Omdat die wet niet door een moslim is bepaald.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:21 schreef Bilge het volgende:
Dit jaar gaat de alcoholleeftijd in Nederland omhoog van 16 naar 18, maar geen haan die er naar kraait.
Ik kraai wel degelijk. Maar als de rest niet meekraait dan kan ik alleen maar lijdzaam toekijken. Nederland is niet zo van het demonstreren, maar anderzijds zijn ze hier tactischer dan Erdoganquote:Op zondag 16 juni 2013 18:21 schreef Bilge het volgende:
Dit jaar gaat de alcoholleeftijd in Nederland omhoog van 16 naar 18, maar geen haan die er naar kraait.
Ik weet niet wat ik erger moet vinden... De vrouw en wat ze zegt of... de reacties onder die video.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:23 schreef Ambipur het volgende:
![]()
https://www.facebook.com/(...)08311&type=2&theater
Het duurt misschien even, maar er komt ooit een omwenteling zoals dat eind jaren '60 plaats heeft gevonden.quote:
Is ook iets anders dan voor iedereen iets verbieden.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:21 schreef Bilge het volgende:
wie zei dit?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:37 schreef Theoden het volgende:
Turkse lente was op 3 november 2002, er is geen sprake van een nieuwe lente. Ze hebben ogen maar ze zien niet, ze hebben oren, maar ze horen niet.
Ik doelde meer op je laatste zin. Het hardhandig optreden van Erdogan zal weinig effect hebben op diplomatieke betrekkingen. De Amerikanen zijn blij met Erdogan. De relaties met Europa zijn redelijk te noemen. En de diplomatieke betrekkingen met de Arabische landen zijn ook prima, op Syrië na. Hoe dan ook, Turkije zal geen 'eiland' worden onder Erdogan.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb het over 'betrekkingen' en jij hebt het over 'grenzen'. Je weet toch wel wat het verschil is hoop ik?
Die zijn idd ook beschamend.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger moet vinden... De vrouw en wat ze zegt of... de reacties onder die video.
Maar nog niet genoeg zetels om alles alleen te beslissen toch?quote:Op zondag 16 juni 2013 18:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nehee. Dat heeft met de zetelverdeling te maken. De behaalde stemmen staan procentueel niet gelijk aan het aantal zetels die een partij zou moeten hebben (door de kiesdrempel van 10%).
AKP heeft 49,8% van de stemmen en 59,5% van de zetels.
Welke glazen bol gebruik jij? Mijn gezonde waarneming zegt dat er internationaal weinig steun is voor Erdogan.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:31 schreef Hierro het volgende:
Het hardhandig optreden van Erdogan zal weinig effect hebben op diplomatieke betrekkingen.
Amerikanen blij met een islamist? Wat denk je zelf?quote:De Amerikanen zijn blij met Erdogan.
quote:Op zondag 16 juni 2013 18:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Welke glazen bol gebruik jij? Mijn gezonde waarneming zegt dat er internationaal weinig steun is voor Erdogan.
[..]
Amerikanen blij met een islamist? Wat denk je zelf?
BAASquote:
Om bijvoorbeeld de grondwet te kunnen wijzigen heb je 66,7% nodig (367 van de 550 zetels). Momenteel hebben ze er 327.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Maar nog niet genoeg zetels om alles alleen te beslissen toch?
Of een referendum.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Om bijvoorbeeld de grondwet te kunnen wijzigen heb je 66,7% nodig (367 van de 550 zetels). Momenteel hebben ze er 327.
wat neemt je gezonde verstand waar dan dat je die concliusie trekt?quote:Op zondag 16 juni 2013 18:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Welke glazen bol gebruik jij? Mijn gezonde waarneming zegt dat er internationaal weinig steun is voor Erdogan.
[..]
De laatste referendum van AKP werd met 58% aangenomen, waar waren de linkse relnichten toen?quote:
Waarom zegt hij dat, omdat hij het meent, of.....quote:Op zondag 16 juni 2013 18:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat neemt je gezonde verstand waar dan dat je die concliusie trekt?
obama noemt, erdogan, zijn persoonlijke vriend...
quote:Op zondag 16 juni 2013 18:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waarom zegt hij dat, omdat hij het meent, of.....
Denk eens even na.
nee vertel, misschien weet jij iets wat ik niet weetquote:Op zondag 16 juni 2013 18:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waarom zegt hij dat, omdat hij het meent, of.....
Denk eens even na.
Keep your friends close, but keep your enemies closer.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee vertel, misschien weet jij iets wat ik niet weet
Duurt wel lang, voor 5 of 6 bomenknuffelaars. Weet je zeker dat het geen buitenlands complot is?quote:
jeetje, dit is echt een eye opener voor mij, obama ziet erdogan als een bedreiging voor hem dus noemt hij hem vreind, wat een politiek genie die obama ookquote:Op zondag 16 juni 2013 18:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Keep your friends close, but keep your enemies closer.
quote:Op zondag 16 juni 2013 18:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Duurt wel lang, voor 5 of 6 bomenknuffelaars. Weet je zeker dat het geen buitenlands complot is?
Minister President, slaap zachtquote:Op zondag 16 juni 2013 18:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
jeetje, dit is echt een eye opener voor mij, obama ziet erdogan als een bedreiging voor hem dus noemt hij hem vreind, wat een politiek genie die obama ook
Erdogan is het werkpaardje van Amerika, om geo-politieke redenen. Net zoals de Syrische islamisten dat zijn. Ook al zijn ze anti-democratisch.quote:
En dat is twee.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:48 schreef Ambipur het volgende:
Natuurlijk is Obama dol op Erdogan. Turkije ligt strategisch perfect. Oud nieuws.
De Amerikanen zijn ook blij met de Saudi's en andere golfstaten. Erdogan brengt enige stabiliteit in de regio, plus hij staat aan de kant van de Amerikanen. Dat hij - volgens jou - een islamist is doet daar niets aan af. Sowieso hebben de VS weinig problemen met extremisten an sich, zolang ze maar tegen Amerika's vijanden vechten.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
Er is ook weinig steun voor de zionisten toch. Zogenaamdquote:Op zondag 16 juni 2013 18:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik dacht dat je slechts een meerderheid nodig had, maar dit blijkt te kloppen.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Voor een referendum heb je er 330 (3/5) nodig, niet?
Ik vind het echt mooi om te zien dat niet alleen AKP-ers opkomen voor de Turkse democratie. Let's agree to disagree. Ofzo.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:42 schreef xminator het volgende:
[..]
De laatste referendum van AKP werd met 58% aangenomen, waar waren de linkse relnichten toen?
Zelf had ik tegen AKP gestemd destijds (dus nee).
oja tuurlijk, ik ben de (cahil) onwetende halk (volk) (50% van de stem gerechtigden), jij en je consorten weten precies wat het land nodig heeft, dit is die chp zihniyet (gedachtegoed) dat het volk decennia lang heeft onderdrukt, die onderdrukking komt langzaam ten einde en dat doet pijn, ik snap het, get used to it zou ik zeggenquote:
twitter:Valimutlu twitterde op zondag 16-06-2013 om 18:31:08Bugün gösterilerde, 3 doktorun yaralılara yardım ettiği için gözaltına alındığı haberleri medyada geniş yer aldı. +++ reageer retweet
twitter:Valimutlu twitterde op zondag 16-06-2013 om 18:31:22Sağlık meslek kuruluşları da bu gözaltılar için temaslarda bulundu. ŞİMDİ AÇIKLIYORUM! Doktor önlüğü giymiş olup, sağlık yardımı yaptıgı ++ reageer retweet
De 3 opgepakte 'artsen' hadden slechts witte jassen aan en hebben nooittwitter:Valimutlu twitterde op zondag 16-06-2013 om 18:31:47++ söylenen şahısların DOKTORLUKLA, SAĞLIKLA hiçbir ilgileri yoktur! Hatta bir tanesinin 7 ayrı hırsızlık suçu bulunmaktadır! reageer retweet
Kortom, Amerika is blij met Turkije en niet specifiek met Erdogan. Dat is zoals eerder genoemd oud nieuws.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:48 schreef Hierro het volgende:
[..]
De Amerikanen zijn ook blij met de Saudi's en andere golfstaten. Erdogan brengt enige stabiliteit in de regio, plus hij staat aan de kant van de Amerikanen. Dat hij - volgens jou - een islamist is doet daar niets aan af. Sowieso hebben de VS weinig problemen met extremisten an sich, zolang ze maar tegen Amerika's vijanden vechten.
Wat bazel je? Ik heb het over Amerika's 'vriendschap' met Erdogan. Kom jij hiermeequote:Op zondag 16 juni 2013 18:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
oja tuurlijk, ik ben de (cahil) onwetende halk (volk) (50% van de stem gerechtigden), jij en je consorten weten precies wat het land nodig heeft, dit is die chp zihniyet (gedachtegoed) dat het volk decennia lang heeft onderdrukt, die onderdrukking komt langzaam ten einde en dat doet pijn, ik snap het, get used to it zou ik zeggen
Alles ligt strategisch perfect voor Americaquote:Op zondag 16 juni 2013 18:48 schreef Ambipur het volgende:
Natuurlijk is Obama dol op Erdogan. Turkije ligt strategisch perfect. Oud nieuws.
niks mis mee idd, zouden we in turkije meer moeten doen, onze verschillen accepteren, maar helaas gaat dat niet zo makkelijk in turkijequote:Op zondag 16 juni 2013 18:49 schreef Bilge het volgende:
Ik vind het echt mooi om te zien dat niet alleen AKP-ers opkomen voor de Turkse democratie. Let's agree to disagree. Ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |