Een auto huren in NY, dat is echt lachwekkendquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:59 schreef larsvh12 het volgende:
Trouwens in hoeveel tijd rijd je new york door? Want alle hotels etc in new york city zelf zijn natuurlijk erg duur maar een hotel wat meer er van af is nou eenmaal goedkoper. Als je dan een auto erbij hebt kan je dan gewoon makkelijk (meerdere keren) per dag naar de city?
En die vrienden waren ook 12?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:08 schreef larsvh12 het volgende:
Ik heb idd wilde plannen maar dat mag ook.. Vrienden van ons hadden ook een auto gehuurd alleen ze zeiden dat het nogal druk was enzo.. Dat geloof ik ook wel..
Je hoeft als 12-jarige echt niet met een heel plan aan te komen. En voordat je je gaat zitten verheugen, overleg dan eerst eens of ze dat überhaupt wel zien zitten!quote:Op maandag 17 juni 2013 19:27 schreef motorbloempje het volgende:
Weten je ouders überhaupt al dat jullie naar de VS gaan?
Misschien dat als je ouders een bestemming gekozen hebben je echt kunt beginnen met plannenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:52 schreef larsvh12 het volgende:
Wat ik al zei, we gaan echt niet naar 6 parken ofzo. Eentje is zat.. Ik ga maar is vragen wat we met vakantie gaan doe etc..
waarom moet het perse daar buiten?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:21 schreef larsvh12 het volgende:
Wat is eigenlijk een goedkope leuke reis buiten Europa? (Stel dat ze het niks vinden of te duur)
Als je 12 bent, is een grens een soort magisch iets. Op latere leeftijd soms nog wel, trouwens...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom moet het perse daar buiten?
Nu staat griekenland op de planning? Dat is ook echt super tof en mooi hoor
ja maar het is een onzin grensquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:07 schreef larsvh12 het volgende:
Idd, die grens is magisch voor mij. Dat is bij de meeste kinderen. Buiten europa! Iemans tips?
nee dat is niet goedkoper want het is nog steeds een vorm van hoogseizoen omdat het vakantie isquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:46 schreef larsvh12 het volgende:
En als je de titel leest heb het zozo over de HERFSTVAKANTIE. Goedkoper etc.. Van 12 tot 19 ofzo. Ik weet idd niet eens of me ouders zoiets willen maar wat dan nog. Mag toch wel info vragen over steden?
Het is overigens 'sowieso', en niet 'zozo'quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:46 schreef larsvh12 het volgende:
En als je de titel leest heb het zozo over de HERFSTVAKANTIE. Goedkoper etc.. Van 12 tot 19 ofzo. Ik weet idd niet eens of me ouders zoiets willen maar wat dan nog. Mag toch wel info vragen over steden?
het scheelt waarschijnlijk een beetje jaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:54 schreef mirannie het volgende:
Mijn ervaring is toch echt dat de herfstvakantie goedkoper is dan de zomervakantie. Maar goed, ik heb voor mijn dochter altijd een paar dagen extra vrij geregeld zodat het niet van zaterdag tot zaterdag was.
Maar verder heeft iedereen gelijk. Vraag het aan je ouders!!
En als je ouders al veel geld kwijt zijn aan de zomervakantie, dan blijft er ook vrij weinig over voor een verre reis (met 3!!!!! kinderen, besef eens hoeveel geld dat kost...)... dus goedkoper, wellicht, maar in combinatie met een 'fatsoenlijke' zomervakantie wellicht nog steeds niet te doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:46 schreef larsvh12 het volgende:
Lanzarote, werkende vulkaan is uber. Leuk feesten daar en geweldig eten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:21 schreef larsvh12 het volgende:
Wat is eigenlijk een goedkope leuke reis buiten Europa? (Stel dat ze het niks vinden of te duur)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |