quote:Op zondag 16 juni 2013 19:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
prima dat je vragen stelt. domme opmerkingen over vrouwen en keukens kun je gewoon voor je houden.
Je bent echt niet grappig. en je hebt geluk dat je achter je computerschermpje zit. had je dit in mijn gezicht gezegd had je het minder leuk gevonden.quote:
Sorry?quote:Op zondag 16 juni 2013 19:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je bent echt niet grappig. en je hebt geluk dat je achter je computerschermpje zit. had je dit in mijn gezicht gezegd had je het minder leuk gevonden.
quote:Op zondag 16 juni 2013 19:19 schreef arachide. het volgende:
Ik ben gelukkig! De bank die ik wilde is weer 200 euro
quote:Op zondag 16 juni 2013 19:19 schreef arachide. het volgende:
Ik ben gelukkig! De bank die ik wilde is weer 200 euro
Beetje snel opgefokt of niet?quote:Op zondag 16 juni 2013 19:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je kan lezen toch? ben vrij duidelijk.
Gewoon niet lopen kankeren over familie. niet bij mij althans.quote:
WP heeft gewoon een coole moederquote:Op zondag 16 juni 2013 19:06 schreef wietparkiet het volgende:
Mijn moeder is al ergens in de 40
maar waarom zou je jong moeten zijn om naar een festival te mogen?
fucking bullshit mang
Ben werkenquote:Op zondag 16 juni 2013 19:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hé, ga jij eens weg. Je moet leren hoor.
Ze moet morgen gewoon werken en is met haar vriendquote:Op zondag 16 juni 2013 19:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
40-jarigen mogen best naar festivals. Zolang ze zich maar niet gaan gedragen als 16-jarigen
Preciesquote:Op zondag 16 juni 2013 19:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
40-jarigen mogen best naar festivals. Zolang ze zich maar niet gaan gedragen als 16-jarigen
Je weet nog niet hoe warm het wordt woensdag? 27 graden. Ik kom die dag niet door zonder ijsjes hoorquote:
33*quote:Op zondag 16 juni 2013 19:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je weet nog niet hoe warm het wordt woensdag? 27 graden. Ik kom die dag niet door zonder ijsjes hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |