Ik ben bang dat hij zijn voeten nooit meer kan bewegen als ik het zo hoor...quote:Op zondag 16 juni 2013 01:33 schreef BoefB2 het volgende:
Slachtoffer is zwaar gewond. Wordt vervoerd naar Erasmus MC. #Erasmusbrug voorlopig nog afgesloten voor alle verkeer
Nou ik heb eerder nog nooit zoiets meegemaakt en ik zit er echt mee. Vooral toen ik zag hoer doe man onder de tram geklapt aan het praten was met de veiligheidsdiensten. Was zeker niet leuk om te zien.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:30 schreef Infection het volgende:
Je zou natuurlijk om slachtofferhulp kunnen vragen als je er echt mee zit.
Ik raad je aan het niet te negeren, er wel over te praten, maar er niet in te zinken.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:34 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Nou ik heb eerder nog nooit zoiets meegemaakt en ik zit er echt mee. Vooral toen ik zag hoer doe man onder de tram geklapt aan het praten was met de veiligheidsdiensten. Was zeker niet leuk om te zien.
Daar wacht ik nu op, ik werd direct weggestuurd daar, maar ik moet echt weten hoe t met hem is afgelopen. Ik ga even zoeken of er al wat is verschenen op internet. Anders morgen wel denk ikquote:Op zondag 16 juni 2013 01:31 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe is het met het slachtoffer afgelopen?
Tjah... Ik zou toch maar rustig gaan slapen denk ik... Morgen maar even wat contact zoeken met dierbaren.quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:37 schreef hezdunnah het volgende:
Is er nog een hosselcopter gekomen om hem af te voeren?
Niet dat ik het weet, ik zag ook nergens een hijskraan oid om de tram te hijsen.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:37 schreef hezdunnah het volgende:
Is er nog een hosselcopter gekomen om hem af te voeren?
Link?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:33 schreef BoefB2 het volgende:
Slachtoffer is zwaar gewond. Wordt vervoerd naar Erasmus MC. #Erasmusbrug voorlopig nog afgesloten voor alle verkeer
Ja zal ik zeker doen.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:38 schreef dude232 het volgende:
Misschien heb je er niks aan maar een bekend van mij, was conducteur en heeft zoiets meegemaakt.
Hij is er boven opgekomen om er over te praten met zijn familie.
oo ligt ie er nu nog dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:39 schreef Nederturk het volgende:
[..]
[..]
Niet dat ik het weet, ik zag ook nergens een hijskraan oid om de tram te hijsen.
Volgens BoekB2 niet meer, maar het duurde in ieder geval wel lang tot ze de tram gingen hijsen. Zeker langer dan een uur. Lijkt me verschrikkelijk om bewust te zijn dat je zo lang onder een tram ligt met waarschijnlijk ernstig letsel.quote:
Wie zegt dat het zelfmoord is!quote:Op zondag 16 juni 2013 01:42 schreef Playin-g het volgende:
Sterkte.. Snap dat je je klote voelt!! Bah.. arrogante manier van zelfmoord.
Als ik de OP zo lees gaat het om een ongeluk en niet om een zelfmoord actie.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:42 schreef Playin-g het volgende:
Ik weet niet of het zelfmoord was, kan ook zijn dat hij heeft gedronken(zaterdag avond). Het beste is om te wachten tot morgen. Er zal dan vast wel meer bekend zijn over de situatie.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:42 schreef Playin-g het volgende:
Ik weet het ook niet precies. Ik hoorde een geknal en toen zag ik het, maar ik weet niet of die man bewust voor de tram sprong of dronken oid was.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:44 schreef Infection het volgende:
[..]
Als ik de OP zo lees gaat het om een ongeluk en niet om een zelfmoord actie.
We zullen het morgen wel in het nieuws lezen waarschijnlijk. Nu nog niks over te vinden in ieder geval.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:49 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet precies. Ik hoorde een geknal en toen zag ik het, maar ik weet niet of die man bewust voor de tram sprong of dronken oid was.
dat doe je doorgaans bij een trein, niet een tramquote:Op zondag 16 juni 2013 01:42 schreef Playin-g het volgende:
Beetje respect graag...quote:
http://www.rijnmond.nl/ni(...)-op-de-erasmusbrug-0quote:Een 25-jarige man uit Tsjechië is zaterdagavond overleden nadat hij op de Erasmusbrug in Rotterdam was aangereden door een tram.
Het tramspoor ligt midden op de brug. Wat de man daar deed is volgens de politie onduidelijk. Het ongeluk gebeurde rond middernacht. Hulpverleners konden de man niet meer redden.
De Erasmusbrug werd na de dodelijke aanrijding tijdelijk afgesloten voor het verkeer.
Tsja ik gok dronken en/of onder invloed van drugs.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:29 schreef NotGuilty het volgende:
Jammer dat die nieuwsberichten altijd zo kort zijn. Ts zei dat die man met hulpverleners aan het praten was terwijl hij nog onder de tram lag. Hoezo weten ze zogenaamd niks? Maargoed, tragisch. Vreemd ook, waarom zou je daar op de trambaan lopen, dat doet niemand + je ziet en hoort de trams daar echt van mijlenver aankomen.
Zo hoog is de brug niet. Het is niet zo dat er een "dode hoek" zit waardoor auto's of trams op een bepaald punt "uit het niks" opduiken. Waarschijnlijk was hij inderdaad dronken of onder invloed van drugs ofzo, of een of andere psychose.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:32 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Tsja ik gok dronken en/of onder invloed van drugs.
De tram rijdt daar wel een stuk omhoog dus als je in het midden bent kan je volgens mij een tram van de noordkant wat het geval was niet altijd zien aankomen.
Maar daarnaast heb je hier uiteraard niks te zoeken, er is niet voor niks een rand van een halve meter.
Ergo: De trambestuurder had de tram even in zijn achteruit moeten zetten.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:53 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Zo hoog is de brug niet. Het is niet zo dat er een "dode hoek" zit waardoor auto's of trams op een bepaald punt "uit het niks" opduiken. Waarschijnlijk was hij inderdaad dronken of onder invloed van drugs ofzo.
Ik neem aan dat dit een grapje is, maar ik snap hem nietquote:Op zondag 16 juni 2013 11:54 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ergo: De trambestuurder had de tram even in zijn achteruit moeten zetten.
Niet vanuit het niks maar een tram rijdt daar best hard, kijk hier maar eens:quote:Op zondag 16 juni 2013 11:53 schreef NotGuilty het volgende:
meter.
Zo hoog is de brug niet. Het is niet zo dat er een "dode hoek" zit waardoor auto's of trams op een bepaald punt "uit het niks" opduiken. Waarschijnlijk was hij inderdaad dronken of onder invloed van drugs ofzo, of een of andere psychose.
Overleden uiteraard. Ik las het vandaag, een 25 jarige man uit Tsjechië.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:31 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe is het met het slachtoffer afgelopen?
(zeker) nu de afloop bekend is, get some helpquote:Op zondag 16 juni 2013 01:27 schreef Nederturk het volgende:
Ik voel me gewoon kut..
Ik reed net op de erasmusbrug en zag het live gebeuren. Man steekt over en boem! Ik zag die man gewoon helemaal bekneld onder de tram liggen. Zijn bovenlichaam was helemaal in een geklapt. Het ergste is nog dat hij alles voelde en niet flauw viel. Vol met bloed. Je zag zijn hoofd onder de tram op de rails, vol met bloed. De tram bestuurder is helemaal naar de klote. Hij was aan het huilen en riep ''Ik doe dit al 35 jaar hoe kan dit gebeuren''. Ze probeerden hem te kalmeren, maar het lukte niet echt.
Klacht: Ik vind het heel erg voor het slachtoffer en de bestuurder en voel me nu gewoon naar de klote.
Inderdaad. Vergeleken met de rest van de steden in de Randstad is het Rotterdamse OV veruit de beste.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:05 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Inderdaad, het OV is lang niet zo slecht
Oostblok is ten oosten vh ijzeren gordijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:47 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Tsjechië is geen Oost-blok, maar Centraal Europa.
Het ijzeren gordijn dat al 24 jaar niet meer bestaat.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oostblok is ten oosten vh ijzeren gordijn.
Je kunt ook al 100 jaar niet meer voor Pampus liggen.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:02 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Het ijzeren gordijn dat al 24 jaar niet meer bestaat.
I know that feeling. Mijn vader moest bij brandweer basaal mensen opruimen die voor de trein sprongen en ik heb eens gezien hoe iemand hoofd geplet wordt door een vrachtwagen. Dat kan echt slopend zijn dus zoek hulp voor het in je netvlies brandt!quote:Op zondag 16 juni 2013 01:34 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Nou ik heb eerder nog nooit zoiets meegemaakt en ik zit er echt mee. Vooral toen ik zag hoer doe man onder de tram geklapt aan het praten was met de veiligheidsdiensten. Was zeker niet leuk om te zien.
quote:Op maandag 17 juni 2013 00:04 schreef GhpH het volgende:
[..]
gezien hoe iemand hoofd geplet wordt door een vrachtwagen.
Jezus.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:04 schreef GhpH het volgende:
[..]
I know that feeling. Mijn vader moest bij brandweer basaal mensen opruimen die voor de trein sprongen en ik heb eens gezien hoe iemand hoofd geplet wordt door een vrachtwagen. Dat kan echt slopend zijn dus zoek hulp voor het in je netvlies brandt!
Hopelijk klopt jouw gok. Dan heeft 'ie er zelf misschien ook weinig van gemerkt en heeft hij niet hoeven lijden.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:32 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Tsja ik gok dronken en/of onder invloed van drugs.
De tram rijdt daar wel een stuk omhoog dus als je in het midden bent kan je volgens mij een tram van de noordkant wat het geval was niet altijd zien aankomen.
Maar daarnaast heb je hier uiteraard niks te zoeken, er is niet voor niks een rand van een halve meter.
Tuurlijk welquote:Op maandag 17 juni 2013 00:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je kunt ook al 100 jaar niet meer voor Pampus liggen.
In het echt is het veel afschuwelijker maar je kunt eens kijken op sites zoals bestgore, dan zie je hoe en wat....quote:
Nee, ik vroeg meer wat er gebeurde. Werd die man bij een ongeluk op de snelweg zijn auto uitgeslingerd ofzo?quote:Op maandag 17 juni 2013 11:15 schreef GhpH het volgende:
[..]
In het echt is het veel afschuwelijker maar je kunt eens kijken op sites zoals bestgore, dan zie je hoe en wat....
Het gaat al wat beter. Het klinkt misschien raar, maar dat de man is overleden heeft mij goed gedaan. Ik denk dat ik er meer mee zou zitten als hij met een ernstig blijvend letsel verder moest(2 armen kwam oid). Enige waar ik nu nog wat last van heb is wanneer ik mensen zie oversteken waar het niet hoort. Zag gisteren bv een vrouw haar hond laten schijten op de trambaan(wtf?).quote:Op maandag 17 juni 2013 14:23 schreef thats_meh het volgende:
Hoe gaat het nu met je TS? Lijkt me verschrikkelijk om mee te maken.
Gelukkig voel je je wat beter.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:59 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Het gaat al wat beter. Het klinkt misschien raar, maar dat de man is overleden heeft mij goed gedaan. Ik denk dat ik er meer mee zou zitten als hij met een ernstig blijvend letsel verder moest(2 armen kwam oid). Enige waar ik nu nog wat last van heb is wanneer ik mensen zie oversteken waar het niet hoort. Zag gisteren bv een vrouw haar hond laten schijten op de trambaan(wtf?).
Moet je vooral doen, raak je lekker van afgestomptquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:40 schreef VMSDKR het volgende:
Oh ja, bouw een beetje een schild op met een daily dose of Liveleak ofzo.
Wat goed van pas zou komen in een dergelijke situatie.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:33 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Moet je vooral doen, raak je lekker van afgestompt
Of een mid-week Syrië.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:40 schreef VMSDKR het volgende:
Oh ja, bouw een beetje een schild op met een daily dose of Liveleak ofzo.
En dat vind jij gezond?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat goed van pas zou komen in een dergelijke situatie.
Ik zeg niet dat het gezond is, maar het is wel de realiteit. Maar blijf gerust in je Micky Mouse-wereldje.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:35 schreef junkiexp het volgende:
[..]
En dat vind jij gezond?
Daarnaast is IRL wel ff wat anders qua ervaring, BTDTGTT
Dus je moet maar op internet filmpjes gaan kijken hoe mensen worden doorgereden zodat je er in de echter wereld beter tegen kan als het zich voordoet?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het gezond is, maar het is wel de realiteit. Maar blijf gerust in je Micky Mouse-wereldje.
Ik heb ook zoiets meegemaakt, had een springer voor mijn tram terwijl ik 80km/u rij, helemaal aan gort maar na een paar moeilijke dagen ging het weer, wetende dat het een bewuste keuze is geweest. Ook heb ik eens een schaap doodgereden die uit een weiland ontsnapt was en daar ben ik bijna een week ziek van geweestquote:Op maandag 17 juni 2013 17:59 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Het gaat al wat beter. Het klinkt misschien raar, maar dat de man is overleden heeft mij goed gedaan. Ik denk dat ik er meer mee zou zitten als hij met een ernstig blijvend letsel verder moest(2 armen kwam oid). Enige waar ik nu nog wat last van heb is wanneer ik mensen zie oversteken waar het niet hoort. Zag gisteren bv een vrouw haar hond laten schijten op de trambaan(wtf?).
Ik zeg niet dat het moet. Ik zeg dat je er een dikkere huid van krijgt. Ik in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:38 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Dus je moet maar op internet filmpjes gaan kijken hoe mensen worden doorgereden zodat je er in de echter wereld beter tegen kan als het zich voordoet?
Is dat wat je wilt zeggen?
Ja hoorquote:
#yolo #swag #420quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja hoorje ziet een ongeval gebeuren en het eerste wat je doet is je mobieltje uithalen om pics te nemen en te filmen
Wtf dude.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:09 schreef newguy3000 het volgende:
Het was voor jou erg dat hij bloedde, je vondt het zielig dat hij daar kapot ging omdat je niet van mensen houdt die kapot gaan. Jij vondt het erg voor jezelf en niet voor hem. Zo gaat dat
Watquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:09 schreef newguy3000 het volgende:
Het was voor jou erg dat hij bloedde, je vondt het zielig dat hij daar kapot ging omdat je niet van mensen houdt die kapot gaan. Jij vondt het erg voor jezelf en niet voor hem. Zo gaat dat
Klinkt shockerend, maar ware woorden hier. Mensen zijn altijd (indirect) egoistisch. Word je niet vrolijk van als je daar verder over nadenkt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:09 schreef newguy3000 het volgende:
Dit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:09 schreef newguy3000 het volgende:
Ik zou voor een audi springen, weer eentje minder op de weg.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:39 schreef amenth het volgende:
gwn denke zo is de wereld je weet zelf ik ben niet bang voor de dood want het is de wil van een hogere macht je weet zelf zo is het ook met de andere
Nee zeker niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:09 schreef newguy3000 het volgende:
Goede jongen (serieus).quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:14 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Nee zeker niet.
Het eerste wat in me opkwam was hoe hij zich zou moeten voelen. Hij was zeker een uur onder de tram. Ik beeldde mezelf in hoe ik me zou voelen als ik daar een uur onder de tram lag, kapot gaan van de pijn en allemaal mensen om me heen die maar wat babbelen en kijken naar mij. De tweede waar ik aan dacht was een blijvend letsel. Ik hoopte voor die man dat hij geen blijvend letsel zou overhouden en met beperkte schade door zou gaan met zijn leven. Dit wilde ik niet voor mezelf, maar voor die man. De derde waar ik aan dacht was hoe mijn familie zou reageren als ik onder die tram zou liggen en realiseerde ik me dat zijn familie waarschijnlijk kapot gaat van de pijn.
Als ik aan mezelf zou denken, zou ik hopen dat hij dood zou gaan, want dat zou voor mij het makkelijkste zijn om te verwerken, maar niet iedereen is zo egoistisch als jij denkt.
Maar ik begrijp wel wat je bedoeld.
Toen ik op de middelbare school zat kregen we tijdens natuurkunde een filmpje te zien van een man die geelectrocuteerd werd en stierf. Iedereen in de klas begon opeens spontaan te lachen en ik dacht echt van wtf gebeurt hier. Ik zag niet in wat er zo grappig is. Als je op powned of zelfs op FOK! naar nieuwsberichten kijkt wat gaat over mensen die doodgaan oid, zie je mensen flauwe grappen maken daarover. Ik kan zulke dingen niet waarderen ongeacht locatie of religie van diegene. Of het nou een jood hindoe christen moslim of atheist is en in China Kenia VS of Frankrijk gebeurt, maakt mij totaal niet uit. Ik blijf het kut vinden en respecteer diegene. Autochtone Nederlanders zijn over het algemeen heel nuchter, te nuchter voor mij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |