Echt?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:08 schreef zwerty het volgende:
[..]
Ja bij jou dacht ik dat je spatie heette en er daarom loos achter zette
quote:
Ja mijn ouders, paardenboer.quote:
Hihi, zo heet meneer Krabs toch van voren?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij gewoon Eugene heette, en omdat je zo heette er Krabs achter deed.
sowieso poste ik de eerste keer dat ik met jouw aanwezigheid poste gelijk mijn naam/quote:
Ja! En 20 jarige horen geen Spongebob meer te kijken!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hihi, zo heet meneer Krabs toch van voren?
ja iddquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij gewoon Eugene heette, en omdat je zo heette er Krabs achter deed.
per 1 augustus heb ik 230 te besteden dus dan is mn balkon aan de beurtquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar nu wel een beetje op je geld letten hè.
ik doe het altijd op gokquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:10 schreef Ezell het volgende:
Ik wil nog een klein tafeltje in mijn kamer vervangen met een boekenkast, maar ik weet niet of het past. Ik ben mijn meetlint kwijt. Dat ding gebruik ik altijd als iets bestel of wil.![]()
Mja, ik wil niet het risico lopen dat het niet past of zo. Dus heb ik bij de Action maar zo'n ding gekocht in de vorm van een egel voor niet eens euro. Was er dol op.quote:
Denk je nou dat ik serieus benquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
sowieso poste ik de eerste keer dat ik met jouw aanwezigheid poste gelijk mijn naam/
Dat bepaal ik zelf welquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja! En 20 jarige horen geen Spongebob meer te kijken!
2 pakken laminaat teveel, terug gebracht en geld terug gekregenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Klinkt bekend. En het pakt niet altijd even goed uit zeker?
Oh, dat valt nog mee. Ik kom weleens met iets thuis en dan kom ik erachter dat het niet op m'n kamer pastquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
2 pakken laminaat teveel, terug gebracht en geld terug gekregen
win
Het zelfde als xcachetquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het komt wel goed schatje![]()
Wat is jouw voornaam?
Het is zaterdagavond, al 3 mensen hebben gevraagd of ik mee uit ga.quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:19 schreef zwerty het volgende:
[..]
Nee ze heten hetzelfde maar hebben een andere naam
Me likes!!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
boh ik ga over een paar weken beginnen met m'n eigen buiten bank te maken van steigerhoutwordt een mooi project
Nou, wat is jouw naam?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat ik je leuk vind.![]()
Nee, ik wil gewoon iedereens naam weten hier, omdat zomaar.
Zo kan ie je adres een stuk makkelijker vindenquote:
Omdat jij.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:20 schreef msacras het volgende:
teauteau waarom kan ik niet meer reageren in je feaubeau?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |