Nou vooruit, World League, dan is het goed.quote:
Boogerd in de driekleur in de TDF was altijd een mooi gezichtquote:Op zondag 23 juni 2013 11:20 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil eens een klimmer in die driekleur zien. Types als Boom, Terpstra, Moerenhout hebben nu wel vaak genoeg gewonnen.
Precies!quote:Op zondag 23 juni 2013 11:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Boogerd in de driekleur in de TDF was altijd een mooi gezicht
Moeten we eerst wachten tot Zonneveld klaar is met zijn berg.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:20 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil eens een klimmer in die driekleur zien. Types als Boom, Terpstra, Moerenhout hebben nu wel vaak genoeg gewonnen.
de Cruijff van het hockeyquote:Op zondag 23 juni 2013 11:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er komt ook een portret over Teun de Nooijer, daar ga ik wel even voor zitten hoor.
15:00quote:
Staat al sinds vanochtend op nos.nl. Heerlijk Mart-documentje weer.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er komt ook een portret over Teun de Nooijer, daar ga ik wel even voor zitten hoor.
Is wel één van onze beste hockeyers.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eigenlijk gebeurt er niks en knijpen er een paar te hard in de remmen? Domme val.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:26 schreef Evertjan het volgende:
beelden van de val van Bauke Geesink
http://nos.nl/video/521473-gesink-valt-in-beginfase-nk.html
hij kan er idd niks vanquote:Op zondag 23 juni 2013 11:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Eigenlijk gebeurt er niks en knijpen er een paar te hard in de remmen? Domme val.
Supporteren voor Volderke! Het parcours is alvast op zijn maat gemaakt.quote:
Dat "we gaan het gewoon proberen" klinkt niet al te positief (ik hoop nog dat dat over materiaal gaat, maar denk het niet).quote:Op zondag 23 juni 2013 11:26 schreef Evertjan het volgende:
beelden van de val van Bauke Geesink
http://nos.nl/video/521473-gesink-valt-in-beginfase-nk.html
Dat doen ze eigenlijk met z'n drieën op verschillende plekken. Kreder en Mouris dus ook.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:29 schreef marcodej het volgende:
Ah, accelereert net door en daarvoor remmen ze. Valt gewoon om...
Klopt, maar hij valt weer net het hardst. In veel gevallen kan hij er niks aan doen, maar dit lijkt toch een beetje op een wat gebrekkige techniek.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat doen ze eigenlijk met z'n drieën op verschillende plekken. Kreder en Mouris dus ook.
Nee, idd.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat "we gaan het gewoon proberen" klinkt niet al te positief (ik hoop nog dat dat over materiaal gaat, maar denk het niet).
Nog voor het begin op je bek gaan, mentaal tikje dit dat.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat "we gaan het gewoon proberen" klinkt niet al te positief (ik hoop nog dat dat over materiaal gaat, maar denk het niet).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |