Nee?quote:Op zondag 16 juni 2013 19:07 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dus jij gaat graag naar een festival met mensen van 40+
zodat ie binnen kan rokenquote:Op zondag 16 juni 2013 19:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dus waarom laat jij je moeder dan naar dat festival gaan?
Omdat ze dat wil?quote:Op zondag 16 juni 2013 19:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dus waarom laat jij je moeder dan naar dat festival gaan?
Houd je moeder in de keuken!quote:Op zondag 16 juni 2013 19:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Omdat ze dat wil?
wie ben ik om te zeggen dat ze niet kan gaan? fucking bullshit man
Want je moeder staat normaal niet in de keuken maar loopt alleen rond op festivals?quote:Op zondag 16 juni 2013 19:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Beter praat je niet zo over mijn familie
nee, draait allemaal om geldquote:Op zondag 16 juni 2013 19:10 schreef wietparkiet het volgende:
3 things that matter
Loyalty
Honour
Family
DON'T FORGET THE ^&&** MONEY!quote:Op zondag 16 juni 2013 19:10 schreef wietparkiet het volgende:
3 things that matter
Loyalty
Honour
Family
Mijn moeder werkt gewoon?quote:Op zondag 16 juni 2013 19:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Want je moeder staat normaal niet in de keuken maar loopt alleen rond op festivals?
Sinds wanneer zijn mijn vragen debiel?quote:Op zondag 16 juni 2013 19:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee. en tief nou maar gewoon op met je debiele vragen.
prima dat je vragen stelt. domme opmerkingen over vrouwen en keukens kun je gewoon voor je houden.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn mijn vragen debiel?
Je mag altijd vragen stellen of niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |