Als er minimaal 24u niet is gereageerd, dan mag je het topic omhoog schoppen, ok?quote:
Qua prijs ziet het er goed uit moet ik zeggen. Ik ken de organisatie echter niet en zou eerst eens Googlen of ze betrouwbaar zijn. Komt nog wel 210 dollar bij voor het verwarmen van het zwembad trouwens (tenzij je dat niet wilt).quote:Op maandag 24 juni 2013 21:06 schreef larsvh12 het volgende:
Wel via expedia etc. Via exit reizen deze reis gevonden. 7 nachten in een villa in orlando met auto. 689 per persoon. Via expedia kom je ongeveer iets duurder uit. Maar is een villa daar leuker of resort/hotel?
Mij lijtk zo een villa leuker. Eigen zwembad en VRIJHEID!
http://www.exit-reizen.nl(...)a_villa_orlando.html
Goh. Wat gek!quote:Op maandag 24 juni 2013 18:41 schreef larsvh12 het volgende:
Ze reageerde eerst: Dit kan toch niet jongen, het is veel te veel geld.
Tsja, die hoeft het dan ook niet te betalen he!quote:Mijn zus was al enthousiast!
"Pap, mam... ik wil in de herfstvakantie naar Orlando, Florida. Als jullie dit niet willen loop ik voor altijd van huis weg en zien jullie mij nooit meer."quote:
Lijkt me redelijk nutteloos om het zwembad te verwarmen als het daar 25 a 30 graden isquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Komt nog wel 210 dollar bij voor het verwarmen van het zwembad trouwens (tenzij je dat niet wilt).
Hou wel rekening met het feit dat die parken daar ook erg duur zijn. Zo'n 80 dollar per persoon (per park) is wel normaal.
Sowieso lijkt een zwembad me nogal overbodig als je continu naar allerlei van die waterparken gaat, maar okee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:49 schreef Blik het volgende:
[..]
Lijkt me redelijk nutteloos om het zwembad te verwarmen als het daar 25 a 30 graden is
"Ok schat, we eten vanavond schnitzel met patat! Wil je er zigeunersaus bij?"quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
"Pap, mam... ik wil in de herfstvakantie naar Orlando, Florida. Als jullie dit niet willen loop ik voor altijd van huis weg en zien jullie mij nooit meer."
oh je gaat al dan? Papa heeft ja gezegd?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:42 schreef larsvh12 het volgende:
Verwarming gaan we als we gaan toch sowieso niet doen..
Beter lezen, er staat toch echt, ALS we gaan....quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh je gaat al dan? Papa heeft ja gezegd?
Wanneer verwacht je een antwoord eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:02 schreef larsvh12 het volgende:
[..]
Beter lezen, er staat toch echt, ALS we gaan....
Iemand antwoord op me vraag hierboven..
nee, goedkoper gaat het niet worden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:01 schreef larsvh12 het volgende:
Heeft iemand nog goedekopere opties, het liefst villa, resort mag evt ook. 2 volwassene, drie kids van 12,13 en 15. We willen als we gaan van 12 oktober tot 19 oktober. Vrijdag 11 oktober zou kunnen als de vlucht s'avonds is want dan moeten ze eerst naar school en maandag 21 oktober begint de school weer..
Iemand goedkopere dingen gevonden dan 689? (Vlucht,villa en huurauto)
Dankje hier heb ik wat aan, maar we gaan hoogstwaarschijnlijk niet op zomervakantiequote:Op woensdag 26 juni 2013 07:57 schreef larsico het volgende:
Erg goed dat je zelf het initiatief neemt om een vakantie te regelen!
Ik ben bijna 15 en ben afgelopen april naar Amerika (Washington, D.C. en New York City) geweest. Zo ongeveer alles zelf geregeld, van vlucht tot hotel tot vervoer. Daarnaast heb ik ook zelf het vliegticket betaald.
Het is dus zeker mogelijk om als je zo jong bent zelf alles te regelen, maar uit de manier waarop je overkomt (nogal onwetend en onbesef van geld) af te leiden zijn er wel veel dingen waar je rekening mee moet houden.
Zo is een vakantie van een krap weekje relatief erg duur (als je begrijpt wat ik bedoel).
Ook komen er nog heel veel andere kosten bij zoals voedsel en tickets. Deze zijn redelijk duur in Amerika, zeker in zo'n toeristische plaats als Orlando.
Uiteindelijk wordt alles dus een stuk duurder dan je waarschijnlijk voor ogen had, hier moet je wel rekening mee houden.
Ik zou alles eerst maar eens goed met je ouders bespreken. Om eerlijk te zijn denk ik dat je beter nog een (paar) jaartje(s) kan wachten met een vakantie naar Amerika, zeker omdat je ook nog een jonger zusje hebt. Als je ouder bent krijg je namelijk meer mee en dat maakt de vakantie leuker, nou heb ik natuurlijk geen idee of je in je hoofd ouder bent dan je echt bent.
Succes in ieder geval!
Jij hoeft niet naar school?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:01 schreef larsvh12 het volgende:
Heeft iemand nog goedekopere opties, het liefst villa, resort mag evt ook. 2 volwassene, drie kids van 12,13 en 15. We willen als we gaan van 12 oktober tot 19 oktober. Vrijdag 11 oktober zou kunnen als de vlucht s'avonds is want dan moeten ze eerst naar school en maandag 21 oktober begint de school weer..
Iemand goedkopere dingen gevonden dan 689? (Vlucht,villa en huurauto)
quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:09 schreef Copycat het volgende:
Je vader staat niet afwijzend tegenover het idee?
Waarom gaan jullie niet op zomervakantie? Als het een geldkwestie is, denk ik dat een relatief dure herfstvakantie al helemaal nicht im frage is.
Disneyland Parijsquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:23 schreef larsvh12 het volgende:
Btw, Welk disney park valt aan te raden? 1 dag maar.
Naast het feit dat de kans nihil dat je gaat, blijf je nu ook nog dubbele vragen stellen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:23 schreef larsvh12 het volgende:
Btw, Welk disney park valt aan te raden? 1 dag maar.
Ik heb nooit gevraagd naar disney parken. ;Pquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:07 schreef mirannie het volgende:
[..]
Naast het feit dat de kans nihil dat je gaat, blijf je nu ook nog dubbele vragen stellen?
Volgens mij is er al een paar keer gezegd dat Universal Studios een aanrader is. Alleen is dat dus geen Disney. Maar dat lijkt me met tieners ook niet echt een must.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:27 schreef larsvh12 het volgende:
Wat zijn die parken duur vergleken met Walibi of de Efteling. Dat vonden wij al veel geld. Gaat dus waarschijnlijk ALS we gaan maar een park worden..
Waarom gaan jullie niet op zomervakantie? Als het een geldkwestie is, denk ik dat een relatief dure herfstvakantie al helemaal nicht im frage is.
Ja, dat hebben diverse mensen ook al een paar keer geroepen in dit topic.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:27 schreef larsvh12 het volgende:
Wat zijn die parken duur vergleken met Walibi of de Efteling. Dat vonden wij al veel geld. Gaat dus waarschijnlijk ALS we gaan maar een park worden..
Of een willekerige gemeentelijke speelplaats als het budget heel beperkt is.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, dat hebben diverse mensen ook al een paar keer geroepen in dit topic.
Wat mij betreft kun je beter gewoon naar de Efteling gaan.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:27 schreef larsvh12 het volgende:
Zei ik dus al.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hou wel rekening met het feit dat die parken daar ook erg duur zijn. Zo'n 80 dollar per persoon (per park) is wel normaal.
Dat je niet op zomervakantie gaat betekent niet dat goedkoop wordt ofzo, het blijft gewoon net zo veel geld. Als je nou eerst eens een lijstje maakt met al het geld dat je moet uitgeven, zoals ook voor eten en tickets etc, zal het bedrag nog een stuk meer oplopen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:01 schreef larsvh12 het volgende:
[..]
Dankje hier heb ik wat aan, maar we gaan hoogstwaarschijnlijk niet op zomervakantieJammer maar zo meer geld houden we over voor de herfst. Kwa leeftijd, we zijn alle drie goed zelfstandig en volwassen. Ook mijn zus(je)
Waarom basseer je daarna dat het toch af te raden is om te boeken?
Groetjes
EDIT: Btw, ben je op je 14e zelf naar Amerika geweest of heb je het zelf betaalt? Had je daar famillie, goede kennisen?
Inderdaadquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:50 schreef gosha09 het volgende:
Wat moet je in Amerika als je toch alleen maar in pretparken gaat zitten
Hoe kom je aan 9 dagen bij 7 nachten?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:10 schreef larsvh12 het volgende:
Kunnen jullie niet lezen ofzo? Ik zeg continue dat ALS we gaan naar alle waarschijnlijkheid maar 1 park gaan bezoeken wegens de kosten. En hoe komen jullie bij drie nachten/vijf dagen?
ALS we gaan, gaan we 7 nachten/9 dagen..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |