Helaas is ze zeer snel ontmoedigd! Ze stond zelfs op het randje van huilenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar zo'n groot probleem is het toch niet.. Ze moet zich niet meteen zo laten ontmoedigen, de volgende keer gaat het vast al beter en de keren daarna nog beter, en uiteindelijk lukt het wel.
Ze moet wel beseffen dat het echt niet erg is hoor. Alsof iedere jongen/meisje direct weten hoe alles moet bij elkaar.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:25 schreef samuel94 het volgende:
[..]
Helaas is ze zeer snel ontmoedigd! Ze stond zelfs op het randje van huilen
Ze ging meteen door met haar hand toen ik het zei, was maximum een pauze van 1 seconde tussenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:25 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Laat haar dan eerst eens gewoon aftrekken in plaats van pijpen, hoeft ze ook niet tussendoor te stoppen met pijpen omdat je bijna klaarkomt waarna het niet meer lukt.
Klopt inderdaad!quote:Op zondag 16 juni 2013 20:27 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ze moet wel beseffen dat het echt niet erg is hoor. Alsof iedere jongen/meisje direct weten hoe alles moet bij elkaar.
Zij blijkbaar niet!quote:Op zondag 16 juni 2013 20:01 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
30 minuten?Dat vind ik best lang, dan doet m'n kaak pijn
Ja blijkbaarquote:
Ze wil te graag, arme meid. Maar je bent dus in totaal 6 keer afgetrokken, door 6 verschillende meisjes, of las ik dat nou verkeerd?quote:
Het pijpen zelf was lekker van de eerste tot de laatste minuut, dat vond zij zelf ookquote:Op zondag 16 juni 2013 20:35 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ja blijkbaarDat gaat toch ook vervelen na 30 minuten? Maar ik ben sowieso elk standje moe na 10 minuten, hou van afwisseling
Door 6 verschillende meisjes meerdere keren maar dat heb ik niet bijgehouden! Maar het is hen nooit gelukt om me te laten klaarkomenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:36 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Ze wil te graag, arme meid. Maar je bent dus in totaal 6 keer afgetrokken, door 6 verschillende meisjes, of las ik dat nou verkeerd?
Het lukt sowieso wel ooit. Het advies wat ik kreeg was best simpel. Zij moet nog wat oefenen en leren wat jij lekker vind (en dat moet jij ook aangeven)en jij niet te hard focussen op ik wil komen (voor haar want ze wilt het zo graag) dan komt het allemaal wel.quote:
Zal je advies opvolgen en hopelijk lukt het ooit! Bedanktquote:Op zondag 16 juni 2013 20:41 schreef Macrador het volgende:
[..]
Het lukt sowieso wel ooit. Het advies wat ik kreeg was best simpel. Zij moet nog wat oefenen en leren wat jij lekker vind (en dat moet jij ook aangeven)en jij niet te hard focussen op ik wil komen (voor haar want ze wilt het zo graag) dan komt het allemaal wel.
En het gaat ook steeds beter.
Dat advies had ik je ook al een paar keer gegevenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:44 schreef samuel94 het volgende:
[..]
Zal je advies opvolgen en hopelijk lukt het ooit! Bedankt
En je kreeg wel gewoon een erectie?quote:Op zondag 16 juni 2013 19:59 schreef samuel94 het volgende:
[..]
Ja dat lukt wel! Daarom dat ik het zo raar vindt!
Ja en voorvocht was er ookquote:Op zondag 16 juni 2013 23:08 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
En je kreeg wel gewoon een erectie?
Ik voel me zeker wel op mijn gemak hoor als ze dat doet... Misschien was het niet echt de juiste plaats...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:04 schreef Elkedagwatanders het volgende:
Seks is heel sterk psychologisch, het meeste gebeurt in je hersenen.
Ik denk dat het feit dat je , je hier heel erg druk over maakt de oorzaak is dat het niet wil lukken.
Ik weet nog dat ik hier in het begin bij mijn huidige vriendin ook last van had, ik was enorm zenuwachtig en maakte me erg druk over of ik wel goed zou presteren. Toen had ik ook moeite met klaarkomen. Wat later als je eenmaal op je gemak bent bij elkaar is het geen probleem meer.
Echter ik heb ook wel eens meegemaakt dat een meisje er echt gewoon heel weinig van kon, daar kon ik ook alleen bij klaarkomen door te neuken.
Als laatste tip kan ik je meegeven als je er moeite mee blijft houden, laat je vriendin bij het trekken eens wat glijmiddel gebruiken van durex. Dat maakt het nog veel lekkerder en stimulerender dus dat verhoogt de kans dat je wel klaar kunt komen.
Ben een sporterquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:33 schreef Kim-Holland het volgende:
Minder zuipen wil ook wel eens helpen.
Ik maak me er eigelijk ook ni echt druk om.. Alhoewel ik het wel fijn zou vinden om te weten of ik echt kan klaarkomen als ik gepijpt wordt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:49 schreef daanko het volgende:
Ik had dat de eerste paar keer ook.
Ik was er ook van overtuigt dat ik niet klaar kon komen door pijpen alleen.
Hier heb ik me zelf of mijn vriendin(en) gelukkig nooit druk om gemaakt.
Nu ik er zelf relaxer onder ben kom ik wel klaar.
Maar ik moet zeggen dat het echt niks uitmaakt.
Misschien houdt het je meer bezig dan je zelf door hebt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:08 schreef samuel94 het volgende:
[..]
Ik maak me er eigelijk ook ni echt druk om.. Alhoewel ik het wel fijn zou vinden om te weten of ik echt kan klaarkomen als ik gepijpt wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |