Zit je me nou autist te noemen?quote:
iedereen heeft een autist in zichquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zit je me nou autist te noemen?
Noem je mij en iedereen nou een autist!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
iedereen heeft een autist in zich
Wij gebruiken in de auto heel veel cd'squote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:36 schreef Spatieloos het volgende:
Ik zie het nut niet van cd's!
Alles staat op internet, en die kan je gewoon overal meenemen. Een cd past niet eens in een iPod of mobiel ofso.
Over niet kieskeurig zijn met bedpartners gesprokenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
iedereen heeft een autist in zich
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:36 schreef Spatieloos het volgende:
Alles staat op internet, en die kan je gewoon overal meenemen. Een cd past niet eens in een iPod of mobiel ofso.
Twee maar?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Enige CD's die ik heb zijn Mirage van Armin en >Album Title Goes Here< van deadmau5
Sentiment. Het vast kunnen houden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:36 schreef Spatieloos het volgende:
Ik moet nog de LP van daft punk halenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Twee maar?Nou ja, alsnog meer dan de gemiddelde jongere.
Ik heb 57 losse cd's en dan ook nog een box van The Beatles met iets van 19 stuks.
Jammer dat ik geen cd-speler meer heb.
Over kieskeurig zijn met bed partners gesproken. Hoe gaat het dusver?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Over niet kieskeurig zijn met bedpartners gesproken
Hoezo moet ik helemaal daarheen daarvoor?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]![]()
![]()
kom naar groningen toe en gooi jezelf van mijn balkon alsjeblieft
zodat ik je eerst een kop thee met koekjes kan aanbiedenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo moet ik helemaal daarheen daarvoor?![]()
Hater
Omwquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]![]()
![]()
kom naar groningen toe en gooi jezelf van mijn balkon alsjeblieft
Dingen zijn duur.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet nog de LP van daft punk halenMaar money enzo.
Ik heb vandeweek besloten dat sletjes jagen hem niet gaat worden en ik daar geen zin in heb. Dat iets makkelijk is betekent niet dat je het moet hebben.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Over kieskeurig zijn met bed partners gesproken. Hoe gaat het dusver?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |