Oh, waar over dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Iets met of ik aan het zeuren was.
SSSTT ik verwijder het niet voor niks, ik had het gwn verkeerd begrepen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Iets met of ik aan het zeuren was.
En het heeft met zwerty te makenquote:
Nee, ik heb vandaag teveel gegeten. Ook verveel ik me dagen lang, omdat ik alleen maar computer.quote:
Het kan erger jongen, kijk maar eens.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik heb vandaag teveel gegeten. Ook verveel ik me dagen lang, omdat ik alleen maar computer.
Maar voor de rest gaat het prima
Ik ben Spatieloos Ryan aangenaam.
ja ook welquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:31 schreef msacras het volgende:
[..]
Het gaat wel redelijk ja.
En met jou?
Ja ik heb het ook helemaal niet erg, ik bedoel mijn leven staat nu op 7/10. Maar niet ALLES is goed.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Het kan erger jongen, kijk maar eens.
KLB / Ik wil dood,ik wil dood.
je bent anders meestal vrij serieus over die dingen grquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wauw ik maakte maar een grapje![]()
heeeel erg succes met daten.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:31 schreef Ezell het volgende:
Haha, helemaal vergeten, ik heb hier de soundtrack van Grease liggen.
het bevatte een onderwerp waar wij de laatste paar weken alleen maar over grappen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
je bent anders meestal vrij serieus over die dingen gr
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
het bevatte een onderwerp waar wij de laatste paar weken alleen maar over grappen.
ik neem het je niet kwalijk, kan je ook niks aan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |