Ik ben nooit op LL geweest als bezoekerquote:Op zondag 16 juni 2013 00:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je alleen op tv kijkt lijken ze nog wel wat op elkaar denk ik. Als bezoeker is het totaal onvergelijkbaar.
geen idee, Lowlands zie ik nooit op TVquote:Op zondag 16 juni 2013 00:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je alleen op tv kijkt lijken ze nog wel wat op elkaar denk ik. Als bezoeker is het totaal onvergelijkbaar.
Ik scroll even zijn twitter door maar wat een droeftoeter, hoe kan zulks terecht komen bij de NRC? Ohja Peter Vandermeerschquote:Op zondag 16 juni 2013 00:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lol en verder tweeten over die games die gast
Zelfde hier hoor. Alleen sommige bands ontwikkel ik wel eens niets tegenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:44 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig bands waar ik iets tegen heb, maar des te meer waar ik niets mee heb
Mooie is dat hij Pinkpop niet meer serieus neemt maar er vervolgens wel 5679 keer over gaat Tweetenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:45 schreef tochweerhenk het volgende:
Godverdomme wat moet dat dat een zielig wereldje zijn zeg, eng gezelschap.
Ik ook nietquote:Op zondag 16 juni 2013 00:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen idee, Lowlands zie ik nooit op TV
Ik heb ook wel eens wat geschreven voor 3voor12 via een vriendin van me, is op zich best leuk om te doen. Alleen ik zou absoluut ongeschikt en veel te subjectief hiervoor zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:45 schreef tochweerhenk het volgende:
Godverdomme wat moet dat dat een zielig wereldje zijn zeg, eng gezelschap.
Lekkerquote:
Ik snap het wel, maar idd, kwaliteit kun je het niet noemenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:52 schreef rubbereend het volgende:
tja niet mijn ding maar overal waar ze komen is het wel een feest schijnt
KoL is ook softe meuk, imhoquote:Op zondag 16 juni 2013 00:55 schreef Atmosphere72 het volgende:
Teveel softe meuk dit jaar op Pinkpop weer. De enige band waarvoor ik het überhaupt ging kijken was Queens of the Stone Age. Ook miste ik the Foo Fighters, Kings of Leon maarja...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |