Kimura heb ik niet zien vechten hoor, bedoelde je niet die kale??quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:58 schreef Hooidraad het volgende:
Geo, waarom ben je nooit meer dronken? Ben toe aan een nieuwe sig.
goede vraagquote:Op zondag 16 juni 2013 02:58 schreef Hooidraad het volgende:
Geo, waarom ben je nooit meer dronken? Ben toe aan een nieuwe sig.
RIP.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Kimura heb ik niet zien vechten hoor, bedoelde je niet die kale??
Ohh ik snap het, meer drank voor die meiden dus dan valt het niet meer zo op hoe Geo eruit ziet.quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 03:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Ohh ik snap het, meer drank voor die meiden dus dan valt het niet meer zo op hoe Geo eruit ziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 juni 2013 03:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Geo blijft baas no mather what.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou best eens kunnen ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 03:34 schreef Geo4kant het volgende:
Ben benieuwd.. eerste ronde zal Shields als punching bag gebruikt worden, maar daarna.. zie Woodley wel gassen.
hij reageerde niet meerquote:Op zondag 16 juni 2013 04:17 schreef Geo4kant het volgende:
Vond het er niet eens zo erg/hard uit zien..
Dit had hij niet mogen verliezen met zijn UFC-ervaring.quote:Op zondag 16 juni 2013 04:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij is niet goed maar altijd entertaining.
quote:Op zondag 16 juni 2013 04:23 schreef Geo4kant het volgende:
Uit welke Nike voetballen fabriek is zij ontsnapt..
Ja die slagen zagen er niet zo hard uit.quote:Op zondag 16 juni 2013 04:39 schreef Hooidraad het volgende:
Ze had door moeten gaan met die elbows, dan was het wel gestopt.
iddquote:Op zondag 16 juni 2013 04:39 schreef Hooidraad het volgende:
Ze had door moeten gaan met die elbows, dan was het wel gestopt.
Shields zou hier prima tussen passen.quote:Op zondag 16 juni 2013 04:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja die slagen zagen er niet zo hard uit.
In zowat elke sport is het niet leuk als je van mannen over gaat naar de vrouwen.. dan is het net alsof je opeens naar de special olympics aan het kijken bent.quote:Op zondag 16 juni 2013 04:43 schreef Beach het volgende:
ik moet zeggen het grondwerk ziet er wel belabberd uit
Alleen bij tennis valt dat nog wel mee, voor de rest ben ik het wel met je eens ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 04:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In zowat elke sport is het niet leuk als je van mannen over gaat naar de vrouwen.. dan is het net alsof je opeens naar de special olympics aan het kijken bent.
sorry was ff naar de wcquote:
Dat klopt.quote:Op zondag 16 juni 2013 05:26 schreef Geo4kant het volgende:
En jezelf the peoples champion noemen is erg kansloos.
Zeg al.. heb het idee dat hij ziek is. Na 2 minuten al zo wijd met je mond open..quote:
Klopt heb deze keer wat andere sites open waar snel gifjes worden gepostquote:Op zondag 16 juni 2013 05:51 schreef Hooidraad het volgende:
Je bent snel met de gifjes vandaag, heer Beach.
En verder weer aan het posten als een retard.quote:Op zondag 16 juni 2013 05:51 schreef Hooidraad het volgende:
Je bent snel met de gifjes vandaag, heer Beach.
Beter dan helemaal niet posten.quote:Op zondag 16 juni 2013 05:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En verder weer aan het posten als een retard.
Hooguit als Jones naar HW verhuist maar dan nog wordt het lastig.quote:Op zondag 16 juni 2013 05:56 schreef Geo4kant het volgende:
Zou het mooi vinden als Hendo nog UFC gold zou pakken maar zie het niet gebeuren.
hij heeft pas 1 goed deze card, zal wel meevallenquote:
Ah, ik zie het.quote:Op zondag 16 juni 2013 06:02 schreef Beach het volgende:
[..]
hij heeft pas 1 goed deze card, zal wel meevallen
TUF vergeten? Waar hij aan het showboaten was toen hij echt een no-name was..quote:Op zondag 16 juni 2013 06:03 schreef Hooidraad het volgende:
Mensen die BOO roepen naar Rashad
Heb ik sowieso nooit begrepen.
Nou zeg, ongehoord.quote:Op zondag 16 juni 2013 06:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
TUF vergeten? Waar hij aan het showboaten was toen hij echt een no-name was..
Naja sinds daar eigenlijk is het nooit meer goed gekomen. Maar dat is eigenlijk het enige wat ik weet..quote:
Heb gelezen dat het een combinatie is van TUF, trash talking en KO op publiekslieveling Liddell.quote:Op zondag 16 juni 2013 06:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naja sinds daar eigenlijk is het nooit meer goed gekomen. Maar dat is eigenlijk het enige wat ik weet..
Hij komt vaak wel arrogant over maar ben het met je eens dat geboe richting hem slaat nergens op. Hij hoort veel meer respect te krijgen.
Roep het al langer.. de UFC heeft weer een Lidedell nodig, blanke Amerikaanse brawlerquote:Op zondag 16 juni 2013 06:16 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Heb gelezen dat het een combinatie is van TUF, trash talking en KO op publiekslieveling Liddell.
Maarja, Amerikanen
O ja, ik had deze nog voor jequote:Op zondag 16 juni 2013 06:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Roep het al langer.. de UFC heeft weer een Lidedell nodig, blanke Amerikaanse brawler
Maar ik denk dat er wel degelijk verschil tussen zwart en blank-ish (zoals zij Wandy aanhalen) voor Amerikanen.quote:Op zondag 16 juni 2013 06:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
O ja, ik had deze nog voor je![]()
http://www.mixedmartialar(...)born-white-champion/
ik ookquote:Op zondag 16 juni 2013 06:25 schreef Hooidraad het volgende:
Wat een kutscore, knal weer naar beneden in de rankings.
Het neemt niet weg dat mensen het liefst juichen voor andere mensen waarmee ze zich kunnen identificeren.quote:Op zondag 16 juni 2013 06:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
O ja, ik had deze nog voor je![]()
http://www.mixedmartialar(...)born-white-champion/
Hij heeft geen last meer van Fitch nog wel van mazagattiquote:Op zondag 16 juni 2013 22:31 schreef n00cL30n het volgende:
Hij heeft helemaal gelijk wat Mazzagatti betreft, maareuh... Ik had DW trouwens wel wat meer tegen Fitch gericht verwacht.
Wederom erg vet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:45 schreef Tazmaniac het volgende:
King of the Ring Part II (Tyrone Spong docu serie)
 twitter:StefanStruve twitterde op dinsdag 18-06-2013 om 05:01:20A ton of you want me and Nog to go at it, and I have to say I love that fight! Respect him but would love to scrap with him! Me vs Big Nog? reageer retweet
 quote:"Stefan Struve has called for a fight with Big Nog. Big Nog has made a statement to Struve: ‘The bigger they are, the harder they fall. Let's get it on.'"
twitter:StefanStruve twitterde op woensdag 19-06-2013 om 19:23:19Bigger they are, harder they fall huh @Minotauromma , lets back those words up and sign the contract, I'm waiting for you.. @danawhite @ufc reageer retweet
Erg mooi afgemaakt door King Mo!quote:
quote:It would appear that another six fighters have made their exit from the world's largest MMA promotion: Eddie Mendez, Roger Hollett, Anthony Smith, Nah-Shon Burrell, Karlos Vemola, and Leandro Silva profiles all have been deleted from UFC.com
Wat doet Gilbert Yvel tegenwoordig? Hij past perfect in het Blackzilian plaatjequote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:45 schreef Tazmaniac het volgende:
King of the Ring Part II (Tyrone Spong docu serie)
nah, de rechtszaak moet nog komenquote:Op zondag 23 juni 2013 02:57 schreef Hooidraad het volgende:
Josh Rosenthal doet nu het commentaar, dacht dat die in de bak zat?
Dacht ik ook met zijn wiet plantagequote:Op zondag 23 juni 2013 02:57 schreef Hooidraad het volgende:
Josh Rosenthal doet nu het commentaar, dacht dat die in de bak zat?
hierna spong toch?quote:Op zondag 23 juni 2013 03:40 schreef Geo4kant het volgende:
lol komt ie met dat cheerleader nummer op
Dat was inderdaad vuurwerk geworden. Wel een hele harde KO...quote:Op zondag 23 juni 2013 04:32 schreef Nober het volgende:
Echt een schok ja.
Had dan Ghita vs Zimmerman gedaan.
net als shrekquote:Op zondag 23 juni 2013 04:07 schreef Geo4kant het volgende:
Echt zo'n harde klap.. heel zijn kop/nek wiebelde..
Wel eens ja.quote:Op zondag 23 juni 2013 04:58 schreef Nober het volgende:
Zie nu dat Zimmerman tegen Verhoeven nog komt dan had ik liever Verhoeven tegen Guidon gezien en een rematch tussen Zimmerman en Ghita, zal wel aan mij liggen.
Nou ja, zal ik maar even uitzitten dan.quote:Op zondag 23 juni 2013 05:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hierna Verhoeven vs Zimmer lijkt me, dan de finale.
I DONT CAREEE.. i love itquote:Op zondag 23 juni 2013 05:19 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nou ja, zal ik maar even uitzitten dan.
Aardig laat al voor een non-UFC-nacht
Dit. WAT DE FUCKquote:
Ik dacht dat Pettis geblesseerd wasquote:
Spong krijgt hier geen 8 tellen, terwijl Ilunga in de finale gewoon overeind stond en technisch KO verklaard werdquote:Op zondag 23 juni 2013 16:46 schreef slashdotter3 het volgende:
Tyrone Spong vs Michael Duut
[ afbeelding ]
Dat ja, zelfs in MMA heb ik nog niet zo'n vreemde stoppage gezienquote:Op zondag 23 juni 2013 16:50 schreef slashdotter3 het volgende:
Tyrone Spong vs Danyo Ilunga
[ afbeelding ]
Is in opdracht gebeurd van NYsac, omdat het een tournooi is met meerdere partijen op 1 avond, werd een Knockdown als KO geteld en je ziet duidelijk dat zijn benen weg zijn.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:51 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat ja, zelfs in MMA heb ik nog niet zo'n vreemde stoppage gezien
Ik neem aan dat je NYSAC bedoelt?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Is in opdracht gebeurd van Nsac, omdat het een tournooi is met meerdere partijen op 1 avond, werd een Knockdown als KO geteld en je ziet duidelijk dat zijn benen weg zijn.
Nicequote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:09 schreef Broempoe het volgende:
Report: Teixeira-Bader, Jacare-Okami on for UFC on FOX Sports 1 #3
http://www.mmafighting.co(...)fc-on-fox-sports-1-3
Teixeira had ik eigenlijk liever tegen een top 5 gezien (Evans zag de matchup wel zitten), maar Bader doet het de laatste tijd ook wel goed...quote:
Evans zou wel beter zijn ja, om Teixeira echt klaar te stomen voor een title shot.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:30 schreef Broempoe het volgende:
[..]
Teixeira had ik eigenlijk liever tegen een top 5 gezien (Evans zag de matchup wel zitten), maar Bader doet het de laatste tijd ook wel goed...
Als Bader verliest kan hij gecut worden, niet echt een goede win streakquote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:30 schreef Broempoe het volgende:
[..]
Teixeira had ik eigenlijk liever tegen een top 5 gezien (Evans zag de matchup wel zitten), maar Bader doet het de laatste tijd ook wel goed...
Jacare kijk ik altijd naar uit, ben benieuwd of hij Okami kan outgrapplen. #HYPETRAIN JACARE
Jacarequote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:30 schreef Broempoe het volgende:
[..]
Jacare kijk ik altijd naar uit, ben benieuwd of hij Okami kan outgrapplen. #HYPETRAIN JACARE
Die accuracyquote:
sowieso een smerige terrorist herdenkenquote:Op donderdag 27 juni 2013 07:18 schreef -_Tommy_- het volgende:
Hmm Alistair is ook maar een meeloper....
[ afbeelding ]
Dit soort berichten posten als Mandela nog helemaal niet (of niet helemaal) dood is
Maakt Munoz nu de cut naar WW of is dit standaard voor hem?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:36 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
standaard, hij was als een ballon 260 pounds gewordenquote:Op zondag 30 juni 2013 07:47 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Maakt Munoz nu de cut naar WW of is dit standaard voor hem?
Alleen op 205 nog een paar leuke potten gehad, daarvoor zat hij idd ver van de top.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het was de laatste jaren ook niet best met Yvel. Wel mad respect voor hem natuurlijk
Als er iemand geblast moet worden, dan is dat Dana White wel.quote:
Wat?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:10 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Als er iemand geblast moet worden, dan is dat Dana White wel.
Hij loopt vooral te zeiken op anderen. Tuurlijk, Mazzagatti maakt wel eens fouten, maar zoals Dana met z'n mensen omgaat is ook geen zuivere koffie.quote:
En als je ergens foutloos moet zijn dan is het in een kooi met twee vechters die goed getrained zijn. Mazzagatti is een pannekoek die nog geen trefbal wedstrijd goed kan reffen heeft werkelijk niets te zoeken in de kooi.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:41 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Hij loopt vooral te zeiken op anderen. Tuurlijk, Mazzagatti maakt wel eens fouten, maar zoals Dana met z'n mensen omgaat is ook geen zuivere koffie.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En als je ergens foutloos moet zijn dan is het in een kooi met twee vechters die goed getrained zijn. Mazzagatti is een pannekoek die nog geen trefbal wedstrijd goed kan reffen heeft werkelijk niets te zoeken in de kooi.
Ja Dana is wellicht een ass soms maar het is wel de perfecte man for the job
WTF...quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:22 schreef THEFXR het volgende:
Cesar Gracie @CesarGracieBJJ
@ufc ref Josh Rosenthal just got sentenced to 37 months federal prison for weed. Ridiculous
Dat zijn er genoegquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij had ook iets van 1200 planten staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |