Klinkt als een onnavolgbare film van Wolfgang Petersenquote:
Ja zoiets ... Was al veel eerder begonnen btw... Maar iets meer multi-culti En 10 jarige was lag al te slapen terwijl dr pijama vriendinnetjes nog volop wakker waren en scary dingen deden in donkere badkamer en zo ... Maar dat was toen we weggingen (als bezoekers zonder kids daar) Maar was wel weer gezelligquote:Op zondag 16 juni 2013 01:18 schreef tonja het volgende:
Hoe was het kinderfeestje sjoef?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi nummer met de vele bewoordingen van .... de titel ...quote:
Zowee, jij bent of stomdronken of helemaal van het padje als je tegen jezelf gaat lopen lullenquote:
Ging meer om tegen mn reactie te praten (extra reactie, bij deze dan) ,,, Naar Sasquote:Op zondag 16 juni 2013 02:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zowee, jij bent of stomdronken of helemaal van het padje als je tegen jezelf gaat lopen lullen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ging meer om tegen mn reactie te praten (extra reactie, bij deze dan) ,,, Naar SasTuurlijk johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slaap lekker
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
Kan het ook op dinsdag? Dan ga ik toch al naar het ziekenhuisquote:Op zondag 16 juni 2013 12:45 schreef sacha het volgende:
Oh wacht! Ik ben toch op weg naar het Amsterdamse, ik kom je wel even in elkaar slaan
Nee, dan heb ik een date met de burgemeesterquote:Op zondag 16 juni 2013 12:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan het ook op dinsdag? Dan ga ik toch al naar het ziekenhuis
Jammer dan, maar die date is natuurlijk belangrijkerquote:Op zondag 16 juni 2013 13:03 schreef sacha het volgende:
[..]
Nee, dan heb ik een date met de burgemeester
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Was er iets niet goed met je bloed?quote:Op zondag 16 juni 2013 12:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou heb ik ook wel eens gezellige etentjes, maar mijn tafelpartners zijn meestal mensen.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:26 schreef Deisyy het volgende:
ik had vrijdagavond een gezellig etentje gehad met een paar gezellige glazen wijn
Gisteren nog en afgelopen donderdag en maandag... Pff drukke week was het eigenlijk wel ... Zoveel mensen .....quote:Op zondag 16 juni 2013 14:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou heb ik ook wel eens gezellige etentjes, maar mijn tafelpartners zijn meestal mensen.
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou heb ik ook wel eens gezellige etentjes, maar mijn tafelpartners zijn meestal mensen.
Ik moest googelen, want ik had nog nooit van drijvende zwembaden gehoord.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Bij mijn etentje had ik maar liefst 35 tafelpartners![]()
Het was een onverwacht etentje op uitnodiging van mijn werkgever omdat er een mooi project was afgerond, de bouw van een drijvend zwembad om precies te zijn.
Oh ik dacht dat het ter ere an wat anders was, maar dat was gisteren natuurlijkquote:Op zondag 16 juni 2013 15:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Bij mijn etentje had ik maar liefst 35 tafelpartners![]()
Het was een onverwacht etentje op uitnodiging van mijn werkgever omdat er een mooi project was afgerond, de bouw van een drijvend zwembad om precies te zijn.
Gevonden?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik moest googelen, want ik had nog nooit van drijvende zwembaden gehoord.
Dat was gisteren, dus toen ben ik weer uit eten geweest, maar dat was maarmrt zijn tweeën natuurlijkquote:Op zondag 16 juni 2013 15:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het ter ere an wat anders was, maar dat was gisteren natuurlijk
En over 2 jaar met de hele familie ?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was gisteren, dus toen ben ik weer uit eten geweest, maar dat was maarmrt zijn tweeën natuurlijk
Wie weet, hoewel ik er ook veel voor voel om met zijn tweeën naar een tropisch oord te gaan.quote:
Ik zou idd voor dat laatste kiezenquote:Op zondag 16 juni 2013 15:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie weet, hoewel ik er ook veel voor voel om met zijn tweeën naar een tropisch oord te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
24 x 12 meter is niet echt klein en dan ook nog eens inclusief tsunami's en een helikopter, groots dusquote:Op maandag 17 juni 2013 14:13 schreef drakin het volgende:
Ik had trouwens verwacht dat het een opblaaszwembad zou zijn dat drijvende zwembad. Maar google liet me hele andere en best grote zwembaden zien.
Als ze dat hadden gewild hadden we het wel een meter langer gemaaktquote:Op maandag 17 juni 2013 19:19 schreef chufi het volgende:
Net geen 25 meter bad, jammer ... Hadden ze er wedstrijden in kunnen zwemmen
U vraagt wij maken hetquote:Op maandag 17 juni 2013 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze dat hadden gewild hadden we het wel een meter langer gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |