Niets gedurfds op La Pegatina, Phoenix, C2C en Alt-J na ook. Echt een hele gezapige zooi die lineupquote:Op zondag 16 juni 2013 00:55 schreef Atmosphere72 het volgende:
Teveel softe meuk dit jaar op Pinkpop weer. De enige band waarvoor ik het überhaupt ging kijken was Queens of the Stone Age. Ook miste ik the Foo Fighters, Kings of Leon maarja...
Wat is wat?quote:
Masters of Reality geloof ikquote:
Geen idee wat er nu op is, ik luister niet meerquote:
La Pegatina en Alt-J zijn ook niet echt gedurfd na LL vorig jaar.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niets gedurfds op La Pegatina, Phoenix, C2C en Alt-J na ook. Echt een hele gezapige zooi die lineup
We moeten vooruit kijkenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:59 schreef ChatGirl het volgende:
Over 10 minuten terugblik op Pinkpop 2012 bij Cultura
Die zijn tofquote:
Dikke taffesherrie, en dan ook nog twee nummers, zeker omdat Corton het tof vindt.quote:
Omdat het 3voor12-verantwoord is.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:05 schreef alors het volgende:
[..]
Dikke taffesherrie, en dan ook nog twee nummers, zeker omdat Corton het tof vindt.
Beter takkeherrie, dan zoiets zoetsappigsquote:Op zondag 16 juni 2013 01:05 schreef alors het volgende:
[..]
Dikke taffesherrie, en dan ook nog twee nummers, zeker omdat Corton het tof vindt.
Kyussquote:Op zondag 16 juni 2013 01:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat het 3voor12-verantwoord is.
Maar het is ook gewoon een goeie band. Al is er veel betere stoner. KyussUlver
(hoewel dat alweer verder gaat.)
Razorlightquote:Op zondag 16 juni 2013 01:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ohja deze gast van Snow Patrol, wat een ellende.
Razorlight, las ik netquote:Op zondag 16 juni 2013 01:09 schreef alors het volgende:
[..]
Sky Valley staat hier nog graag op. Garcia is een held.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:08 schreef Atmosphere72 het volgende:
[..]
KyussJammer dat ze niet meer bestaan helaas...
Ohja ik dacht al, volgens mij is dat het niet, maar ik kon me ook niet bedenken wat het dan wel was..quote:
samen Tom Smith heel gaafquote:Op zondag 16 juni 2013 01:09 schreef alors het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |