Klinkt als een onnavolgbare film van Wolfgang Petersenquote:
Ja zoiets ... Was al veel eerder begonnen btw... Maar iets meer multi-culti En 10 jarige was lag al te slapen terwijl dr pijama vriendinnetjes nog volop wakker waren en scary dingen deden in donkere badkamer en zo ... Maar dat was toen we weggingen (als bezoekers zonder kids daar) Maar was wel weer gezelligquote:Op zondag 16 juni 2013 01:18 schreef tonja het volgende:
Hoe was het kinderfeestje sjoef?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi nummer met de vele bewoordingen van .... de titel ...quote:
Zowee, jij bent of stomdronken of helemaal van het padje als je tegen jezelf gaat lopen lullenquote:
Ging meer om tegen mn reactie te praten (extra reactie, bij deze dan) ,,, Naar Sasquote:Op zondag 16 juni 2013 02:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zowee, jij bent of stomdronken of helemaal van het padje als je tegen jezelf gaat lopen lullen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ging meer om tegen mn reactie te praten (extra reactie, bij deze dan) ,,, Naar SasTuurlijk johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slaap lekker
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
Kan het ook op dinsdag? Dan ga ik toch al naar het ziekenhuisquote:Op zondag 16 juni 2013 12:45 schreef sacha het volgende:
Oh wacht! Ik ben toch op weg naar het Amsterdamse, ik kom je wel even in elkaar slaan
Nee, dan heb ik een date met de burgemeesterquote:Op zondag 16 juni 2013 12:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan het ook op dinsdag? Dan ga ik toch al naar het ziekenhuis
Jammer dan, maar die date is natuurlijk belangrijkerquote:Op zondag 16 juni 2013 13:03 schreef sacha het volgende:
[..]
Nee, dan heb ik een date met de burgemeester
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Was er iets niet goed met je bloed?quote:Op zondag 16 juni 2013 12:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |