Die aantallen zijn het resultaat van manier van handelen.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:55 schreef Theoden het volgende:
[..]
Zucht, in aantallen natuurlijk niet, maar manier van handelen verschilt niet of bijna niet.
dar gaat de turkse bevolking over, niemand andersquote:Op zondag 16 juni 2013 20:54 schreef Theoden het volgende:
[..]
Zolang jullie nog vinden dat Erdogan enige geloofwaardigheid heeft ben ik nog lang niet aan de beurt om te worden beoordeeld op mijn geloofwaardigheid.
Dat doet niks af aan het onderste stukje of wel?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij zei zelf dat jij geen Turks was.
En nee, een Beethoven bijv neem ik ook niet echt serieus.
Als jij zegt dat je Turks spreekt en dus ook Turkse kranten kan lezen en familie spreekt, dan beoordeel ik jouw verhalen anders.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat doet niks af aan het onderste stukje of wel?
ja idd met half turkije, daarom duurt het nu meer dan 2 jaar, daarom die vergelijk met de junta...quote:
Nog steeds. Want als je Erdogan vrij spel geeft dan krijgen we gelijke toestanden als toen. Alleen het beestje heeft een andere naam.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ksst. Jij was één of twee topics terug voorstander van een legeringreep.
Lees even een geschiedenisboek anders.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:52 schreef Theoden het volgende:
[..]
Het zit er echt niet meer ver van af, echt niet. Dit is geen coup, maar wat de politie doet komt nu akelig dichtbij wat de leger doet tijdens een staatsgreep.
Ja, maar hij is democratisch gekozenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nog steeds. Want als je Erdogan vrij spel geeft dan krijgen we gelijke toestanden als toen. Alleen het beestje heeft een andere naam.
Hij heeft al 10 jaar vrij spel toch.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nog steeds. Want als je Erdogan vrij spel geeft dan krijgen we gelijke toestanden als toen. Alleen het beestje heeft een andere naam.
Wanneer het je uitkomt wel voor staatsingreep, wanneer het niet in je straatje past dan niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Oh ik keek net even het nieuws van 8 uur, Arabische toestanden.quote:
Dictatuur past niet in mijn straatje, vandaar. Wat de secularisten deden is niet zaligmakend, verre van zelfs, maar het is geen dictatuur waar Erdogan nu naar toe aan het werken is.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wanneer het je uitkomt wel voor staatsingreep, wanneer het niet in je straatje past dan niet.
On fucking gelovelijk
Het volk. Haha, je suggereert nu dat de meerderheid de straten opgegaan is.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:07 schreef Theoden het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat het volk tegengas geeft en look what happened ....
Uiteindelijk steun je Erdoğan dus.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Oh 50% is geen volk? Ok.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het volk. Haha, je suggereert nu dat de meerderheid de straten opgegaan is.
Tegengas? Dien je niet op deze manier te doen.
Omdat God het beveelt.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:11 schreef Dvm86 het volgende:
Aan de Turken onder ons die voor een islamitische theocratie zijn - waar komt jullie intens verlangen vandaan om andersdenkenden jullie wil op te leggen? Waarom zou je voor vrijheids-beperking zijn? Als libertariër kan ik dat echt niet bevatten.
Huh, 50% van het volk is de straat opgegaan? Serieusquote:Op zondag 16 juni 2013 21:11 schreef Theoden het volgende:
[..]
Oh 50% is geen volk? Ok.
OHA trouwens, zit DHA te kijken. Politie loopt in een groepje over straat. Een paar mannen klappen sarcastisch uit hun ramen 4-5 hoog. Politie stopt, richt op de mannen en schiet traangas naar binnen.
Yup, was echt nodig.
ja ik vind het normaal einde discussie dan, maar vind je het ook vreselijk dat de ataturk brug, alle ataturk stadions, omdat ataturk de dersim slachting oogluikend heet toegestaan? vind je het ook vreselijk dat de fatih brug/wijk what ever naar fatih is genoemd, omdat hij vele grieken over kling heeft gejaagd?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, dus? Ik ken Soennieten die vasten, degene die niet vasten, wel naar de moskee gaan, niet gaan, ik ken Soennieten die spugen op hoofddoekjes..?![]()
Een Alevi is altijd moslim.
Als jij vindt dat het normaal is, dan houdt deze discussie op, want wederom, ook Hitler is een belangrijke heerser geweest, dus we kunnen in Duitsland anders ook even een brug naar hem vernoemen.
Wil opleggen? Geef eens een voorbeeld.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:11 schreef Dvm86 het volgende:
Aan de Turken onder ons die voor een islamitische theocratie zijn - waar komt jullie intens verlangen vandaan om andersdenkenden jullie wil op te leggen? Waarom zou je voor vrijheids-beperking zijn? Als libertariër kan ik dat echt niet bevatten.
Je steunt een legeringreep. Als Erdoğan vrij spel krijgt, krijgen we 1980-taferelen, zeg je.quote:
Ik heb gevraagd voor jezelf te spreken en niet over mijn persoon. Dat doe ik welquote:Op zondag 16 juni 2013 21:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je steunt een legeringreep. Als Erdoğan vrij spel krijgt, krijgen we 1980-taferelen, zeg je.
Wat is het probleem dan? Je krijgt wat je wil, mét Erdoğan.
Ja, maar jij ... oh wacht.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd voor jezelf te spreken en niet over mijn persoon. Dat doe ik wel
Waar zijn die ? Ben ze hier nog niet tegengekomen.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:11 schreef Dvm86 het volgende:
Aan de Turken onder ons die voor een islamitische theocratie zijn -
Zo vaak gedaan. Blijft doorgaan.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Winkels dicht op zondag. Dat is ook wil opleggen? Waarom ga je niet demonstreren.
ik ben idd benieuwd wie gaat reagerenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:16 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waar zijn die ? Ben ze hier nog niet tegengekomen.
omg #2quote:Op zondag 16 juni 2013 21:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Winkels dicht op zondag. Dat is ook wil opleggen? Waarom ga je niet demonstreren.
Er zijn genoeg voorbeelden langsgekomen. Wat stel jij dan - dat een islamitische theocratie niet verschilt van het huidige seculiere stelsel? Dan is er ook geen reden om daar aan te tornen.quote:
Het enige wat ik aan Ataturk waardeer is dat Turkije een soort van seculier is. Voor de rest is hij niet bepaald zachtzinnig geweest.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja ik vind het normaal einde discussie dan, maar vind je het ook vreselijk dat de ataturk brug, alle ataturk stadions, omdat ataturk de dersim slachting oogluikend heet toegestaan? vind je het ook vreselijk dat de fatih brug/wijk what ever naar fatih is genoemd, omdat hij vele grieken over kling heeft gejaagd?
soennieten hebben duidelijk pijlers wat hun din is, kuran/sunnet, de pijlers van de alewieten verschillen, daarnaast om een moslim te zijn, geloof je in god en in de profeet en dat laatste hebben veel alewieten die ik ken of heb gekend hebben veel problemen daarmee en als je daar problemen mee hebt, dan is het maar de vraag of je moslim bent
Als je je niet aangesproken voelt, dan hoef je ook niet te reageren.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:16 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waar zijn die ? Ben ze hier nog niet tegengekomen.
Okay, dan plaats ik wat jij zelf hebt gezegd.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd voor jezelf te spreken en niet over mijn persoon. Dat doe ik wel
quote:Op zondag 16 juni 2013 19:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Had 10 jaar geleden moeten gebeuren d.m.v. een staatsgreep, maar onder druk van het buitenland hebben ze gezwicht. Erdogan zag zijn kans schoon om het leger te ontmantelen en zie hier waar we nu in beland zijn. Een staatsgreep is ondemocratisch en ik ben er allerminst blij mee, maar ik zag toen al dat het mis ging, mede ingegeven door het feit dat Erdogan afkomstig is van de toenmalige fanatieke Refah en Fazilet en partij.
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jeugdsentimentquote:Op zondag 16 juni 2013 21:19 schreef Theoden het volgende:
Shit just got real, Delta Force arrived.
[ afbeelding ]
Waarom worden al die regels tov hoofddoek en alcohol uitvergroot omdat Erdogan een moslim is? En 'hier' is het allemaal vanzelfsprekend.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:18 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg voorbeelden langsgekomen. Wat stel jij dan - dat een islamitische theocratie niet verschilt van het huidige seculiere stelsel? Dan is er ook geen reden om daar aan te tornen.
Ze verspreiden dus bewust leugens. Erg vaag.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:20 schreef Bilge het volgende:
[ afbeelding ]
En zulke figuren zitten in het Turkse parlement.
Doen beide kanten.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:21 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ze verspreiden dus bewust leugens. Erg vaag.
Wat staat er?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:21 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ze verspreiden dus bewust leugens. Erg vaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |