Bronquote:Een Nederlands echtpaar wordt al een week in Jemen vermist. De politie in de hoofdstad Sanaa heeft zaterdag laten weten dat het paar waarschijnlijk is ontvoerd.
-knip-
Ze is erg hè?quote:Op woensdag 11 december 2013 16:38 schreef Postbus100 het volgende:
Het is wel duidelijk wie de burka broek aan heeft
Elke keer: beantwoord jij 'm offeh.. zal ik hem beantwoorden. nee, doe jij maar! En vervolgens, hij heeft nog maar vijf woorden gezegd, en ze neemt het gesprek alweer over.quote:
Steenkool Engels, vervelende stem, te dominant en alles wat er mis is met de Neerlandsche vrouw.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:41 schreef Tchock het volgende:
Ik vind haar echt prima. Gevoel voor humor, realistisch en een beetje ad rem. Bovendien net iets meegemaakt wat erger is dan wat 99% van de mensen meegemaakt heeft maar de FOK!kers hier maar lekker zeuren
En de broek.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:42 schreef Abed het volgende:
[..]
Steenkool Engels, vervelende stem, te dominant en alles wat er mis is met de Neerlandsche vrouw.
Kop had eraf gemogen.
Om even mijn eigen stukje van vanmorgen te quoten, ik wil nog niet zeggen "ik zei het toch", maar het ligt op het puntje van mn tong.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:28 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Bij mij is het meer het gedeelte "trust me", misschien dat ik als enige zo denk maar als iemand "geloof mij" tegen mij zegt dan geloof ik diegene al niet meer.
[..]
Ik vind het gewoon erg naïef, eerst de waarschuwingen naast zich neerleggen dat iedereen Jemen moet verlaten, vervolgens worden zij ontvoerd (wat mij het ergste lijkt wat je ooit kan overkomen), en na de ontvoering alsnog willen zeggen dat je in Jemen wil blijven.
Dan heb je denk ik ook wel te maken met het Stockholm-syndroom.
Echt hè.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:40 schreef waht het volgende:
Die man vond het niet zo erg tijdens de ontvoering, eindelijk vrijheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |