Turksquote:Op zondag 16 juni 2013 15:56 schreef Spatieloos het volgende:
Stomme overstap naar vwo :/ Moet ik per se een taal kiezen
Als je erg ver weg woont wordt het wel lastiger. Ik heb best lastige oudersquote:
Jaquote:Op zondag 16 juni 2013 15:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb jij ook Duits toevallig? Wat moet je kunnen?
Nee ik haat frans, en ik ben sowieso goed in grammatica. Ook ken ik de naamvallen nog wel een beetje. Moet dan wel teksten gaan oefenen, en dat lijkt me makkelijker dan Frans, bedankt. En ik had me keuze al gemaakt.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:59 schreef zwerty het volgende:
[..]
Ja
Dit jaar hebben we alle naamvallen herhaald, (keuze)voorzetsels, en gewoon veel teksten gemaakt
In de 5e ga je brieven schrijven en nog meer teksten. Maar jij hebt V4 niet gedaan, dus ik zou voor Frans gaan, is makkelijker qua grammatica
Ohquote:Op zondag 16 juni 2013 15:57 schreef Drabit het volgende:
[..]
Als je erg ver weg woont wordt het wel lastiger. Ik heb best lastige ouders
SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)quote:Op zondag 16 juni 2013 16:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ONZ / [Radio 49] #3784 Hangover ja of nee?
[..]
nou ok danquote:Op zondag 16 juni 2013 16:02 schreef nodig het volgende:
[..]
SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)
AldoTheApache, Blub, Broertje, EggsTC, Fokker89, Grohl, Jofu, Lola, Lompehork, Monopoly, Morph, Nater, Nine, Nodig, Possie, Raffie, Rockiejj, Siep, Stiffler, Symph, ToT, Uccie, Viro, Vout, WebHawk, Wicked, Zijdezacht, Zwab, miniem, pedaalemmer, robdriessen, sint
Gaat dat bij jou makkelijk dan? Als jij tegen je ouders zegt: Hoi ik ga naar Friesland. (Terwijl je in Limburg woont bijvoorbeeld.) Mijne hebben daar problemen mee.quote:
Wie wil er nou naar frieslandquote:Op zondag 16 juni 2013 16:03 schreef Drabit het volgende:
[..]
Gaat dat bij jou makkelijk dan? Als jij tegen je ouders zegt: Hoi ik ga naar Friesland. (Terwijl je in Limburg woont bijvoorbeeld.) Mijne hebben daar problemen mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |