abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134154151
quote:
Een Nederlands echtpaar wordt al een week in Jemen vermist. De politie in de hoofdstad Sanaa heeft zaterdag laten weten dat het paar waarschijnlijk is ontvoerd.
-knip-
Bron

Inmiddels bevrijd en op dit moment een persconferentie op nos.nl
Somebody that I used to know
pi_134154297
Het is wel duidelijk wie de burka broek aan heeft :D
pi_134154326
Dat wijf is wel heul irritant zeg.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_134154374
quote:
2s.gif Op woensdag 11 december 2013 16:38 schreef Postbus100 het volgende:
Het is wel duidelijk wie de burka broek aan heeft :D
Ze is erg hè?
pi_134154391
Die man vond het niet zo erg tijdens de ontvoering, eindelijk vrijheid.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_134154408
Ik vind haar echt prima. Gevoel voor humor, realistisch en een beetje ad rem. Bovendien net iets meegemaakt wat erger is dan wat 99% van de mensen meegemaakt heeft maar de FOK!kers hier maar lekker zeuren _O-
pi_134154413
Ze kan hem / zijn inbreng nog net tolereren.
pi_134154417
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 16:40 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Ze is erg hè?
Elke keer: beantwoord jij 'm offeh.. zal ik hem beantwoorden. nee, doe jij maar! En vervolgens, hij heeft nog maar vijf woorden gezegd, en ze neemt het gesprek alweer over. _O-

Verder geen waardeoordeel, het valt gewoon op. Als hij daar gelukkig mee is, be my guest.
pi_134154419
Lekker boek pushen.
pi_134154432
"Nog meer foto's?"..
pi_134154437
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 16:41 schreef DrMabuse het volgende:
Lekker boek pushen.
De journalist bracht het op _O- Christus wat ben jij zuur :D
pi_134154442
VRESELIJK WIJF
pi_134154446
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 16:41 schreef Tchock het volgende:
Ik vind haar echt prima. Gevoel voor humor, realistisch en een beetje ad rem. Bovendien net iets meegemaakt wat erger is dan wat 99% van de mensen meegemaakt heeft maar de FOK!kers hier maar lekker zeuren _O-
Steenkool Engels, vervelende stem, te dominant en alles wat er mis is met de Neerlandsche vrouw.
Kop had eraf gemogen.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_134154460
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 16:42 schreef Abed het volgende:

[..]

Steenkool Engels, vervelende stem, te dominant en alles wat er mis is met de Neerlandsche vrouw.
Kop had eraf gemogen.
En de broek.
pi_134154470
Ze zijn volgens mij behoorlijk naief, en nu ook volkomen nuchter over wat er is gebeurd. Zij lijkt er wel van te houden om de persconferentie naar haar hand te zetten. Hij was ook weer vaag over wat hij daar precies aan het doen was, qua baan. Het eerste wat zij nu gaat doen is kijken of hun hondje kan overkomen naar Nederland?

Weet niet of dit al naar voren gekomen is in het eerste deel maar heeft er iemand al gedacht aan een Nederlandse versie van de Yes Men of Alessio Rastani - maw, hebben zij echt vastgezeten daar?

Of ben ik nu te paranoïde? :P
pi_134154521
VERNEUKT IN JEMEN De musical.

Volgend jaar kerst in de theaters.
pi_134154682
We kunnen in ieder geval concluderen dat ze alles kregen waar ze om vroegen , goed zijn behandeld en niet hebben geleden.

En dat het ergste moment , volgens hem, de deur was die dicht moest op zijn verjaardag.

(En dat zij graag de broek aan heeft.)
pi_134155867
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 11:28 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Bij mij is het meer het gedeelte "trust me", misschien dat ik als enige zo denk maar als iemand "geloof mij" tegen mij zegt dan geloof ik diegene al niet meer. oO<

[..]

Ik vind het gewoon erg naïef, eerst de waarschuwingen naast zich neerleggen dat iedereen Jemen moet verlaten, vervolgens worden zij ontvoerd (wat mij het ergste lijkt wat je ooit kan overkomen), en na de ontvoering alsnog willen zeggen dat je in Jemen wil blijven.
Dan heb je denk ik ook wel te maken met het Stockholm-syndroom.
Om even mijn eigen stukje van vanmorgen te quoten, ik wil nog niet zeggen "ik zei het toch", maar het ligt op het puntje van mn tong.
Verder vind ik haar maar een beetje dominerend overkomen en heb ik medelijden met hem...
pi_134156701
Kun je die persconferentie nog ergens terugzien?
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  Admin woensdag 11 december 2013 @ 18:00:09 #20
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_134157028
quote:
15s.gif Op woensdag 11 december 2013 16:40 schreef waht het volgende:
Die man vond het niet zo erg tijdens de ontvoering, eindelijk vrijheid.
Echt hè.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_134157350
Aww dat gejank op die video was slechts een toneelstukje ? ;(

:P
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_134159813
Ze hebben geluk gehad dat al-Qaeda hen niet had ontvoerd. Anders waren hun koppen er geheid afgegaan, waarschijnlijk nadat bekend werd dat Nederland troepen naar Mali wil sturen.

Hoe dan ook, mooi dat ze vrij zijn. Mochten ze nog een keer naar Jemen gaan en ontvoerd worden, dan geen aandacht/tijd meer aan schenken, let God sort them out, ofzo.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')