quote:Op maandag 17 juni 2013 01:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heel mooi weer ja, mooie heldere nacht.
Ik praat vrolijk met je mee om de aandacht van de complimenten af te leiden, al is het echt een mooie heldere nacht. Op zulke momenten zou ik wel dicht bij het strand willen wonen.quote:
Daarin heb je helemaal gelijk, maar ik heb eigenlijk geen idee waarom het me nog zo'n rotgevoel geeft. Dit heb ik met nog veel meer zaken, ik kan me dagenlang rot voelen om een opmerking die misschien niet eens zo rot bedoeld is. Ik heb verteld wat het met me deed maar eigenlijk werd de narigheid daar alleen maar erger van doordat ik van alles ging zitten invullen (hij zal nu wel denken, dat soort onzinnige geneuzel). Ergens weet ik wel dat dit te idioot voor woorden is, maar daarmee is het gevoel niet wegquote:Op maandag 17 juni 2013 01:34 schreef Gray het volgende:
[..]
Blijven vastklampen of doorgaan is dan de keuze. Doorgaan kan je doen door het alsnog uit te spreken, of door het achter je te laten en door te gaan. Spreek het uit als: "ik voel me...", in plaats van "jij...". Dan kan hij je accepteren en zich verontschuldigen, of hij kan het naast zich leggen en jouw onvrede niet sussen. En dan komt het wederom op jou aan of je blijft vastklampen of doorgaan.
Doorgaan lijkt me fijner dan je vastklampen aan de pijn die je nu meedraagt.
quote:Op maandag 17 juni 2013 01:49 schreef FAUSTI het volgende:
Geen kogels meer maar liefdespijlen![]()
Dat moest er echt even uit
Ik zag het, de meeste mensen gaan ook op die manier mee in gesprekken. Behalve collega's dan, die blijven doordrammen. Soms is het niet zo handig om in de hulpverlening te werkenquote:Op maandag 17 juni 2013 01:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik praat vrolijk met je mee om de aandacht van de complimenten af te leiden, al is het echt een mooie heldere nacht. Op zulke momenten zou ik wel dicht bij het strand willen wonen.
Dat soort impulsiviteit moedig ik alleen maar aan.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zag het, de meeste mensen gaan ook op die manier mee in gesprekken. Behalve collega's dan, die blijven doordrammen. Soms is het niet zo handig om in de hulpverlening te werken![]()
En ja, ik ook. Al zou ik het in een goede bui en met goed gezelschap maar zo in m'n kop kunnen krijgen om twee uur te rijden naar het strand. Impulsiviteit
En maling hebben aan het feit dat het inmiddels na 2u isquote:Op maandag 17 juni 2013 01:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat soort impulsiviteit moedig ik alleen maar aan.
Zijn de dingen die het leven leuk maken.
En dan een wandeling maken over het strand en genieten van de zee.
Dat zijn wel leuke dingen om te doen ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 02:11 schreef minthy het volgende:
[..]
En maling hebben aan het feit dat het inmiddels na 2u is![]()
Doe ik overigens wel vaker. In de avond een vriendin of familie bellen om te vragen of ze de volgende dag zin heeft in een roadtrip en maar zien waar je uitkomt. Zuid-Duitsland, Luxemburg, België, maakt niet uit. Ondertussen heerlijk kletsend over van alles, geniaal.
Was nu wat aan het schrijven, beter doe ik het niet. Maar daar wil ik echt vanaf. Zijn gedachtes welke niemand kan goedkeuren spreek er dan ook niet over. Zie mij in staat om dingen te doen en zou er mijn eigen leven voor doden. Omdat dus te voorkomen, waar ik mijzelf voor in staat acht. Dat is en blijft mijn grootste angst.quote:
Nou ja, als het nu al 2u is en je moet nog 2u rijden naar de kustquote:Op maandag 17 juni 2013 02:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zijn wel leuke dingen om te doen ja.
En wat maakt het uit dat het al zo laat is.
Dan ben je nog op tijd om de zon op te zien komenquote:Op maandag 17 juni 2013 02:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou ja, als het nu al 2u is en je moet nog 2u rijden naar de kust
Tot op zekere hoogte begrijp ik je juist goed, jong! Alleen is het hier gelukkig niet zo heftig. Je hebt, net als veel mensen hier (incluis mezelf) veel woede en frustratie in je en je bent net zo goed als de rest zoekende naar een uitlaat daarvoor. Nou ja, bij de meeste mensen zal het een ventiel zijn, maar jou gun ik iets groters, dan ben je het eerder kwijtquote:Op maandag 17 juni 2013 02:18 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Was nu wat aan het schrijven, beter doe ik het niet. Maar daar wil ik echt vanaf. Zijn gedachtes welke niemand kan goedkeuren spreek er dan ook niet over. Zie mij in staat om dingen te doen en zou er mijn eigen leven voor doden. Omdat dus te voorkomen, waar ik mijzelf voor in staat acht. Dat is en blijft mijn grootste angst.
En dan dit, ga er geen geloof in betrekken. Maar het zegt wat, ben blind door mijn woede om wat er is gebeurd. Toch dit is een teken, waar ik iets mee moet doen. Wil gewoon horen, vind je aardig. Hoorde dat nooit na Konstant zijn dood meen ik. En geloof mij waar meer dan 10 jaar haat woede wraak verdriet samen in jou zitten dat je echt een kronkel in je hoofd krijgt. Dat is wat er hand is met mij, Konstant zijn liefde voor mij werd met een kogel beantwoord.
Zo nu is dat duidelijk hoop ik, en begrijpt men mij nu na dit duistere stuk schrijven mij en stuk beter hoop ik. Nou heb ik woorden gehoord welke ik zo graag wilde horen en gaan mijn ogen een stukje open en kan ook eens de wereld anders aanschouwen al was het maar voor 1 minuut. Iets wat niemand lijkt te begrijpen.
Snel rijden dan, over een half uur wordt het hier in het oosten al lichtquote:Op maandag 17 juni 2013 02:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan ben je nog op tijd om de zon op te zien komen
Het wordt hier haast niet donker zelfs, de eerste merel begint al te fluiten rond een uur of 3quote:Op maandag 17 juni 2013 02:29 schreef Royco1 het volgende:
Zo vroeg al licht?
Dan red je het niet meer om nog naar het strand te rijden.
Helaas
Ja die fluiten hier ook vroeg.quote:Op maandag 17 juni 2013 02:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Het wordt hier haast niet donker zelfs, de eerste merel begint al te fluiten rond een uur of 3
Dat kan ik dus niet, even jij maakt weer andere dingen mee. En wil niet dat je denkt dat jou (hoe zeg ik dit goed) problemen minder zijn. Ze zijn anders van aard, misschien iets meer begrijpelijker dat weer wel.quote:Op maandag 17 juni 2013 02:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte begrijp ik je juist goed, jong! Alleen is het hier gelukkig niet zo heftig. Je hebt, net als veel mensen hier (incluis mezelf) veel woede en frustratie in je en je bent net zo goed als de rest zoekende naar een uitlaat daarvoor. Nou ja, bij de meeste mensen zal het een ventiel zijn, maar jou gun ik iets groters, dan ben je het eerder kwijt![]()
Qua heftigheid van je problemen, daar kan ik niet over meepraten. Dat je heftige zooi hebt meegemaakt is wel duidelijk.
Probeer er zo open en positief naar te blijven kijken, gun dat jezelf. Je bent het oprecht waard!
Kutkrengen...quote:Op maandag 17 juni 2013 02:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die fluiten hier ook vroeg.
Klinkt altijd wel vrolijk
Haha.quote:Op maandag 17 juni 2013 02:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Kutkrengen...![]()
Rond een uur of 9 vind ik ze prachtig en in de avond ook. Maar niet middenin de nacht
In dat laatste stuk bedoelde ik de jongen waar je het over had. Dat je daar open en eerlijk (ook naar jezelf) induiktquote:Op maandag 17 juni 2013 02:39 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Dat kan ik dus niet, even jij maakt weer andere dingen mee. En wil niet dat je denkt dat jou (hoe zeg ik dit goed) problemen minder zijn. Ze zijn anders van aard, misschien iets meer begrijpelijker dat weer wel.
Als het om m'n nachtrust gaat, zeker!quote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 17 juni 2013 02:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Als het om m'n nachtrust gaat, zeker!![]()
Ik ga maar eens slapen. Als ik moe ben/slaappil heb ingenomen worden de verhalen langer en onsamenhangend![]()
Slaap lekker liefjens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |