had je vertelt dat je op fok zat?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:50 schreef pussycatdoll het volgende:
Nou vanavond was dus die partij ben net begonnen met mijn shift en kwam even kijken hoe het ging.
Dus ik zie die man waar ik mail contact mee heb gehad hij regelt dat hele uitje dus hij was ook aanspreekpunt. De man die zegt 'alles is prima geregeld hoor pussycatdoll' , godverik schaamde me dood
. Maar het was niet erg volgens de man want dat had hij zelf ook wel eens meegemaakt., goddank
alles nog goed gekomen
.
Volgens mij weten die het niet eens, tenminste alleen die man die weet het dus.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:48 schreef Moira. het volgende:
In ieder geval ga je voor de rest van je leven de bijnaam 'Pussycatdoll' krijgen van je collega'sEn dat is heel raar in real life zo genoemd te worden
Dus sterkte
Nee, ik had gezegd dat ik naar de Pussycat dolls luisterde (op de radio):')quote:
hopen dattie 't voor zichzelf houdtquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:58 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Volgens mij weten die het niet eens, tenminste alleen die man die weet het dus.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:58 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Zal je sterker vertellen ik ben nu zelfs op werk
ok slotje dan maarquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:00 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Heb hem gister gesproken en hij had dat ook wel eens gehad dus denk het wel.
Gun anderen ook even plezier om mijn leed!!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja wat heb je nog meer te vertellen dan
't Is toch goed?
Ja vandaar mijnquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:03 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Gun anderen ook even plezier om mijn leed!!
Wat kan ik daar nou aan doen? Zo is het gegaan en anders moet ik iets verzinnen en daar ben ik niet goed in en het is natuurlijk triest.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja vandaar mijnposts
Alleen beetje anticlimax enzo.
True, true. Maar topic heeft z'n hoogtepunt dus al gehadquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:05 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Wat kan ik daar nou aan doen? Zo is het gegaan en anders moet ik iets verzinnen en daar ben ik niet goed in en het is natuurlijk triest.
Dankjequote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
True, true. Maar topic heeft z'n hoogtepunt dus al gehadDe OP
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |