Het is nog echt ook: https://twitter.com/HuseyinAygun62/status/346301200209178624 en https://m.facebook.com/pe(...)3&id=604211492941464.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:21 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ze verspreiden dus bewust leugens. Erg vaag.
Dit was van te voren al bedacht door AKP om later te kunnen zeggen dat die foto's nep zijn. Het is allemaal een complot.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:20 schreef Bilge het volgende:
[ afbeelding ]
En zulke figuren zitten in het Turkse parlement.
Plots schiet me jouw standaard one-liner te binnen in deze reeks: "Ja, maar zij doen het ook!!".quote:
Mijn vraag was - waarom zou je voor inperking van vrijheid zijn. Niemand kan die vraag beantwoorden kennelijk. Vrij bizar dat je het dan steunt.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom worden al die regels tov hoofddoek en alcohol uitvergroot omdat Erdogan een moslim is? En 'hier' is het allemaal vanzelfsprekend.
ik weet er idd vrij weinig over, wat ik erover weet/mijn observatie is dat het heel breed is en dat aleviler onderling onwijs veel verschillen over wat het alevitisme nou eigenlijk inhoud, de rode lijn is de filosofie van haci bektas, en daarnaast wordt ali, de schoonzoon van de profeet, als voorbeeld genomen althans dat wordt beweerd, maarja ik als soennitisch moslim weet dat ali's voorbeeld de profeet was en ik weinig alewieten ken die de profeet als voorbeeld nemenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Het enige wat ik aan Ataturk waardeer is dat Turkije een soort van seculier is. Voor de rest is hij niet bepaald zachtzinnig geweest.
Je opmerkingen over alevieten verbazen mij niet zo. Je bent er niet mee bekend he? Ik proef onwetendheid.
Alvorens ik daar inhoudelijk op ga reageren: boeit het je? Of zal ik het maar laten gaan.
Ben je nu blij met de huidige rellen? En hoe denk jij die te gaan stoppen? Het regime van Erdogan staat garant voor jarenlange rellen en veel grotere getallen dan de ergste staatsgreep waar jij mee komt aanzetten. Verkeer je nu werkelijk in de illusie dat die zgn. marginale plunderaars neer te slaan zijn?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Okay, dan plaats ik wat jij zelf hebt gezegd.
[..]
[..]
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het regime van Erdogan staat garant voor jarenlange rellen en veel grotere getallen dan de ergste staatsgreep waar jij mee komt aanzetten.
Wie steunt het?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:28 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Mijn vraag was - waarom zou je voor inperking van vrijheid zijn. Niemand kan die vraag beantwoorden kennelijk. Vrij bizar dat je het dan steunt.
Dergelijke aannames brengen als feiten... daar traanden mijn ogen van.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Traangas is te behandelen met citroenen. Daardoor lees je iets meer dan er geschreven is.
Heb jij je daadwerkelijk verdiept in cijfers van rellen/politieke moorden etc. in de geschiedenis van Turkije? Je zegt maar wat.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ben je nu blij met de huidige rellen? En hoe denk jij die te gaan stoppen? Het regime van Erdogan staat garant voor jarenlange rellen en veel grotere getallen dan de ergste staatsgreep waar jij mee komt aanzetten. Verkeer je nu werkelijk in de illusie dat die zgn. marginale plunderaars neer te slaan zijn?
Nee, dat is gerechtvaardigd als jullie het doen. Ik verwijs nu eenmaail naar de welbekende zij doen het ook, maar ik zeg er niet bij dat het dan maar goed is. van beide kanten is dit walgelijk.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Plots schiet me jouw standaard one-liner te binnen in deze reeks: "Ja, maar zij doen het ook!!".
Oooh, nee als je het maar ééntje keer doet is het goed hoor.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, dat is gerechtvaardigd als jullie het doen. Ik verwijs nu eenmaail naar de welbekende zij doen het ook, maar ik zeg er niet bij dat het dan maar goed is. van beide kanten is dit walgelijk.
Ga jij maar eens naar Istanbul en zie eens met eigen ogen wat de weerstand is. Je ogen zullen wederom tranen, niet alleen van het traangas, maar ook vanwege de massaliteit van de protesten. Spreek eens met ouderen die in het 90-jarige bestaan van de Turkse republiek nooit protesten van deze omvang meegemaakt hebben. Doe je rekensom opnieuw en trek je eigen conclusies.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dergelijke aannames brengen als feiten... daar traanden mijn ogen van.
Die zijn me bekend en ik ben er echt niet trots op. Maar de Erdogan-adepten hebben geen concrete oplossing voor deze rellen, of wel?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heb jij je daadwerkelijk verdiept in cijfers van rellen/politieke moorden etc. in de geschiedenis van Turkije? Je zegt maar wat.
Rekensommen? Weet je dat zeker?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ga jij maar eens naar Istanbul en zie eens met eigen ogen wat de weerstand is. Je ogen zullen wederom tranen, niet alleen van het traangas, maar ook vanwege de massaliteit van de protesten. Spreek eens met ouderen die in het 90-jarige bestaan van de Turkse republiek nooit protesten van deze omvang meegemaakt hebben. Doe je rekensom opnieuw en trek je eigen conclusies.
Ga maar naar Istanbul en begin maar te tellen. En als je tijd over hebt de andere grote steden.quote:
Ja, maar bijna 50% van de stemmen bla bla bla ......quote:Op zondag 16 juni 2013 21:40 schreef JerryWesterby het volgende:
Conclusie is dus nog steeds: Erdogan moet weg.
Kijk eens filmpjes van Mussolini op YouTube en je weet waarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |