Ja dat lukt wel! Daarom dat ik het zo raar vindt!quote:Op zondag 16 juni 2013 19:57 schreef GewoneMan het volgende:
belangrijke vraag lukt het je wel als je alleen bent ?
30 minuten?quote:Op zondag 16 juni 2013 19:59 schreef samuel94 het volgende:
[..]
Ze heeft 30 minuten gepijpt en de rest afgetrokken
T is niet de eerste keer dat dit gebeurd ben. Al 7 keer ofzo gepijpt en ben nooit klaargekomenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Oefening baart kunst. Gewoon vaak proberen, duidelijk maken wat je lekker vindt en niet. Misschien zelf wat minder fappen?
En niet de nadruk leggen op het klaarkomen, dat moet niet het doel zijn, ook niet voor haar. Als je daar veel mee bezig bent wordt het alleen maar moeilijker.
Jouw vriendin zal wel een lamme arm hebben na anderhalf uur trekken! Is het voor haar dan ook niet gewoon gemakkelijker haar beentjes 2 minuten open te doen?quote:Op zondag 16 juni 2013 19:56 schreef samuel94 het volgende:
Ik heb een probleempje.... Ik kan niet klaarkomen als mijn vriendin me pijpt of aftrekt... Vandaag is ze ongeveer 1.30 uur bezig geweest, had 2 keer het gevoel dat ik ging klaarkomen heb dat ook gezegd dus ze ging sneller. Helaas ben ik toch niet klaargekomen, wat voor haar een heel grote teleurstelling was. Heb haar ook verteld dat geen enkel meisje me heeft laten kunnen klaarkomen met pijpen of aftrekken. Maar toch bleef de teleurstelling zeer groot !
Nu is mijn vraag hoe kan ik klaarkomen als ik gepijpt of afgetrokken word?
Zij is nog maagd dus nee....quote:Op zondag 16 juni 2013 20:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jouw vriendin zal wel een lamme arm hebben na anderhalf uur trekken! Is het voor haar dan ook niet gewoon gemakkelijker haar beentjes 2 minuten open te doen?
7 keer door haar? Is ook niet extreem veel nog he, vooral als zij nog niet veel ervaring heeft.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:07 schreef samuel94 het volgende:
[..]
T is niet de eerste keer dat dit gebeurd ben. Al 7 keer ofzo gepijpt en ben nooit klaargekomen
Zelf gappen doe ik maar 1 keer in de week
Heb ook tegen haar gezegd dat dat klaarkomen niet zo erg is wel dat ik ervan heb genoten. Voor haar is het wel een grote teleurstelling dat ze me niet heeft kunnen klaarkomen.
Die "dus" snap ik niet. Ook een maagd kan seks hebben. Of bedoelde je "ze wil maagd blijven dus nee"?quote:
Eerste keer door haar en 6 keer door andere meisjes die 6 hebben het ook niet voor elkaar gekregen om me te laten klaarkomenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
7 keer door haar? Is ook niet extreem veel nog he, vooral als zij nog niet veel ervaring heeft.
Ik denk dat je er verder niet zoveel aan kan doen.. behalve haar duidelijk maken dat je het niet belangrijk vindt om te komen, en hopen dat zij er dan ook wat minder belang aan hecht.
'quote:Op zondag 16 juni 2013 20:13 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Die "dus" snap ik niet. Ook een maagd kan seks hebben. Of bedoelde je "ze wil maagd blijven dus nee"?
dan moet ze toch echt iets anders gaan verwijdenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:13 schreef samuel94 het volgende:
[..]
Eerste keer door haar en 6 keer door andere meisjes die 6 hebben het ook niet voor elkaar gekregen om me te laten klaarkomen
Heb ik haar ook duidelijk gezegd maar ze verwijdt het nu haarzelf dat ze me niet heeft laten klaarkomen
Pfoe tja, daar kun je dan weinig aan doen. Jammer dat ze het zo ziet. Het is gewoon een leercurve, de eerste keer geen orgasme is geen zonde.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:13 schreef samuel94 het volgende:
[..]
Eerste keer door haar en 6 keer door andere meisjes die 6 hebben het ook niet voor elkaar gekregen om me te laten klaarkomen
Heb ik haar ook duidelijk gezegd maar ze verwijdt het nu haarzelf dat ze me niet heeft laten klaarkomen
Inderdaad maar vind het wel zeer lastig voor haarquote:Op zondag 16 juni 2013 20:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pfoe tja, daar kun je dan weinig aan doen. Jammer dat ze het zo ziet. Het is gewoon een leercurve, de eerste keer geen orgasme is geen zonde.
Ontspannen en genieten heb ik zeker gedaan!quote:Op zondag 16 juni 2013 20:15 schreef Macrador het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem. Er op focussen maakt het vooral moeilijker enne haar goed zeggen of aantonen wat je lekker vind.
Zij moet oefenen en jij misschien ontspannen/leren genieten.
Dan ook gewoon niet zeggen. Hoef jij er geen probleem mee te hebben en denkt zij niet dat ze iets fout doet op dat momentquote:Op zondag 16 juni 2013 20:20 schreef samuel94 het volgende:
[..]
Ontspannen en genieten heb ik zeker gedaan!
Heb er vooral een probleem mee dat ik 2 keer heb gezegd dat ik ging klaarkomen binnen 5 seconden maar dat het dan toch niet gebeurde
Maar zo'n groot probleem is het toch niet.. Ze moet zich niet meteen zo laten ontmoedigen, de volgende keer gaat het vast al beter en de keren daarna nog beter, en uiteindelijk lukt het wel.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:19 schreef samuel94 het volgende:
[..]
Inderdaad maar vind het wel zeer lastig voor haar
Moest wel want ze wou niet dat ik in haar mond klaarkwam!quote:Op zondag 16 juni 2013 20:21 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dan ook gewoon niet zeggen. Hoef jij er geen probleem mee te hebben en denkt zij niet dat ze iets fout doet op dat moment
Laat haar dan eerst eens gewoon aftrekken in plaats van pijpen, hoeft ze ook niet tussendoor te stoppen met pijpen omdat je bijna klaarkomt waarna het niet meer lukt.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:23 schreef samuel94 het volgende:
[..]
Moest wel want ze wou niet dat ik in haar mond klaarkwam!
Helaas is ze zeer snel ontmoedigd! Ze stond zelfs op het randje van huilenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar zo'n groot probleem is het toch niet.. Ze moet zich niet meteen zo laten ontmoedigen, de volgende keer gaat het vast al beter en de keren daarna nog beter, en uiteindelijk lukt het wel.
Ze moet wel beseffen dat het echt niet erg is hoor. Alsof iedere jongen/meisje direct weten hoe alles moet bij elkaar.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:25 schreef samuel94 het volgende:
[..]
Helaas is ze zeer snel ontmoedigd! Ze stond zelfs op het randje van huilen
Ze ging meteen door met haar hand toen ik het zei, was maximum een pauze van 1 seconde tussenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:25 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Laat haar dan eerst eens gewoon aftrekken in plaats van pijpen, hoeft ze ook niet tussendoor te stoppen met pijpen omdat je bijna klaarkomt waarna het niet meer lukt.
Klopt inderdaad!quote:Op zondag 16 juni 2013 20:27 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ze moet wel beseffen dat het echt niet erg is hoor. Alsof iedere jongen/meisje direct weten hoe alles moet bij elkaar.
Zij blijkbaar niet!quote:Op zondag 16 juni 2013 20:01 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
30 minuten?Dat vind ik best lang, dan doet m'n kaak pijn
Ja blijkbaarquote:
Ze wil te graag, arme meid. Maar je bent dus in totaal 6 keer afgetrokken, door 6 verschillende meisjes, of las ik dat nou verkeerd?quote:
Het pijpen zelf was lekker van de eerste tot de laatste minuut, dat vond zij zelf ookquote:Op zondag 16 juni 2013 20:35 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ja blijkbaarDat gaat toch ook vervelen na 30 minuten? Maar ik ben sowieso elk standje moe na 10 minuten, hou van afwisseling
Door 6 verschillende meisjes meerdere keren maar dat heb ik niet bijgehouden! Maar het is hen nooit gelukt om me te laten klaarkomenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:36 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Ze wil te graag, arme meid. Maar je bent dus in totaal 6 keer afgetrokken, door 6 verschillende meisjes, of las ik dat nou verkeerd?
Het lukt sowieso wel ooit. Het advies wat ik kreeg was best simpel. Zij moet nog wat oefenen en leren wat jij lekker vind (en dat moet jij ook aangeven)en jij niet te hard focussen op ik wil komen (voor haar want ze wilt het zo graag) dan komt het allemaal wel.quote:
Zal je advies opvolgen en hopelijk lukt het ooit! Bedanktquote:Op zondag 16 juni 2013 20:41 schreef Macrador het volgende:
[..]
Het lukt sowieso wel ooit. Het advies wat ik kreeg was best simpel. Zij moet nog wat oefenen en leren wat jij lekker vind (en dat moet jij ook aangeven)en jij niet te hard focussen op ik wil komen (voor haar want ze wilt het zo graag) dan komt het allemaal wel.
En het gaat ook steeds beter.
Dat advies had ik je ook al een paar keer gegevenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:44 schreef samuel94 het volgende:
[..]
Zal je advies opvolgen en hopelijk lukt het ooit! Bedankt
En je kreeg wel gewoon een erectie?quote:Op zondag 16 juni 2013 19:59 schreef samuel94 het volgende:
[..]
Ja dat lukt wel! Daarom dat ik het zo raar vindt!
Ja en voorvocht was er ookquote:Op zondag 16 juni 2013 23:08 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
En je kreeg wel gewoon een erectie?
Ik voel me zeker wel op mijn gemak hoor als ze dat doet... Misschien was het niet echt de juiste plaats...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:04 schreef Elkedagwatanders het volgende:
Seks is heel sterk psychologisch, het meeste gebeurt in je hersenen.
Ik denk dat het feit dat je , je hier heel erg druk over maakt de oorzaak is dat het niet wil lukken.
Ik weet nog dat ik hier in het begin bij mijn huidige vriendin ook last van had, ik was enorm zenuwachtig en maakte me erg druk over of ik wel goed zou presteren. Toen had ik ook moeite met klaarkomen. Wat later als je eenmaal op je gemak bent bij elkaar is het geen probleem meer.
Echter ik heb ook wel eens meegemaakt dat een meisje er echt gewoon heel weinig van kon, daar kon ik ook alleen bij klaarkomen door te neuken.
Als laatste tip kan ik je meegeven als je er moeite mee blijft houden, laat je vriendin bij het trekken eens wat glijmiddel gebruiken van durex. Dat maakt het nog veel lekkerder en stimulerender dus dat verhoogt de kans dat je wel klaar kunt komen.
Ben een sporterquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:33 schreef Kim-Holland het volgende:
Minder zuipen wil ook wel eens helpen.
Ik maak me er eigelijk ook ni echt druk om.. Alhoewel ik het wel fijn zou vinden om te weten of ik echt kan klaarkomen als ik gepijpt wordt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:49 schreef daanko het volgende:
Ik had dat de eerste paar keer ook.
Ik was er ook van overtuigt dat ik niet klaar kon komen door pijpen alleen.
Hier heb ik me zelf of mijn vriendin(en) gelukkig nooit druk om gemaakt.
Nu ik er zelf relaxer onder ben kom ik wel klaar.
Maar ik moet zeggen dat het echt niks uitmaakt.
Misschien houdt het je meer bezig dan je zelf door hebt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:08 schreef samuel94 het volgende:
[..]
Ik maak me er eigelijk ook ni echt druk om.. Alhoewel ik het wel fijn zou vinden om te weten of ik echt kan klaarkomen als ik gepijpt wordt.
Denk ik ook. Sowieso is het iets psychisch.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:41 schreef Vortix het volgende:
[..]
Misschien houdt het je meer bezig dan je zelf door hebt.
good job !!!!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:56 schreef samuel94 het volgende:
Hehe is gelukt na een keertje of 6 7! Duurde nu ook wel 40 min. Maar is gelukt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |