SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Okay nieuwe meet. Wij zijn aan het napraten en 6 juli is tof. Aangezien iedereen altijd plannen heeft voor triljoen jaar van te voren.
Plan; 6 juli in Arnhem.
15.00 verzamelen
16.00 bowlen/lasergamen.
18.00 hapje eten
20.00 stappen
Uiteraard mag iedereen zelf weten wanneer ze komen cq willen.
Wie komen er:
Tamashii
Bobbyknuffelfokbeer
Onder voorbehoud:
Dqod
Vinniiee
Remlof
Vansschoen
Royco
Kusjes.quote:En dan 20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
Koenquote:
Ach ik ben er nog wel zo nu en dan hoorquote:
en ik hier nog zelden om onduidelijke redenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach ik ben er nog wel zo nu en dan hoor. Maar in de andere SC eigenlijk amper meer. Toch eens veranderen
.
Keuzes, keuzesquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en ik hier nog zelden om onduidelijke reden
Haha, daarom niet teveel SC tegelijkquote:
klopt, da's idd scaryquote:Op zondag 16 juni 2013 00:28 schreef DaMook het volgende:
Owja, wilde ik ook nog melden, ik zag vanmiddag 100m voor me een ongeluk gebeuren op de snelweg. Dan schrik je wel als je 150km/h rijd
. Gelukkig reageerde verder iedereen voor en achter me goed en hebben beide auto's alleen een kapotte bumper (wat ik kon zien, stukjes tikte wel nog op mijn dak).
Minder fijnquote:Op zondag 16 juni 2013 00:28 schreef DaMook het volgende:
Owja, wilde ik ook nog melden, ik zag vanmiddag 100m voor me een ongeluk gebeuren op de snelweg. Dan schrik je wel als je 150km/h rijd
. Gelukkig reageerde verder iedereen voor en achter me goed en hebben beide auto's alleen een kapotte bumper (wat ik kon zien, stukjes tikte wel nog op mijn dak).
Zo heb ik ook ooit een vrachtwagen op de andere (tegengestelde) rijbaan in duitsland om zien slaan, daar schrok ik ook van, maar andere rijbaan dus hadden wij geen last van. Dit was vlak voor mequote:
Dat lijkt me pijnlijk, hoever schuif je dan wel niet doorquote:Op zondag 16 juni 2013 00:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Minder fijn![]()
Ik weet alleen hoe het is om onderuit te gaan met 100~120
Viel reuze mee, alleen een gekneusde pols. Komt ook omdat ik bovenop mijn motor lag, als ik was gaan rollen had ik zeker wat gebroken gehad en helemaal als ik tegen de vangrail was aangekomen.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat lijkt me pijnlijk, hoever schuif je dan wel niet door.
vriend van een collega remde verkeerd, viel, en schoof precies tussen de wielen van een volvoquote:Op zondag 16 juni 2013 00:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Viel reuze mee, alleen een gekneusde pols. Komt ook omdat ik bovenop mijn motor lag, als ik was gaan rollen had ik zeker wat gebroken gehad en helemaal als ik tegen de vangrail was aangekomen.
Eh, 50 meter zeker, als het het dubbele was zou het me niks verbazen.
Grootste angst was om gelanceerd te worden van mijn motor de andere rijstrook op, waar een hele zooi vrachtwagens rijden normaal
Zo'n vrachtwagen om zien gaan zou ik ook wel van schrikken denk ik
Heeft ie het overleefd?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vriend van een collega remde verkeerd, viel, en schoof precies tussen de wielen van een volvo
hij stond op, klopte z'n kleren af, ogen begonnen te draaien, viel neer....quote:
Flinke schuiver en best geluk dus.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Viel reuze mee, alleen een gekneusde pols. Komt ook omdat ik bovenop mijn motor lag, als ik was gaan rollen had ik zeker wat gebroken gehad en helemaal als ik tegen de vangrail was aangekomen.
Eh, 50 meter zeker, als het het dubbele was zou het me niks verbazen.
Grootste angst was om gelanceerd te worden van mijn motor de andere rijstrook op, waar een hele zooi vrachtwagens rijden normaal
Zo'n vrachtwagen om zien gaan zou ik ook wel van schrikken denk ik
Autsj.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij stond op, klopte z'n kleren af, ogen begonnen te draaien, viel neer....
interne bloedingen, dood......
Meh, that sucksquote:Op zondag 16 juni 2013 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij stond op, klopte z'n kleren af, ogen begonnen te draaien, viel neer....
interne bloedingen, dood......
Je was in ieder geval wel zo slim om niet achterom te blijven kijkenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Flinke schuiver en best geluk dus.
Ja schrok, maar toen was het alweer uit beeld omdat we dus de andere kant opgingen.
[..]
Autsj.
als je je dat overkomt heb je zo'n shock dat realiseer je je niet eens dan denk ikquote:Op zondag 16 juni 2013 00:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, that sucks
Wat ik niet snap is waarom je gaat bewegen als er een auto over je heen is gereden....
Deed ik wel, maar ik reed toen nietquote:Op zondag 16 juni 2013 00:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je was in ieder geval wel zo slim om niet achterom te blijven kijken
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je je dat overkomt heb je zo'n shock dat realiseer je je niet eens dan denk ik
collega is ook gelijk gestopt met motor rijden, mocht niet meer van z'n vriendin
Hmm ja weet ik niet. Lijkt me dat je vergaat van de pijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je je dat overkomt heb je zo'n shock dat realiseer je je niet eens dan denk ik
collega is ook gelijk gestopt met motor rijden, mocht niet meer van z'n vriendin
Geloof me, in een shock weet je niet meer wat je doetquote:Op zondag 16 juni 2013 00:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja weet ik niet. Lijkt me dat je vergaat van de pijn.
Ik weet niet zo goed wat ik daar van moet vinden
Ja dat snap ik, ze zitten niet voor niets op dat ding.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Geloof me, in een shock weet je niet meer wat je doet. Ik heb eergisteren nog met de piloot en arts van de lifeliner zitten praten en die maken het ergste mee wat je mee kan maken.
Hier slapen de burenquote:
Truequote:
Wat is er mis met gewoon normaal ontbijt?quote:Op zondag 16 juni 2013 07:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is goed hoor, maar doen moet jij gebak meebrengen![]()
Dat heb ik al opquote:Op zondag 16 juni 2013 07:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat is er mis met gewoon normaal ontbijt?
zonde van de aardebeitjesquote:Op zondag 16 juni 2013 07:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat heb ik al opNu toetje
Heb ook aardbeitjes en slagroom
Owja dat was jijquote:
Jij bent fijn!quote:
En terecht!quote:
Leer je het wel meteenquote:Op zondag 16 juni 2013 11:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kon direct 100 kilometer rijden met harde zijwinden.
Precies.quote:
Geen standaard uitlaat nee?quote:Op zondag 16 juni 2013 11:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Precies.
Wel even pauze gehouden toen de op de 80 zaten. Ging opzich prima.
Er zit ook een toffe uitlaat onder haha.
Nope, hij knalt een beetje als je het gas eraf haalt.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen standaard uitlaat nee?
Pauze is altijd goed, even de beentjes strekken
Dat is altijd wel lekker jaquote:Op zondag 16 juni 2013 11:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nope, hij knalt een beetje als je het gas eraf haalt.
Dan doe je astma medicijnen innemen, opgelost slotjequote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan doe je astma medicijnen innemen, opgelost slotje
Waar?quote:
Oh daar ben ik toch nietquote:
Ik hoop van welquote:Op zondag 16 juni 2013 12:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Denk maar niet dat het bij jou 10 graden kouder wordt
Gimmequote:Op zondag 16 juni 2013 12:42 schreef Myraela het volgende:
Boh, heerlijke witte chocolade glazuur voor de taart.
Dude! Het gaat om witte chocolade!! Dat moet je sowieso al niet delen natuurlijkquote:
Wel met mij!quote:Op zondag 16 juni 2013 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude! Het gaat om witte chocolade!! Dat moet je sowieso al niet delen natuurlijk
Heel erg goed!quote:
Mooi zo!quote:Op zondag 16 juni 2013 13:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heel erg goed!
Oh, ik word net geroepen om te eten. Ben straks weer terug
Thanks.quote:
Prima, alles gaat z'n gangetje.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Thanks.
JaaEn hoe is het met jou?
Lekker!quote:Op zondag 16 juni 2013 13:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Prima, alles gaat z'n gangetje.
Al helemaal terug in Enschede?
Vandaag? Op zondag/vaderdag?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker!
Ja, zit inmiddels alweer ruim een maand bij mijn ouders. Vandaag gekeken bij een appartement, maar de omgeving staat me niet aan. Dus ik heb 'm afgewezen..
Zelfde hier maar dan met telefoonquote:Op zondag 16 juni 2013 13:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom lekker in de tuin zitten met de laptop
Ze werken met lotingquote:Op zondag 16 juni 2013 13:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vandaag? Op zondag/vaderdag?
Anyway, dat is eigenlijk nog best rap dan, of stond je al die tijd daar nog ingeschreven?
Ah, dat is wel handig ja. Ook dat je zelf iets kan plannen, ook al is dat op zondag.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ze werken met lotingEn ik was uitgeloot als 2e kandidaat.
En we moesten zelf een bezichtiging plannen voor aanstaande woensdag. Aangezien ik verder fulltime werk, kon het alleen vandaag.
Vind ik wel beter. Want als het voor je gepland wordt, dan komt het nooit uitquote:Op zondag 16 juni 2013 13:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, dat is wel handig ja. Ook dat je zelf iets kan plannen, ook al is dat op zondag.
Nee precies, moet je maar weer net vrij zien te krijgen en zoquote:Op zondag 16 juni 2013 13:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind ik wel beter. Want als het voor je gepland wordt, dan komt het nooit uit
Integrale Veiligheidskunde, yesquote:Op zondag 16 juni 2013 14:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee precies, moet je maar weer net vrij zien te krijgen en zo.
Na de zomer beginnen met die rechercheursopleiding of gaat dat niet meer door?
Mooi zo. Ik wist niet meer precies hoe het nou zatquote:Op zondag 16 juni 2013 14:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Integrale Veiligheidskunde, yesRechercheopleiding kan pas na IVK
Nou, zo dusquote:Op zondag 16 juni 2013 14:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik wist niet meer precies hoe het nou zat
Dus dan moeten we voortaan opletten met wat we hier neerzetten.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Integrale Veiligheidskunde, yesRechercheopleiding kan pas na IVK
Nee hoor. Ik word rechercheur, geen NSB'er.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus dan moeten we voortaan opletten met wat we hier neerzetten.
Haha ja inderdaadquote:Op zondag 16 juni 2013 14:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, zo dus
En jij? Ga jij nog studeren?
gelukkigquote:Op zondag 16 juni 2013 14:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik word rechercheur, geen NSB'er.
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik word rechercheur, geen NSB'er.
Tof!quote:Op zondag 16 juni 2013 14:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad
Nee, voorlopig niet. Sinds maart heb ik een jaarcontract (gedetacheerd, dat wel) bij een bedrijf waar ik het erg naar mijn zin heb, en waar zowel ik als zij een toekomst voor mij zien.
Witte chocolade delen? Dafuq? Dat doe je nietquote:Op zondag 16 juni 2013 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude! Het gaat om witte chocolade!! Dat moet je sowieso al niet delen natuurlijk
Tenzij het gaat om moordzaken/diefstal/overvallen enzovoort. Dan gaat het mij wel aanquote:
Dan denk ik dat ik redelijk veilig ben.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tenzij het gaat om moordzaken/diefstal/overvallen enzovoort. Dan gaat het mij wel aan
Maar de komende minstens 4, mogelijk 7 jaar, hoeven jullie daar echt niet bang voor te zijn.
Daarna ben je toch te oud om dingen uit te vretenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik redelijk veilig ben.
Hey!!!quote:Op zondag 16 juni 2013 14:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daarna ben je toch te oud om dingen uit te vreten
Jup, de manager had het daar afgelopen woensdag (tussentijdse evaluatie) al over dat ik wel geschikt zou zijn voor een bepaalde functiequote:
Klinkt tofquote:Op zondag 16 juni 2013 14:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup, de manager had het daar afgelopen woensdag (tussentijdse evaluatie) al over dat ik wel geschikt zou zijn voor een bepaalde functie
Nice! Goed bezig!!quote:Op zondag 16 juni 2013 14:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup, de manager had het daar afgelopen woensdag (tussentijdse evaluatie) al over dat ik wel geschikt zou zijn voor een bepaalde functie
En hoe is 't verder dan? Met de liefde undso?quote:
Geweldig leukquote:
Wel redelijk, loop weer bij de fysio om mijn hamstrings en een of andere spier in mijn lies op te rekken. Over 6 weekjes met de motor naar Italië, daar kijk ik wel erg naar uitquote:Op zondag 16 juni 2013 14:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En hoe is 't verder dan? Met de liefde undso?
Over 3 weken al rijexamen?! Doe je snel! Tof!quote:Op zondag 16 juni 2013 14:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel redelijk, loop weer bij de fysio om mijn hamstrings en een of andere spier in mijn lies op te rekken. Over 6 weekjes met de motor naar Italië, daar kijk ik wel erg naar uitEn over 3 weken heb ik mijn rijexamen voor de auto.
Met de liefde is het behoorlijk stil momenteel.
Om precies te zijn nog 14 dagen, dan komt 'ie in Amerika. Dus nog 15 dagenquote:
Minpuntquote:Op zondag 16 juni 2013 14:26 schreef Macrador het volgende:
Ik moet seizoen 5 van dexter nog kijken. Ik heb het al te lang niet meer gevolgd
Dan nog. Over 14 dagen beginnen ze met seizoen 8..quote:
Ik ben over 351 dagen de pineut..quote:Op zondag 16 juni 2013 14:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil echt zo geen 30 worden he.
Nog een half jaar en dan is mijn jeugd voorbij
Je wordt al een dagje ouder.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben in jaren niet meer zo gaar geweest als ik nu ben!
Jup heb 15 lessen gehad nu geloof ikquote:Op zondag 16 juni 2013 14:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Over 3 weken al rijexamen?! Doe je snel! Tof!
En met de motor naar Italië ja? Vet! Waar ga je heen en hoelang blijf je?
[..]
Om precies te zijn nog 14 dagen, dan komt 'ie in Amerika. Dus nog 15 dagen![]()
![]()
![]()
Dus ja, nog 2 weken
Ik ga dat wel inhalen de komende week. Ik heb toch 8 dagen niks te doen tot mijn volgende examen.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan nog. Over 14 dagen beginnen ze met seizoen 8..
Volgens mij heb ik nu al een midlife crisis.quote:
Wauw. Dat is echt snel! Lessen van hoelang?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup heb 15 lessen gehad nu geloof ik![]()
Ik ga via Luxemburg/Frankrijk/Zwitserland naar Bolzano, Italie. En dan blijf ik daar 4 dagen en ga ik weer terug via Oostenrijk en Duitsland. Totaal 12 dagen, 4000km
Yeah
Leren?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:31 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik ga dat wel inhalen de komende week. Ik heb toch 8 dagen niks te doen tot mijn volgende examen.
Gewoon een jonge blondine met sportwagen, 2 vliegen in 1 klap..quote:Op zondag 16 juni 2013 14:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nu al een midlife crisis.
Maar eens kijken voor een sportwagen en een jonge blondine
Ben je dan niet helemaal kapot na zo veel km op een motor?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup heb 15 lessen gehad nu geloof ik![]()
Ik ga via Luxemburg/Frankrijk/Zwitserland naar Bolzano, Italie. En dan blijf ik daar 4 dagen en ga ik weer terug via Oostenrijk en Duitsland. Totaal 12 dagen, 4000km
Yeah
Volgens mij is 19 lessen van 1,5 uur wel gemiddeld. Mijn lessen duren 50 minuten, maar het scheelt natuurlijk wel dat ik al 2 jaar mijn motorrijbewijs hebquote:Op zondag 16 juni 2013 14:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wauw. Dat is echt snel! Lessen van hoelang?
Ik had 19 lessen van anderhalf uur, waarna ik mijn rijbewijs heb gehaald. Normaal is een les driekwartier ofzo, toch?
Wauw! En dan overnacht je tussendoor gewoon maar ergens? Ga je samen met iemand of alleen?
Jup, daarom ook 'maar' 300km op een dag (gemiddeld). En als ik weer terug ben heb ik nog 5 dagen om bij te komen.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben je dan niet helemaal kapot na zo veel km op een motor?
Wel een mooi ritjequote:Op zondag 16 juni 2013 14:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup, daarom ook 'maar' 300km op een dag (gemiddeld). En als ik weer terug ben heb ik nog 5 dagen om bij te komen.
Ik heb het allemaal al gedaan voor de blok en het is psychologie het simpelste vak van dit semester.quote:
Oh, dat heb ik niet meegekregen neequote:Op zondag 16 juni 2013 14:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij is 19 lessen van 1,5 uur wel gemiddeld. Mijn lessen duren 50 minuten, maar het scheelt natuurlijk wel dat ik al 2 jaar mijn motorrijbewijs heb. Heb je dat trouwens nog meegekregen? Ben in maart onderuit gegaan op de snelweg omdat een automobilist mij niet zag
Eh ja, ik pak een paar youth hostels mee en de rest zijn hotellen waar ik mijn motor binnen kan stallen. En ik ga alleen, hoef ik ook geen rekening te houden met iemand anders.
Psychologiequote:Op zondag 16 juni 2013 14:38 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal al gedaan voor de blok en het is psychologie het simpelste vak van dit semester.
Bewegings- en revalidatiewetenschappen. Of zoals jullie het noemen: fysiotherapie.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Psychologie![]()
Wat doe je voor een studie?
Viel allemaal wel mee, alleen een gekneusde pols en motor total loss. Maar daar heb ik alweer een andere voor gekocht, alleen heeft de verzekering nog niet uitbetaaldquote:Op zondag 16 juni 2013 14:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik niet meegekregen neeHoe is dat afgelopen?
![]()
Ah, lekker!
[..]
Psychologie![]()
Wat doe je voor een studie?
Tofquote:Op zondag 16 juni 2013 14:41 schreef Macrador het volgende:
[..]
Bewegings- en revalidatiewetenschappen. Of zoals jullie het noemen: fysiotherapie.
Oh, dat valt inderdaad mee. Maar toch wel schrikken zegquote:Op zondag 16 juni 2013 14:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Viel allemaal wel mee, alleen een gekneusde pols en motor total loss. Maar daar heb ik alweer een andere voor gekocht, alleen heeft de verzekering nog niet uitbetaald
Jij nog vakantie op de planning?
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tof
[..]
Oh, dat valt inderdaad mee. Maar toch wel schrikken zeg![]()
Ik heb geen vakantie op de planning nee. Ik heb een verhuizing op de planning namelijk
Whehe.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Hehe, dat dacht ik al, wilde het toch even vragen
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:46 schreef Macrador het volgende:
[..]
Leuk aan mensen zitten.![]()
Oh en ze beter maken ja dat ook.
Toch maar wel.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:48 schreef Macrador het volgende:
Even een random seksvraag want seks-slowchat enzo: seks in de douche of toch maar niet?
En hoe!quote:Op zondag 16 juni 2013 14:48 schreef Macrador het volgende:
Even een random seksvraag want seks-slowchat enzo: seks in de douche of toch maar niet?
Nicequote:Op zondag 16 juni 2013 14:49 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Taart is klaar.Ben overigens echt benieuwd naar de binnenkant, want hij heeft 3 lagen.
Toch maar welquote:Op zondag 16 juni 2013 14:48 schreef Macrador het volgende:
Ah, tofquote:Op zondag 16 juni 2013 14:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Whehe.
Ik ga wel naar Lowlands. Dat is eigenlijk mijn enige vakantie
Do wantquote:Op zondag 16 juni 2013 14:49 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Taart is klaar.Ben overigens echt benieuwd naar de binnenkant, want hij heeft 3 lagen.
ziet er goed uitquote:Op zondag 16 juni 2013 14:49 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Witte chocolade mascarpone botercreme. Die is echt super lekker.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ziet er goed uit
Wat heb je voor vulling erin gedaan?
Bohhhhhhhh die is idd lekker en zooooo slechtquote:Op zondag 16 juni 2013 14:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Witte chocolade mascarpone botercreme. Die is echt super lekker.En slecht. Maar oh zo lekker.
Do wantquote:Op zondag 16 juni 2013 14:49 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk uit dat je niet uitglijdtquote:Op zondag 16 juni 2013 15:01 schreef Macrador het volgende:
En na al die ja's op mijn vraag toch maar eens proberen donderdag.
Wel een beetje ruime douche hebben hoor.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:01 schreef Macrador het volgende:
En na al die ja's op mijn vraag toch maar eens proberen donderdag.
Ach, ik had een douche formaat inloopkast en ook daar ging het primaquote:Op zondag 16 juni 2013 15:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wel een beetje ruime douche hebben hoor.
Nou dit dusquote:Op zondag 16 juni 2013 15:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gewoon staande doggy, is prima te doen onder een douche. Hoe krap of hoe ruim de douche ook is
Dat dusquote:Op zondag 16 juni 2013 15:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gewoon staande doggy, is prima te doen onder een douche. Hoe krap of hoe ruim de douche ook is
Rare definitie van de afmetingen van een inloopkast heb jij.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach, ik had een douche formaat inloopkast en ook daar ging het prima
Wat ik dacht inderdaad.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rare definitie van de afmetingen van een inloopkast heb jij.
Zolang je geen mtv cribs huis hebt zijn die meestal niet zo groot hoor.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rare definitie van de afmetingen van een inloopkast heb jij.
Dat dacht ik dus ookquote:Op zondag 16 juni 2013 15:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat ik dacht inderdaad.
Ik dacht; wauw, wat een grote douche had hij dan
Inloopkasten of inbouwkasten?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zolang je geen mtv cribs huis hebt zijn die meestal niet zo groot hoor.
Jij bedoelt de badkamer van dat formaat ?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zolang je geen mtv cribs huis hebt zijn die meestal niet zo groot hoor.
Ik bedoel inderdaad mijn hele badkamerquote:Op zondag 16 juni 2013 15:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook
Ik denk dat hij de badkamer bedoelt van dat formaat
Oh hell yeahquote:Op zondag 16 juni 2013 14:48 schreef Macrador het volgende:
Okequote:
Zolang ik maar geen douchegordijn of iets voel.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach, ik had een douche formaat inloopkast en ook daar ging het prima
Mijn badkamer had de breedte van de douchebakquote:Op zondag 16 juni 2013 15:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke![]()
Zo zie je maar hoe makkelijk miscommunicatie ontstaat.
Voor de douche zelf dan dus?quote:
Dat vind ik ook altijd zo vervelend. Sta je onder douche gaat zo'n gordijn je half aanrandenquote:Op zondag 16 juni 2013 15:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zolang ik maar geen douchegordijn of iets voel.
Plakt zo lekker aan jequote:Op zondag 16 juni 2013 15:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
De douche was eigenlijk meteen de hele badkamer. Maar inderdaad prima te doen.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor de douche zelf dan dus?![]()
Maar dat is ongeveer 'standaard' formaat. Die hebben we bij mijn ouders ook, en had ik bij mijn beide kamers ook ongeveer, die grootte
Prima te doen alsnog overigens. Ik wil wel weer eens samen met iemand onder de douche
De perfecte oplossing daarvoor is tafelkleed hangers. Jeweetwel, die dingen die ze aan tafelkleden buiten deden. Werkt echtquote:Op zondag 16 juni 2013 15:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd zo vervelend. Sta je onder douche gaat zo'n gordijn je half aanranden
Ah zo.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De douche was eigenlijk meteen de hele badkamer. Maar inderdaad prima te doen.
die zo aan je kont blijft plakkenquote:Op zondag 16 juni 2013 15:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toch maar eens gaan halen een keer danquote:Op zondag 16 juni 2013 15:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De perfecte oplossing daarvoor is tafelkleed hangers. Jeweetwel, die dingen die ze aan tafelkleden buiten deden. Werkt echt
Niet eens samen badderen?quote:
Nee, nu meer zin in douchenquote:Op zondag 16 juni 2013 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch maar eens gaan halen een keer dan
[..]
Niet eens samen badderen?
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch maar eens gaan halen een keer dan
[..]
Niet eens samen badderen?
Hahaquote:Op zondag 16 juni 2013 15:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze hebben ze zelfs met Kikkers voor jou
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omg wat cutequote:Op zondag 16 juni 2013 15:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I wants!quote:Op zondag 16 juni 2013 15:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fijnquote:Op zondag 16 juni 2013 15:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:49 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Uhu, was lekker. We wilde gaan varen bij de biesbosch alleen we kwamen te laat aan. Mijn zusje en haar planning.quote:
Mooi zoquote:Op zondag 16 juni 2013 18:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu, was lekker. We wilde gaan varen bij de biesbosch alleen we kwamen te laat aan. Mijn zusje en haar planning.
Ruimschoots. Volgende keer maar eerder vertrekken.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi zo. Haha, was het echt een paar minuten of gewoon ruimschoots te laat?
Ik ben niet meer weg geweest, was visite hier
Haha wel zo handig jaquote:Op zondag 16 juni 2013 18:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ruimschoots. Volgende keer maar eerder vertrekken.
Ow nouja ander keertje dan. Qua temperatuur prima te doen overigens. Die Hont wordt wel gruwelijk warm voor het verkeerslicht zeg.
Ik dacht even dat er wat mis was.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha wel zo handig jaFijn he, al die warmte stijgt naar je hoofd (letterlijk
). En dan is het nog maar 20 graden
Je hebt denk ik zo'n temperatuur meter met van die streepjes op een 1/4, 1/2, 3/4 ? Bij mij is die met dit weer op 1/2 als ik in de stad rij.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik dacht even dat er wat mis was.
Er gaat iets van 11 liter in en ik kan de 150km halen.
Hoiquote:Op zondag 16 juni 2013 18:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
Tralala, ik verveel me want ik moet eigenlijk voor school bezig zijn.
Die is zo voor de hand liggend dat ik die zelf ook wel had kunnen bedenkenquote:Op zondag 16 juni 2013 19:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zal wel komen omdat jij online bent nu...
Je vroeg erom.
Ik dacht hetzelfdequote:Op zondag 16 juni 2013 19:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zal wel komen omdat jij online bent nu...
Je vroeg erom.
Dat zou niet zo handig zijnquote:Op zondag 16 juni 2013 19:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja precies.Dus ook even opmeten of mijn koffer te groot is om mee te nemen naar Rome enzo.
Hoiquote:
Mooi zoquote:Op zondag 16 juni 2013 19:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Is hij wel maar dat had ik al verwacht. Genoeg alternatieven nog gelukkig, dus komt wel goed.
zo veel kleren heb je heul niet nodigquote:
Ik ben netjes opgevoed hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 19:20 schreef Macrador het volgende:
[..]
Dat hoor ik een man ook niet vaak tegen een vrouw zeggen.
Doe de paus de groeten van mij. Ook namens Maximaquote:
Ik ben heel lief en netjes hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 19:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En je hebt er niks van meegenomen?
WWquote:Op zondag 16 juni 2013 19:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan heb je toch niks meer nodig dan een bikini?
quote:Op zondag 16 juni 2013 19:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan heb je toch niks meer nodig dan een bikini?
Haha, deal.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe de paus de groeten van mij. Ook namens Maxima
Wat dan? Hoge hakken, kort rokje?quote:
Dat is wel handig inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |