Als er minimaal 24u niet is gereageerd, dan mag je het topic omhoog schoppen, ok?quote:
Qua prijs ziet het er goed uit moet ik zeggen. Ik ken de organisatie echter niet en zou eerst eens Googlen of ze betrouwbaar zijn. Komt nog wel 210 dollar bij voor het verwarmen van het zwembad trouwens (tenzij je dat niet wilt).quote:Op maandag 24 juni 2013 21:06 schreef larsvh12 het volgende:
Wel via expedia etc. Via exit reizen deze reis gevonden. 7 nachten in een villa in orlando met auto. 689 per persoon. Via expedia kom je ongeveer iets duurder uit. Maar is een villa daar leuker of resort/hotel?
Mij lijtk zo een villa leuker. Eigen zwembad en VRIJHEID!
http://www.exit-reizen.nl(...)a_villa_orlando.html
Goh. Wat gek!quote:Op maandag 24 juni 2013 18:41 schreef larsvh12 het volgende:
Ze reageerde eerst: Dit kan toch niet jongen, het is veel te veel geld.
Tsja, die hoeft het dan ook niet te betalen he!quote:Mijn zus was al enthousiast!
"Pap, mam... ik wil in de herfstvakantie naar Orlando, Florida. Als jullie dit niet willen loop ik voor altijd van huis weg en zien jullie mij nooit meer."quote:
Lijkt me redelijk nutteloos om het zwembad te verwarmen als het daar 25 a 30 graden isquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Komt nog wel 210 dollar bij voor het verwarmen van het zwembad trouwens (tenzij je dat niet wilt).
Hou wel rekening met het feit dat die parken daar ook erg duur zijn. Zo'n 80 dollar per persoon (per park) is wel normaal.
Sowieso lijkt een zwembad me nogal overbodig als je continu naar allerlei van die waterparken gaat, maar okee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:49 schreef Blik het volgende:
[..]
Lijkt me redelijk nutteloos om het zwembad te verwarmen als het daar 25 a 30 graden is
"Ok schat, we eten vanavond schnitzel met patat! Wil je er zigeunersaus bij?"quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
"Pap, mam... ik wil in de herfstvakantie naar Orlando, Florida. Als jullie dit niet willen loop ik voor altijd van huis weg en zien jullie mij nooit meer."
oh je gaat al dan? Papa heeft ja gezegd?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:42 schreef larsvh12 het volgende:
Verwarming gaan we als we gaan toch sowieso niet doen..
Beter lezen, er staat toch echt, ALS we gaan....quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh je gaat al dan? Papa heeft ja gezegd?
Wanneer verwacht je een antwoord eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:02 schreef larsvh12 het volgende:
[..]
Beter lezen, er staat toch echt, ALS we gaan....
Iemand antwoord op me vraag hierboven..
nee, goedkoper gaat het niet worden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:01 schreef larsvh12 het volgende:
Heeft iemand nog goedekopere opties, het liefst villa, resort mag evt ook. 2 volwassene, drie kids van 12,13 en 15. We willen als we gaan van 12 oktober tot 19 oktober. Vrijdag 11 oktober zou kunnen als de vlucht s'avonds is want dan moeten ze eerst naar school en maandag 21 oktober begint de school weer..
Iemand goedkopere dingen gevonden dan 689? (Vlucht,villa en huurauto)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |