abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127940510
Trouwens in hoeveel tijd rijd je new york door? Want alle hotels etc in new york city zelf zijn natuurlijk erg duur maar een hotel wat meer er van af is nou eenmaal goedkoper. Als je dan een auto erbij hebt kan je dan gewoon makkelijk (meerdere keren) per dag naar de city?
  dinsdag 18 juni 2013 @ 12:01:23 #77
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127940592
Een auto is in NY echt niet te doen. Het metrosysteem is daarbij ook meer dan toereikend.
Maar check eerst maar eens bij je ouders of zij je wilde plannen wel zien zitten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_127940741
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:59 schreef larsvh12 het volgende:
Trouwens in hoeveel tijd rijd je new york door? Want alle hotels etc in new york city zelf zijn natuurlijk erg duur maar een hotel wat meer er van af is nou eenmaal goedkoper. Als je dan een auto erbij hebt kan je dan gewoon makkelijk (meerdere keren) per dag naar de city?
Een auto huren in NY, dat is echt lachwekkend _O-
I feel kinda Locrian today
pi_127940883
Ik heb idd wilde plannen maar dat mag ook.. Vrienden van ons hadden ook een auto gehuurd alleen ze zeiden dat het nogal druk was enzo.. Dat geloof ik ook wel..
pi_127941456
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 12:08 schreef larsvh12 het volgende:
Ik heb idd wilde plannen maar dat mag ook.. Vrienden van ons hadden ook een auto gehuurd alleen ze zeiden dat het nogal druk was enzo.. Dat geloof ik ook wel..
En die vrienden waren ook 12?

Je bent in de war met joyriden :P
I feel kinda Locrian today
  Moderator dinsdag 18 juni 2013 @ 12:24:27 #81
45833 crew  Fogel
pi_127941488
Parkeren in NY is, als je al een plek kan vinden, nogal duur.
Als je een hotel pakt nabij een metrostation, bijvoorbeeld metro north, is je hotel goedkoper en je bent met max een uur reizen waar je wil zijn.
Voor de omgeving kan je dan altijd nog een auto huren maar ermee de stad aan is zowat het domste wat je kan doen.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_127941561
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 19:27 schreef motorbloempje het volgende:
Weten je ouders überhaupt al dat jullie naar de VS gaan?
Je hoeft als 12-jarige echt niet met een heel plan aan te komen. En voordat je je gaat zitten verheugen, overleg dan eerst eens of ze dat überhaupt wel zien zitten!
Ja doei.
pi_127941575
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:52 schreef larsvh12 het volgende:
Wat ik al zei, we gaan echt niet naar 6 parken ofzo. Eentje is zat.. Ik ga maar is vragen wat we met vakantie gaan doe etc..
Misschien dat als je ouders een bestemming gekozen hebben je echt kunt beginnen met plannen :)
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  Moderator dinsdag 18 juni 2013 @ 13:01:15 #84
45833 crew  Fogel
pi_127942849
Binnenkort in KLB een topic over een koude douche ;)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_127943617
Wat is eigenlijk een goedkope leuke reis buiten Europa? (Stel dat ze het niks vinden of te duur)
pi_127943814
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:21 schreef larsvh12 het volgende:
Wat is eigenlijk een goedkope leuke reis buiten Europa? (Stel dat ze het niks vinden of te duur)
waarom moet het perse daar buiten?
Nu staat griekenland op de planning? Dat is ook echt super tof en mooi hoor
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 18 juni 2013 @ 14:00:21 #87
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_127945358
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:26 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

waarom moet het perse daar buiten?
Nu staat griekenland op de planning? Dat is ook echt super tof en mooi hoor
Als je 12 bent, is een grens een soort magisch iets. Op latere leeftijd soms nog wel, trouwens...

Verder kan ik nog vertellen dat ik jaren geleden met wat vrienden in Orlando ben geweest en we toen een 10 dagen kaart voor Universal parken hadden. Islands of Adventures is echt geweldig, evenals Universal Studios, Busch Gardens en Seaworld. Daarnaast hebben we toen één Disney park bezocht, dat was genoeg (ik was toen 21).
De Universal parken (incl. Busch Gardens en Seaworld) konden we prima met gratis shuttlebussen doen, de waterparken lagen op loopafstand. Hotels aan International Drive zijn goedkoop.
Na de eerste 10 dagen hebben we een auto gehuurd, zijn naar Disneyworld gegaan en hebben toen de rest van Florida rondgereden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lemans24 op 18-06-2013 14:08:42 ]
pi_127945664
Idd, die grens is magisch voor mij. Dat is bij de meeste kinderen. Buiten europa! Iemans tips?
pi_127945688
Ga nou eerst eens kijken of je ouders überhaupt wel naar 'buiten europa' willen voor dat iedereen je tevergeefs tips gaat zitten geven.
Ja doei.
pi_127945837
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 14:07 schreef larsvh12 het volgende:
Idd, die grens is magisch voor mij. Dat is bij de meeste kinderen. Buiten europa! Iemans tips?
ja maar het is een onzin grens
verder is het onzin dat jij hier al 3 dagen een topic loopt vol te blaten terwijl je geen drol te zeggen hebt over die vakantie en totaal geen zicht hebt op dingen als kosten, tijd etc

in een week op en neer naar azie? dat kan ja, maar tijdsverschil, reistijd etc
je bent naief, niks mis mee op deze leeftijd maar na 3 dagen 'jongens zeg nou wat ik moet kiezen' is het wel irritant
je kunt trouwens ook zelf prima een wereldkaart pakken, steden opzoeken en door cheaptickets halen

ga nou eerst eens met je ouders praten, dikke kans dat jullie gewoon lekker naar griekenland gaan deze zomer
hebben ze trouwens niet al lang geboekt? jullie waren toch al bij het reisbureau? en de vakantie begint over een paar weken
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 18 juni 2013 @ 14:12:31 #91
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_127945867
En wil je buiten Europa voor weinig geld: Turkije is zelfs goedkoper dan Griekenland.
Andere opties zijn o.a. Marokko, Egypte, Tunesië, Gambia, of de Kaapverdische eilanden. Wel goed zoeken, zodat dat het geen all-inclusive strandvakantie wordt. Israel is wellicht ook een idee.
pi_127946299
We kunnen pas 22 juli weg en nee nog niets geboekt..
pi_127949742
En als je de titel leest heb het zozo over de HERFSTVAKANTIE. Goedkoper etc.. Van 12 tot 19 ofzo. Ik weet idd niet eens of me ouders zoiets willen maar wat dan nog. Mag toch wel info vragen over steden?
pi_127949812
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:46 schreef larsvh12 het volgende:
En als je de titel leest heb het zozo over de HERFSTVAKANTIE. Goedkoper etc.. Van 12 tot 19 ofzo. Ik weet idd niet eens of me ouders zoiets willen maar wat dan nog. Mag toch wel info vragen over steden?
nee dat is niet goedkoper want het is nog steeds een vorm van hoogseizoen omdat het vakantie is

je mag wel info vragen, maar je blijft maar bezig
als je nou eerst eens vraagt of ze er uberhaubt wel zin in in hebben
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 18 juni 2013 @ 15:52:33 #95
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127949936
Zozo!

Sowieso!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_127949946
quote:
Het is overigens 'sowieso', en niet 'zozo' :@.

En je vraagt mensen je te helpen, dingen voor je op te zoeken en weetikveelwatmeer, maar het zou handiger zijn als die mensen dat doen met een kans dat wat ze zeggen ook daadwerkelijk gebruikt zou kúnnen worden. Verder kom je zelf ook niet echt met informatie die je zelf gevonden hebt. Als je dat zou doen en zou vragen 'wat vinden jullie van deze prijzen' of 'deze aanbieding', dan wordt het al veel minder eenrichtingsverkeer.
Ja doei.
pi_127950026
Mijn ervaring is toch echt dat de herfstvakantie goedkoper is dan de zomervakantie. Maar goed, ik heb voor mijn dochter altijd een paar dagen extra vrij geregeld zodat het niet van zaterdag tot zaterdag was.

Maar verder heeft iedereen gelijk. Vraag het aan je ouders!!
pi_127950079
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:54 schreef mirannie het volgende:
Mijn ervaring is toch echt dat de herfstvakantie goedkoper is dan de zomervakantie. Maar goed, ik heb voor mijn dochter altijd een paar dagen extra vrij geregeld zodat het niet van zaterdag tot zaterdag was.

Maar verder heeft iedereen gelijk. Vraag het aan je ouders!!
het scheelt waarschijnlijk een beetje ja
maar ze zijn met zoveel mensen en willen zo veel en ver weg dat het nogal mee gaat vallen denk ik
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_127950173
quote:
En als je ouders al veel geld kwijt zijn aan de zomervakantie, dan blijft er ook vrij weinig over voor een verre reis (met 3!!!!! kinderen, besef eens hoeveel geld dat kost...)... dus goedkoper, wellicht, maar in combinatie met een 'fatsoenlijke' zomervakantie wellicht nog steeds niet te doen.
Ja doei.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 16:33:44 #100
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_127951558
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:21 schreef larsvh12 het volgende:
Lanzarote, werkende vulkaan is uber. Leuk feesten daar en geweldig eten.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')