niet zo slim danquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
M'n bed en bank verplaatst omdat ik een foto van m'n bed moest maken. Was achteraf niet nodig maarja
Wijn moet ook nat zijn jaquote:
quote:
Had je kunnen weten, aangezien ik het je gezegd hebquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wijn moet ook nat zijn ja
Ik heb ook echt op het etiket gekocht
Wist ook niet wat je het liefst had, daarom ook wit en rood
dan wel jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aan de andere kant ook weer wel, dit is makkelijker als m'n bed verkocht is
quote:
ToTquote:
Broertjeeeeeeeeeeequote:
Kallyquote:
Smeltendequote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Hey Outpost!
Je hebt veel lekker nummers gemist.
Liev he!quote:
Ja maar als ik dan in de winkel sta en gewoon een leuke fles wil dan denk ik daar toch niet aanquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Had je kunnen weten, aangezien ik het je gezegd heb
Hij is niet vies overigens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:29 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Beetje het idee van Kir, alleen dan erger
Succesquote:
Volgende week herkansing. Dan de top 10 van MM.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Smeltende![]()
Ik weet maar ik zat de kansloze halve finale van Jong Oranje te kijken...
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:29 schreef Uccie het volgende:
Even het kattengeweld compenserenPicoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ojee!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgende week herkansing. Dan de top 10 van MM.
De coachquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:29 schreef Outpost76 het volgende:
Ik hoop dat er ooit iets veranderd in de mentaliteit maar ik ben klaar met Oranje en als jong oranje zo verpest word met 12 spelers die al in het "grote jongens oranje" hebben gespeeld kijk ik hier ook niet meer naar. Oh en wat is dat team van Jong Italië nu al een walgelijk team.Wel trouwens een goede typische Italiaanse 1 -0 overwinning. Jong Oranje veel en veel beter het grootste deel van de wedstrijd maar schiet m er niet in. Dus doet Italië het.
Ja, Jong Oranje heeft verloren en ik ben teleurgesteld... Welke mongool heeft er bedacht dat er 12 gasten die de kwalificatie hebben afgedwongen niet mee mogen naar het EK omdat de A selectie spelers die nog mee mogen ervaring op moeten doen....
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:29 schreef Outpost76 het volgende:
Ik hoop dat er ooit iets veranderd in de mentaliteit maar ik ben klaar met Oranje en als jong oranje zo verpest word met 12 spelers die al in het "grote jongens oranje" hebben gespeeld kijk ik hier ook niet meer naar. Oh en wat is dat team van Jong Italië nu al een walgelijk team.Wel trouwens een goede typische Italiaanse 1 -0 overwinning. Jong Oranje veel en veel beter het grootste deel van de wedstrijd maar schiet m er niet in. Dus doet Italië het.
Ja, Jong Oranje heeft verloren en ik ben teleurgesteld... Welke mongool heeft er bedacht dat er 12 gasten die de kwalificatie hebben afgedwongen niet mee mogen naar het EK omdat de A selectie spelers die nog mee mogen ervaring op moeten doen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |