Hoiquote:
quote:
nee niet dat iets anders omgquote:Op zondag 16 juni 2013 02:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
"Ik heb een vlek op mijn nieuwe schoen."
quote:
ik snap dat je daar nogal mee zit, maar meisje. het is niet belangrijk en totaal irrelevant voor jou. hopelijk kan je daarmee leven.quote:
Wat gebruik jij dan momenteel?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zelfdoserende crack implantaten in d'r boobies, jeweetz.
liever te lang met argumenten en begrip dan te kort en vol met beschuldigingen.quote:
Leukquote:Op zondag 16 juni 2013 03:00 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ga ik ook maken voor mijn kindjes later!
Even mzelf uit het raam pleuren, brb.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik snap dat je daar nogal mee zit, maar meisje. het is niet belangrijk en totaal irrelevant voor jou. hopelijk kan je daarmee leven.
quote:Op zondag 16 juni 2013 03:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Momenteel niks. Ze begonnen te lekken. Overdosis, ziekenhuis, niet leuk
.
Laat ze ook alles zelf knippenquote:Op zondag 16 juni 2013 03:00 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ga ik ook maken voor mijn kindjes later!
Daarom ga ik er nu verder ook niet op in, want ik ga slapenquote:Op zondag 16 juni 2013 03:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
liever te lang met argumenten en begrip dan te kort en vol met beschuldigingen.
Vanavond geen boom bij mijn raam.quote:Op zondag 16 juni 2013 03:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
pas je een beetje op dat je niet tegen de boom aanknalt?
Trusten.quote:Op zondag 16 juni 2013 03:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Daarom ga ik er nu verder ook niet op in, want ik ga slapen
met allemaal ezel's?quote:Op zondag 16 juni 2013 03:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, is een groot dorp/net een klein stadje.
De rankquote:Op zondag 16 juni 2013 03:07 schreef TienVingers het volgende:
Maar cach daar zit ook een school, dat mag niet
Zijn je ouders nog niet naar bed dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 03:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik luister rape me van nirvana.
Dat meezingen in front of je ouders
in de treinquote:Op zondag 16 juni 2013 03:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Dus die denken nu echt dat er wat mis met je is?quote:Op zondag 16 juni 2013 03:09 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:Op zondag 16 juni 2013 03:13 schreef xcachet het volgende:
als ik morgen op fok kom stuur me weg of negeer me
moet nog 5 toetsen machen
* AdoraBelle zet het in haar agenda.quote:Op zondag 16 juni 2013 03:13 schreef xcachet het volgende:
moet nog een examen machen
trusten dushiquote:Op zondag 16 juni 2013 03:13 schreef xcachet het volgende:
moet nog een examen machen
Sup?quote:
Geen idee, dat is het probleemquote:
Wat?quote:
Geen idee, voel me gewoon niet goed, kan maar beter slapen mja,quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 03:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee, voel me gewoon niet goed, kan maar beter slapen mja,
heb ik ook geen zin in
Trustenquote:
Ja, dat merkte ik al. Je reageerde weer op zo raar op mijquote:Op zondag 16 juni 2013 03:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee, voel me gewoon niet goed, kan maar beter slapen mja,
heb ik ook geen zin in
Dat heeft daar niet veel mee te maken hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 03:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat merkte ik al. Je reageerde weer op zo raar op mij.
Nou, net de enige reactie die ik niet serieus bedoel en jij valt eroverquote:Op zondag 16 juni 2013 03:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heeft daar niet veel mee te maken hoor
Ja lekker op tijdquote:
Chill. Was het leuk?quote:Op zondag 16 juni 2013 03:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Kom net van een examenfeest manlekker aangeschoten gaan slapen
Als er maar bier isquote:
Ik kan niet slapen. Zit met mijn hoofd gewoon bij iets anders, mja, zo maar een poging. Trusten alvast.quote:Op zondag 16 juni 2013 03:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Ik denk dat ik ook maar eens ga slapen.
Kun je het niet van je af zetten? Zoiets had ik laatst ook en toen heb ik hier de hele nacht gezetenquote:Op zondag 16 juni 2013 03:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen. Zit met mijn hoofd gewoon bij iets anders, mja, zo maar een poging. Trusten alvast.
Mediterenquote:
eng ditquote:
zondag 16 juni 2013 @ 03:41:46quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 11:57 schreef Crack_ het volgende:
Van die dagen dat je wakker wordt en je voelt je super kut. Zonder reden.
*boks*quote:Op zondag 16 juni 2013 11:57 schreef Crack_ het volgende:
Van die dagen dat je wakker wordt en je voelt je super kut. Zonder reden.
Noh, we lekkerquote:
*knuf*quote:
Kussie highiggihquote:
Ja, ook. Maar ik wilde tot 12 slapen en om 10 gewoon al wakker. Wat is datquote:
Mooiquote:Op zondag 16 juni 2013 12:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kussie highiggih
[..]
Ja, ook. Maar ik wilde tot 12 slapen en om 10 gewoon al wakker. Wat is dat
Morgen dierentuin.
Gvd cutequote:Op zondag 16 juni 2013 12:07 schreef Crack_ het volgende:
Nou ok, iets leuks om op te vrolijken.
Dit is mijn konijntje Frits
[ afbeelding ]
daar kan ik niet in, is het ABO?quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:07 schreef Crack_ het volgende:
Nou ok, iets leuks om op te vrolijken.
Dit is mijn konijntje Frits
[ afbeelding ]
Je konijn Frits noemenquote:Op zondag 16 juni 2013 12:11 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is Frits gezellig naast mij aan 't chillen.
Nee je bent mijn huisvrouw, is andersquote:
Plaatje doet het niet?quote:Op zondag 16 juni 2013 12:13 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is Frits ondeugend. Al mn afval uit de prullenbak halen![]()
. Ok, hij zat ook wel overdreven vol.
ik ga money maken, je weetquote:Op zondag 16 juni 2013 12:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee je bent mijn huisvrouw, is anders
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
daar kan ik niet in, is het ABO?
Ben je te oud voor?quote:Op zondag 16 juni 2013 12:16 schreef Spatieloos het volgende:
http://store.nike.com/nl/(...)8349#?pbid=689638349
Wat vinden jullie van deze schoenen?
ik vind ze wel loik heurrquote:Op zondag 16 juni 2013 12:16 schreef Spatieloos het volgende:
Huren we een knappe schoonmaaksterquote:
waarom een knappequote:Op zondag 16 juni 2013 12:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Huren we een knappe schoonmaakster
Te donker vind ik.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:16 schreef Spatieloos het volgende:
Niet mijn smaakquote:Op zondag 16 juni 2013 12:16 schreef Spatieloos het volgende:
Hey, ik werk thuis vanuit mijn studio natuurlijk. Mag ik dan iets om naar te kijken hebben?quote:Op zondag 16 juni 2013 12:18 schreef zwerty het volgende:
[..]
waarom een knappe
heb je niet genoeg aan 1 meid
ja foto's van mijquote:Op zondag 16 juni 2013 12:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hey, ik werk thuis vanuit mijn studio natuurlijk. Mag ik dan iets om naar te kijken hebben?
Kijk eens naar deze andersquote:Op zondag 16 juni 2013 12:16 schreef Spatieloos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feel ya, ik heb net pak koekjes opquote:Op zondag 16 juni 2013 12:20 schreef nodig het volgende:
Ik heb een zak snoep en kan er niet van af blijven
Jawel, hemdjequote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:20 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kijk eens naar deze andersDie zien er tof uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:20 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kijk eens naar deze andersJa dat vind ik dan weer totaal niet leuk, ik heb gewoon een verkeerde smaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatieboos
Het gaat er niet om of jij ze leuk vindt, maar de chicksquote:Op zondag 16 juni 2013 12:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dan weer totaal niet leuk, ik heb gewoon een verkeerde smaak
quote:
quote:
Vans maken een man sexyquote:Op zondag 16 juni 2013 12:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of jij ze leuk vindt, maar de chicks
chino broek -1quote:Op zondag 16 juni 2013 12:24 schreef zwerty het volgende:
[..]
Vans maken een man sexy
+ overhemd![]()
+ chino broek
*kleed om*quote:Op zondag 16 juni 2013 12:24 schreef zwerty het volgende:
[..]
Vans maken een man sexy
+ overhemd![]()
+ chino broek
Volgens mij ben je heel gezelligquote:Op zondag 16 juni 2013 12:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..].
Ik ging naar mn vriend toen en ik liep; zn kamer in en hij ging naar de keuken oid. Toen was ik op zn kamer en er stond een pot nutella dus ik dacht HAHAH LEUK GEZICHT ONDERSMEREN HAAHH VINDT IE LEUK!!!.
Maak er dan gelijk een chocolademasker vanquote:Op zondag 16 juni 2013 12:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..].
Ik ging naar mn vriend toen en ik liep; zn kamer in en hij ging naar de keuken oid. Toen was ik op zn kamer en er stond een pot nutella dus ik dacht HAHAH LEUK GEZICHT ONDERSMEREN HAAHH VINDT IE LEUK!!!.
Ja, maar maar ik wil geen chicks die dat soort schoenen leuk vinden!quote:Op zondag 16 juni 2013 12:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of jij ze leuk vindt, maar de chicks
Dan kun je lang naar chicks gaan zoeken vriendquote:Op zondag 16 juni 2013 12:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar maar ik wil geen chicks die dat soort schoenen leuk vinden!
neeee dat is echt heel kakkerigquote:Op zondag 16 juni 2013 12:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En inplaats van overhemd polo, is dat wat?
Als je dat soort dingen leuk vindt, dan ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
*kleed om*
[..]
Volgens mij ben je heel gezellig
Ja zoveel tijd heb ik toch nietquote:Op zondag 16 juni 2013 12:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maak er dan gelijk een chocolademasker van
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja zoveel tijd heb ik toch niet!
En hij vond het niet leuk, mocht 'm nog geen eens een kus geven
Blowen -1quote:Op zondag 16 juni 2013 12:28 schreef Spatieloos het volgende:
Ik merk dat ik ineens weer dingen goed kan onthouden, komt vast omdat ik niet meer blow.
Oftewel, ik moet nodig weer eens blowen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |