Henna.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:18 schreef Postbus100 het volgende:
Wat hebben zij op de bovenkant van hun handen?
Maar hij heeft het ook. Is dat ook gebruikelijk?quote:Op woensdag 11 december 2013 16:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Henna.
Ze liepen in burka daar en alle vrouwen hebben dat. Dus om niet op te vallen.
Ik dacht in het begin te horen dat hij ook een burka droeg, puur omdat je dan veel makkelijker vervoerd kunt worden.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:19 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Maar hij heeft het ook. Is dat ook gebruikelijk?
Dat heb ik even gemist.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:19 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Maar hij heeft het ook. Is dat ook gebruikelijk?
oh ja, ik kijk pas sinds twee minuten, vandaar.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht in het begin te horen dat hij ook een burka droeg, puur omdat je dan veel makkelijker vervoerd kunt worden.
Zij, ze zit er wel heel vrolijk en bazig bij. Beetje apart op zo'n moment.quote:
Ze geniet er echt van.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:22 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Zij, ze zit er wel heel vrolijk en bazig bij. Beetje apart op zo'n moment.
Wat een onzin zeg. Die is intens opgelucht na maanden van afschuwelijke ontberingen en snapt er allemaal geen hol van. En dan lekker vanachter je pc gaan zeikenquote:Op woensdag 11 december 2013 16:22 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Zij, ze zit er wel heel vrolijk en bazig bij. Beetje apart op zo'n moment.
Juistquote:Op woensdag 11 december 2013 16:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
In het filmpje doen ze net of ze elk moment kunnen worden omgelegd, nu zegt een bewaker zelfs sorry als hij de deur dicht doet.
Stockholm syndroom heet dat. Gegijzelden krijgen sympathie voor hun gijzelnemers en zien alles door een rooskleurige bril. Wil niet zeggen dat ze ongetwijfeld meer dan eens met de dood bedreigd zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
In het filmpje doen ze net of ze elk moment kunnen worden omgelegd, nu zegt een bewaker zelfs sorry als hij de deur dicht doet.
Bewaker zei sorry.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stockholm syndroom heet dat. Gegijzelden krijgen sympathie voor hun gijzelnemers en zien alles door een rooskleurige bril. Wil niet zeggen dat ze ongetwijfeld meer dan eens met de dood bedreigd zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |