SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Okay nieuwe meet. Wij zijn aan het napraten en 6 juli is tof. Aangezien iedereen altijd plannen heeft voor triljoen jaar van te voren.
Plan; 6 juli in Arnhem.
15.00 verzamelen
16.00 bowlen/lasergamen.
18.00 hapje eten
20.00 stappen
Uiteraard mag iedereen zelf weten wanneer ze komen cq willen.
Wie komen er:
Tamashii
Bobbyknuffelfokbeer
Onder voorbehoud:
Dqod
Vinniiee
Remlof
Vansschoen
Royco
Kusjes.quote:En dan 20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
Koenquote:
Ach ik ben er nog wel zo nu en dan hoorquote:
en ik hier nog zelden om onduidelijke redenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach ik ben er nog wel zo nu en dan hoor. Maar in de andere SC eigenlijk amper meer. Toch eens veranderen
.
Keuzes, keuzesquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en ik hier nog zelden om onduidelijke reden
Haha, daarom niet teveel SC tegelijkquote:
klopt, da's idd scaryquote:Op zondag 16 juni 2013 00:28 schreef DaMook het volgende:
Owja, wilde ik ook nog melden, ik zag vanmiddag 100m voor me een ongeluk gebeuren op de snelweg. Dan schrik je wel als je 150km/h rijd
. Gelukkig reageerde verder iedereen voor en achter me goed en hebben beide auto's alleen een kapotte bumper (wat ik kon zien, stukjes tikte wel nog op mijn dak).
Minder fijnquote:Op zondag 16 juni 2013 00:28 schreef DaMook het volgende:
Owja, wilde ik ook nog melden, ik zag vanmiddag 100m voor me een ongeluk gebeuren op de snelweg. Dan schrik je wel als je 150km/h rijd
. Gelukkig reageerde verder iedereen voor en achter me goed en hebben beide auto's alleen een kapotte bumper (wat ik kon zien, stukjes tikte wel nog op mijn dak).
Zo heb ik ook ooit een vrachtwagen op de andere (tegengestelde) rijbaan in duitsland om zien slaan, daar schrok ik ook van, maar andere rijbaan dus hadden wij geen last van. Dit was vlak voor mequote:
Dat lijkt me pijnlijk, hoever schuif je dan wel niet doorquote:Op zondag 16 juni 2013 00:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Minder fijn![]()
Ik weet alleen hoe het is om onderuit te gaan met 100~120
Viel reuze mee, alleen een gekneusde pols. Komt ook omdat ik bovenop mijn motor lag, als ik was gaan rollen had ik zeker wat gebroken gehad en helemaal als ik tegen de vangrail was aangekomen.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat lijkt me pijnlijk, hoever schuif je dan wel niet door.
vriend van een collega remde verkeerd, viel, en schoof precies tussen de wielen van een volvoquote:Op zondag 16 juni 2013 00:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Viel reuze mee, alleen een gekneusde pols. Komt ook omdat ik bovenop mijn motor lag, als ik was gaan rollen had ik zeker wat gebroken gehad en helemaal als ik tegen de vangrail was aangekomen.
Eh, 50 meter zeker, als het het dubbele was zou het me niks verbazen.
Grootste angst was om gelanceerd te worden van mijn motor de andere rijstrook op, waar een hele zooi vrachtwagens rijden normaal
Zo'n vrachtwagen om zien gaan zou ik ook wel van schrikken denk ik
Heeft ie het overleefd?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vriend van een collega remde verkeerd, viel, en schoof precies tussen de wielen van een volvo
hij stond op, klopte z'n kleren af, ogen begonnen te draaien, viel neer....quote:
Flinke schuiver en best geluk dus.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Viel reuze mee, alleen een gekneusde pols. Komt ook omdat ik bovenop mijn motor lag, als ik was gaan rollen had ik zeker wat gebroken gehad en helemaal als ik tegen de vangrail was aangekomen.
Eh, 50 meter zeker, als het het dubbele was zou het me niks verbazen.
Grootste angst was om gelanceerd te worden van mijn motor de andere rijstrook op, waar een hele zooi vrachtwagens rijden normaal
Zo'n vrachtwagen om zien gaan zou ik ook wel van schrikken denk ik
Autsj.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij stond op, klopte z'n kleren af, ogen begonnen te draaien, viel neer....
interne bloedingen, dood......
Meh, that sucksquote:Op zondag 16 juni 2013 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij stond op, klopte z'n kleren af, ogen begonnen te draaien, viel neer....
interne bloedingen, dood......
Je was in ieder geval wel zo slim om niet achterom te blijven kijkenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Flinke schuiver en best geluk dus.
Ja schrok, maar toen was het alweer uit beeld omdat we dus de andere kant opgingen.
[..]
Autsj.
als je je dat overkomt heb je zo'n shock dat realiseer je je niet eens dan denk ikquote:Op zondag 16 juni 2013 00:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, that sucks
Wat ik niet snap is waarom je gaat bewegen als er een auto over je heen is gereden....
Deed ik wel, maar ik reed toen nietquote:Op zondag 16 juni 2013 00:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je was in ieder geval wel zo slim om niet achterom te blijven kijken
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je je dat overkomt heb je zo'n shock dat realiseer je je niet eens dan denk ik
collega is ook gelijk gestopt met motor rijden, mocht niet meer van z'n vriendin
Hmm ja weet ik niet. Lijkt me dat je vergaat van de pijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je je dat overkomt heb je zo'n shock dat realiseer je je niet eens dan denk ik
collega is ook gelijk gestopt met motor rijden, mocht niet meer van z'n vriendin
Geloof me, in een shock weet je niet meer wat je doetquote:Op zondag 16 juni 2013 00:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja weet ik niet. Lijkt me dat je vergaat van de pijn.
Ik weet niet zo goed wat ik daar van moet vinden
Ja dat snap ik, ze zitten niet voor niets op dat ding.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Geloof me, in een shock weet je niet meer wat je doet. Ik heb eergisteren nog met de piloot en arts van de lifeliner zitten praten en die maken het ergste mee wat je mee kan maken.
Hier slapen de burenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |