover, terwijl overige zenders doodleuk documentaires afspeelden of op een andere manier mooi weer speelden.
Plunderende pinguïnsquote:Op zondag 16 juni 2013 20:41 schreef Theoden het volgende:
[..]
He niet zo he! Er waren dikke opstanden en protestmarsen op Antartica jonguh!
Ja, cemhuis is een gebedshuis ja. Ja, Erdogan heeft niet tactisch gehandeld met het proces rondom Madimak. En sorry, dan neem je een andere naam voor een brug. het zijn opeenstapelingen van dingen.quote:
De één heeft er last van, de ander niet. Duidt op?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je in Taksim bent is dat betrouwbaarder dan ... waar zat je toen eigenlijk? Kennelijk werk jij bij Turkcell om een overbelasting te kunnen constateren
Wat leuk, ik was woensdag in Taksimquote:Op zondag 16 juni 2013 20:43 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Donderdag avond was ik zelf ook in Taksim.
Vrijdag in Besiktas, zo een 2km van Gezi parki vandaan.
Ik heb geen last gehad van 3G. Ik moet toegeven, Twitter heb ik niet gecontroleerd.
Dat het alleen in Taksim speelde. Want daar had niemand bereik. Zie de wifi-lijsten in deel 1 van deze reeks.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
De één heeft er last van, de ander niet. Duidt op?
Ok, ik weet niet hoe ver de masten van elkaar zijn verwijderd, maar lijkt mij sterk dat er iedere 1-3km een mast staat? Of had ik gewoon puur geluk dat ik verbinding had met een andere mast dan waar mensen in Taksim een verbinding mee hadden.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat leuk, ik was woensdag in TaksimMaar toen ook geen problemen hoor. Het was alleen in Taksim en alleen op de vrijdagavond/zaterdagnacht.
quote:Op zondag 16 juni 2013 20:46 schreef Che_ het volgende:
Overigens OP geëdit. Ik weiger zo'n eenzijdig kant van het verhaal te promoten.
Niemand mag opgepakt worden natuurlijk.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:47 schreef Theoden het volgende:
Kaderin cilvesi ...
AKP wilde niet meer dat de leger kon ingrijpen, maar nu doen juist zij precies hetzelfde, maar nu met de politie.
[ afbeelding ]
Het zijn er veel meer. Je hebt ook kleine zenders die nauwelijks opvallen en veelal bevestigd aan gebouwen en veel kleinere antennes hebben. In drukke gebieden is het juist vergeven van de masten zonder dat ze echt opvallen. Google maar eens naar de soorten GSM/3G masten.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:46 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ok, ik weet niet hoe ver de masten van elkaar zijn verwijderd, maar lijkt mij sterk dat er iedere 1-3km een mast staat? Of had ik gewoon puur geluk dat ik verbinding had met een andere mast dan waar mensen in Taksim een verbinding mee hadden.
http://www.haberform.com/(...)me-miting-113829.htmquote:Op zondag 16 juni 2013 20:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zoek de speech maar op, dan gaan we toch natrekken?
Op roerige nachten is het juist aannemelijk dat zulke veelgebruikte diensten uitvallen.quote:Overbelasting, uitgerekend die nacht, terwijl het nadien nog drukker is geweest. Geloof je het zelf? Zelfs HiZ heeft het geconstateerd die toen zefl in Taksim was.
Jouw en Theodens oedgelovigheid bewijzen het gelijk van Erdogan.quote:Hoofdpijn voor hem ja, alles wat hem niet zint is een leugen en een buitenlands complot
Nee joh. Dit zijn hippies.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:47 schreef Theoden het volgende:
Kaderin cilvesi ...
AKP wilde niet meer dat de leger kon ingrijpen, maar nu doen juist zij precies hetzelfde, maar nu met de politie.
[ afbeelding ]
#direnpenguen!quote:Op zondag 16 juni 2013 20:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Censuur zit ook in de Erdogan aanhangers
Dan zit propaganda zeker in in jouw DNA.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Censuur zit ook in de Erdogan aanhangers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |