xquote:Op zondag 16 juni 2013 11:27 schreef Greyson het volgende:
Nee geen enkel probleem mee. Littekens ook niet erg. Mist ze een borst? Ook niet erg. Of in het ergste geval een lichaamsdeel.
Ik bedoel het hoort bij het leven als er wat fout gaat of wat je overkomt wat waar je niet omheen kan.
Veel mensen willen de 'perfecte' vrouw of man hebben. Mij maakt het persoonlijk niks uit. Mij gaat het erom hoe de vrouw in het leven staat.
littekens horen bij het leven.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:29 schreef Linette het volgende:
[..]
wat jij schetst is de omgekeerde wereld! wat zou ik het bijzonder vinden als iemand mijn borsten juist aan zou willen raken, ondanks of misschien juist omdat ze zo anders zijn... wow, wat een fascinerend idee
gelukkig ben ik, in het contact met iemand die geen problemen heeft met mijn littekens, helemaal niet (meer) onzeker! ik was er alleen onzeker over OF er wel mensen zouden zijn die met mijn littekens zouden kunnen leven. En wat blijkt: die zijn er! jippie!quote:Op zondag 16 juni 2013 12:17 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Onzekerheid is onaantrekkelijker dan verminkte borsten. Ik denk dat je beter daar aan kan werken, dan je zorgen maken om je borsten.
Tuurlijk zijn die er.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:35 schreef Linette het volgende:
[..]
gelukkig ben ik, in het contact met iemand die geen problemen heeft met mijn littekens, helemaal niet (meer) onzeker! ik was er alleen onzeker over OF er wel mensen zouden zijn die met mijn zouden kunnen leven. En wat blijkt: die zijn er! jippie!
wijs en mooi gesprokenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:35 schreef marc0871 het volgende:
[..]
littekens horen bij het leven.
het zijn de sporen van de dingen die je hebt meegemaakt.
en dat zijn de dingen die jou hebben gemaakt tot wat en wie je nu bent.
iemand die je daarop gaat beoordelen, die is het niet waard.
zeker niet om voor die persoon je kleren uit te trekken.
andersom geldt dat ook.
jij hebt te leven met de dingen die jou overkomen zijn.
en de keuzes die je gemaakt hebt.
dat laat allemaal zijn sporen na.
dat moet je voor jezelf accepteren, en jezelf met waardigheid dragen.
dat is op zich al aantrekkelijker, dan iemand die zo zelfbewust is, dat van elke imperfectie een levensgroot probleem wordt gemaakt.
hou van je lijf, met al zijn imperfecties, en anderen zullen het nemen voor wat het is; jij!!
1 geluk voor jou; vrouwen met een post-zwangerschaps blubberbuikje, zullen jou ook niet nodig hebben.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:27 schreef Cucumissativus het volgende:
Ik zou het niet moeten, net als blubberbuikjes na een zwangerschap.
Komt wel goed meidquote:Op zondag 16 juni 2013 13:35 schreef Linette het volgende:
[..]
gelukkig ben ik, in het contact met iemand die geen problemen heeft met mijn littekens, helemaal niet (meer) onzeker! ik was er alleen onzeker over OF er wel mensen zouden zijn die met mijn littekens zouden kunnen leven. En wat blijkt: die zijn er! jippie!
nee. ik ben nu bezig met hoe het zal zijn als ik met die borsten intiem zal zijn met iemandquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je trouwens wel eens dat soort negatieve opmerkingen (als in de zin van verminkt) gekregen van sexpartners?
Voor jou. Voor mij niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:54 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Lelijke borsten blijven lelijke borsten.
beste manier om ermee om te gaan lijkt mequote:Op zondag 16 juni 2013 14:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik denk niet dat er veel mannen zullen zijn die er een probleem van zouden maken. Ik zou er zelf geen moeite mee hebben als mijn bedpartner littekens op haar borsten zou hebben, ik vind littekens sowieso niet storend.
Ik ben zelf ook wel onzeker over mijn borsten trouwens, dus begrijp je 'angst' op zich wel. Wat bij mij helpt is er gewoon eerlijk over zijn, ze niet verbergen tijdens de seks ofzo. En tegen mijn vriend zeggen dat ik het lekker vind als hij er aan zit
ik ben er van overtuigd te raken dat het zo zal werken zoals je zegt. ik denk dat ik het onderwerp wel durf aan te snijden. nu in praktijk brengen !quote:Op zondag 16 juni 2013 19:16 schreef rendier2710 het volgende:
Ik zou er persoonlijk geen moeite mee hebben. Als iemand dat niet wil accepteren, is hij jou ook niet waard.
Wel zou ik er moeite mee hebben om er over te beginnen. Misschien is het handig dat jij er over begint. Dat jij verteld hoe het voelt en dat het niet zeer doet... Op die manier hoef je dan ook niet meer onzeker te zijn.
succes ermee komt vast goedquote:Op zondag 16 juni 2013 19:31 schreef Linette het volgende:
[..]
ik ben er van overtuigd te raken dat het zo zal werken zoals je zegt. ik denk dat ik het onderwerp wel durf aan te snijden. nu in praktijk brengen !
dank je snake. fijn om ook van iemand te horen die zo ongeveer hetzelfde heeft. xquote:Op zondag 16 juni 2013 20:26 schreef snakelady het volgende:
Ik heb een litteken van ongeveer 40 cm op mijn buik en ik was, en ben daar nog steeds soms, erg onzeker over, maar ik ben er achter gekomen dat als iemand echt gek op je is het eigenlijk helemaal niks uitmaakt, hij vind me prachtig zoals ik ben, met of zonder litteken.
Ik zou me er dus niet al te druk om maken hoewel ik weet dat dat soms moeilijk is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |