Oh, dat is niet fijn. Dan kan hij alles lezen wat je doet. Die klasgenoot van mij zit in KLB en ONZ en Voetbal zegt hij. Weet niet hoe hij heet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
iemand van mijn school FOK!t ook en ik heb hem ontdekten toen hij mij
En ik?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:02 schreef Spatieloos het volgende:
Spatieloos = Ryan
VA = Robert-Jan
zwerty = Emma
Drabit = Harmen
TV= Harmen
DV = Harmen
Adora = Naomi
Oh hij zit alleen in EXA dus hij leest toch niks van mijquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:02 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oh, dat is niet fijn. Dan kan hij alles lezen wat je doet. Die klasgenoot van mij zit in KLB en ONZ en Voetbal zegt hij. Weet niet hoe hij heet.
klik de link in de sig van DV en je hebt het goede antwoordquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:02 schreef Spatieloos het volgende:
Spatieloos = Ryan
VA = Robert-Jan
zwerty = Emma
Drabit = Harmen
TV= Harmen
DV = Harmen
Adora = Naomi
Ik heb daar een ventilator voor onder mijn laptop. Anders valt die van mij uit.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zo raakt ie niet oververhit.
[..]
Thanks.ja ik wou het zo wit mogelijk
Jij weet mijn naam niet ?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:02 schreef Spatieloos het volgende:
Spatieloos = Ryan
VA = Robert-Jan
zwerty = Emma
Drabit = Harmen
TV= Harmen
DV = Harmen
Adora = Naomi
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen idee, die was nogal een ouwe lullo aan de telefoon.
Back at ya.quote:
Leuk!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
o en kijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wel, ik pleur hier alles over dat meisjequote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh hij zit alleen in EXA dus hij leest toch niks van mij
En ik heb ook geen geheimen.
staat in je profielquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij weet mijn naam niet ?wtf iedereen weet mijn naam
Slim bedacht van die laptop. Kun je inderdaad beter zo neerzetten of op de tafel en niet met de onderkant naar onder op de bank.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zo raakt ie niet oververhit.
[..]
Thanks.ja ik wou het zo wit mogelijk
Niet waar.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zijn naamloze LP's, no worries.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Back at ya.
[..]
Leuk!Alleen zonde van die lp's.
bedankt héquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Back at ya.
[..]
oeiquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:03 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik wel, ik pleur hier alles over dat meisje
mijn stem is ook matig, maar niet zo oudquote:
Ben hier nog niet zo lang ja, iedereen noemt je gwn DV hierzo.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ryan Ryan Ryan in een wagentjequote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:02 schreef Spatieloos het volgende:
Spatieloos = Ryan
VA = Robert-Jan
zwerty = Emma
Drabit = Harmen
TV= Harmen
DV = Sabine
Adora = Naomi
Ik flipte ook al toen ze los in een doos lagen ofzoquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Back at ya.
[..]
sopbinequote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik flipte ook al toen ze los in een doos lagen ofzo
Maar zijn versleten dingen dacht ik
Ik ken je alleen als Dromenvangertje. Daar houdt het op. Heb nog nergens je echte naam gezien.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn naam staat overal
hoe kan je nou niet..
Wat bedoel je met naamloos?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zijn naamloze LP's, no worries.
tip: Profielquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:05 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik ken je alleen als Dromenvangertje. Daar houdt het op. Heb nog nergens je echte naam gezien.
Ach, hij wist het sowieso al van het meisje maar ik maak iedereen wijs dat alle gevoelens weg zijn. Dat geloven ze wel geloof ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
bedankt hé
[..]
oei
[..]
mijn stem is ook matig, maar niet zo oud
''Ehm. What. The. Fuck. is dit?''quote:
Waarom fantasie ex-vriendinnetje?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:05 schreef Spatieloos het volgende:
Ohja, nu weet ik het weer, mijn lievelingsnaam is: Kiki
Overigens is ze ook mijn fantasie ex-vriendinnetje.
Iedereen noemt me Maik of maikoquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maaike vind ik dan wel weer lekker klinken.
Fobo, link in mn sigquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:05 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik ken je alleen als Dromenvangertje. Daar houdt het op. Heb nog nergens je echte naam gezien.
quote:
Hoi Sabinequote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn naam staat overal
hoe kan je nou niet..
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Ehm. What. The. Fuck. is dit?''
die had ik daar snel neergelegdquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens best eng dat jij geweien op je bed hebt liggen.
Farmer 4 Lifequote:
Ja bij jou dacht ik dat je spatie heette en er daarom loos achter zettequote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij gewoon Eugene heette, en omdat je zo heette er Krabs achter deed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |